Fórum - Téma


P11 - Špatná trakce prokluz kola


Fórum Primera P11 P11 - Špatná trakce prokluz kola

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-06-24 15:18:03

Já bych to teda jako vadu bral, nevěřím že to tak má být, podle mě by to naopak měl vyřešit, aby mu pak někde neupadlo rameno nebo tak něco...

2009-06-24 15:29:58

ked bol na geometri tak by si hadam na podvozku vsmili nieco nekale/podozrive nie?hm.tak neviem.

2009-06-24 15:59:23

To je pravda, ale já si prostě myslím že to značí že tam nějaký problém je, ne že to je normální stav...

2009-06-24 16:03:32

já zase myslím že to je normální stav a pokud bych měl pořád řešit takové voloviny tak si ani nezajezdím nehledě na to že nemám ani žádnej rozumnej duvod jezdit nebo rozjíždět se tak aby mi to hrabalo

2009-06-24 16:09:31

No to je diskutabilní, rozjíždět se tak aby to hrabalo je samozřejmě nesmysl, ale pak se ti může stát že pojedeš na mokru a přidáš a díky tomu že to má nevyvážené a zabere jenom jedno kolo tak ho to vrhne do prostiměru, mě se to jednou stalo když mi to ještě dělalo, na rovince, naštěstí jenom neznatelně, stačilo ubrat plyn a bylo to ok, ale je to dost nepříjemný pocit pořád čekat kdy ti to kam uhne...

2009-06-24 16:26:52

Asi s tím zajdu přímo do nissanu nebo co chlapci by už měli vědět jestli je to ok, nebo se to dá nějak opravit. Každopádne samosvor je nejlepší řešení

2009-06-24 16:45:35

já teda nevim jestli mi to gumuje rovnoměrně a ani to zkoušet nebudu,,ale asi by to na uplný rovince mělo hrabat zároveň,,na mokru jsem párkrát zahrábl a šly obě kola ,, ale na suchu nevim,, sunny GTI měl samosvor,,tam to hrabalo parádně i v náklonu,,,tohle GT opravdu schází,,,,,

2009-06-24 16:48:21

no tak to nevím co jsi měl za sunny, ale v sérii rozhodně samosvor nemá a ani to není žádná sranda tam nějakej sehnat... samosvor mělo jenom GTI-R v prostřed a v zadu a vepředu jenom rally verze. Jinak samozřejmě samosvor řešení je, ale za předpokladu že auto je v pořádku tak třeba na mokru na rovině musí hrabat obě kola víceméně rovnoměrně, to mi nikdo nevymluví

2009-06-24 17:37:03

samosvor malo iba GTiR a ma ho aj Civic 1.8VTi heh...len na primeru zabudli ,ale infinity G20 samosvory mali tiez.

2mato  
Mato
2009-06-24 17:48:11

na jednu aj na druhu by ti malo auto prenasat vykon stale rovnako zavysiac podla podmienok a nie tak, ze pri tych istych podmienkach ti stale len jedna strana viac prenasa... nepripustne musi to byt vyrovnane uz len z celkovo smerovych charakteristyk podvozku pod zatazenim /plynom/. To ze na 1ke pod plnym sa to prejavuje v hrabani je jedna vec ale na 3ke v zakrute pod plnym plynom ti to potom bude auto tahat do jednej strany viac...resp pod plynom bude na jednu stranu lepsie zatacat ako na druhu... tak si vyber podla mna by to tak nemalo byt a hlavne nie na aute co ma dobre jazdne vlastnosti.

2009-07-22 23:49:10

zdravim mam novu primeru tentokrad benzin ale to je vedlajsie chcem napisat len to ze ja som si ties vsimol ze prava strana sa skvor bere hrabat sice som nepalil gumy nebolo este kedy za dva dni ale sli sme traja na aute a ked som radil za dva tak vzdy spiskla len prava guma a popritom na pravel strane sedel spolujazdec a za nim tretia osoba cca dokopi 180kg a ja na soferovej strane len 87kg a nebolo to len raz a ziadny nakloneny vytocene no nic proste rovina a vzdy len prava strana aspon 3krad som to zachytil a na Dckovej ties ked uvazujem tak vzdy prve prave koleso hrabalo a ked tu uz tak hrabeme tak pozor chlapci na prave poloosi co mate este seriove :D

2009-07-23 00:09:22

Nemas samosvor, tak co cekas?

2009-07-23 00:15:13

cekam teoreticke vysvetlenie,preco sa vzdy rozhrabava prave koleso a este ked je tam aj dlksia poloos

2009-07-23 07:36:14

měl jsem sunnyho 1,8GTi N13 r.v.89,, to byly totiž ještě pořádný japonský auta,a ten když bylo třeba tak hrabaly obě kola,, tak tam asi samosvor byl....a to bylo auto nakloněný

2009-07-23 08:43:28

O tom, jestli hrabou/nehrabou kola to neni. N13 samosvor nemely v EU. Me taky na N14 nekdy hrabnou obe, nekdy jedno.. zalezi na situaci, ale vsechno tady byly open diffy. Snad jen S13 mela VLSD, S14 asi taky.

2009-07-23 12:37:23

dobře, je to možný,,jen se to chovalo uplně jinak....

2015-03-26 17:09:13

Trochu tu oživím toto téma.Na mé Primeře mi zabírá pravé kolo víc než na levé.Dokonce bych se nebál říci že levé nezabírá skoro vůbec.Pozoruji to už alespoň rok a nejvíc to pocítím v zimě na zasněžené silnici když mám problém vyject kopec.Podotýkám že gumy byly nové.Dnes jsem na kruháku udělal malý test a když jsem ho objížděl,šlápl jsem na plyn a začalo mi hrabat pravé kolo a hnalo mě to z kruháku ven.Jakýkoliv rozjezd jak na suchu tak na mokru,pořád je v záběru pravé kolo.Guma je také o dost více sjetá než levá.Poradí zdejší odborníci jak zjistit co se podělalo?Díky.

NO_HITS  
Laďa
2015-03-26 18:16:55

pneu, podvozek, geometrie, přibržděný kolo a pokud toto vše je ok tak rozvodovka / diferenciál to je muj tip

2015-03-26 18:19:21

no_hits: Ty první poznatky to nejsou.Obávám se toho posledního.

NO_HITS  
Laďa
2015-03-26 18:30:42

brouček: jen mě zajímá co to v otevřeným diffu může způsobovat , napadají mě jen vůle na zubech a ložiskách


Odpovědět

1  2  3