Fórum - Téma


P11 SLX --->GT


Fórum Primera P11 P11 SLX --->GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-05-04 12:09:43

nikde som nic nenasiel o tom

mam primeru r.v. 97 2.0i 85kW

o co ide... keby chcem vymenit motor z primery GT ... s cim vsetkym mam pocitat...treba menit prevodovku, kabelaz, riadiacu... co vsetko?

vopred dakujem za kazdu odpoved

2008-05-04 12:28:07

myslim si ze kdyz mas 97rok tak nemas 85kw ale 96kw,jestli to je auto dotazene z nemecka,tak bude papirove priskrcene

2008-05-04 12:32:53

ahoj doris

je to dovoz z nemecka...nechapem...cize je to 96kW ale v papieroch je schvalne 85kW ??

2008-05-04 12:37:48

protoze nemci plati pojistku podle KW a ne podle obsahu,mam rok 96 v papirech 85KW a skutecnost 92KW

2008-05-04 12:59:57

hmm..tak to je potom rozdiel 14 kW...uvidim..ak zozeniem motor za dobry peniaz tak sa aj tak asi do toho pustim

je vlastne medzi tymi motormi nejaky rozdiel?? bo 14kW sa da srpavit otovorenym sanim, lespimi zvodmi, iny pomer zmesi...??

2008-05-04 13:04:58

Pravdupovediac ani nie... Mal som oba a pri GT som zachytil skor lepsi nastup od nizsich otacok ako nejaky vyrazny narast vykonu. Rozdiely v oboch verziach su najma v podvozku, nie motore. Ale urcite sa skus prejst s niekym kto ma 110kW aby si mohol priamo porovnat, lebo vzdy zavisi od konkretneho auta.

2008-05-04 13:14:41

ved rozmyslam bo na mojom motore mam na behanych 180tis km...a keby uz zoberem GT ktore ma par koni uz po smrti tak skoncim na tom istom...asi sapohram z tymto motorom co tam mam

2008-05-04 13:15:04

No tomu co je v TP bych zaručeně nevěřila, sami jsme měli v techničáku tolik nesrovnalostí s bývalou P11, že mi šla z toho hlava kolem. Po roce 1996 byly P11 2.0i vyráběny s výkonem 96kW a verze GT se 110kW, po roce 1999 (typ P11c) měly všechny zážehové dvoulitry 103kW. Pro různé trhy se to mohlo lišit, ale čert ví, jak to s tím výkonem je. Nejpřesněji to jde zjistit na válcích.

2008-05-04 13:19:22

hmm...dokoncim ho a skocim na brzdu...nech viem na com som

2008-05-04 13:21:18

napadla ma este jedna otazka...nepasuje tam motor z ineho nissana?? napr 200SX, maxima, ....

Dux
Radek
2008-05-04 13:30:12

dej VIN, reknu ti jaky mas parametry auta.

2008-05-04 13:34:14

P10 85kw,92kw,96kw,GT P11 96kw,103kw a GT maji stejny blok motoru tj.SR20DE,napr GTcka se lisi hlavne ve vstrikovani a pocitaci,jinak je to temer svecko stejne,jiny motor bych urcite nedaval,rekl bych ze SR20 byli jedny z nejlepsich motoru u nissanu a to ze mas najeto 180000km,bych vubec neresil,tyhle auta jezdi norml. 300000km

2008-05-04 13:49:31

OK

dakujem vsetkym za nove vedomosti

necham si ten motor co mam...

este raz vdaka

2008-05-04 13:50:45

DUX...vecer ti ho sem tam bo nemam tu teraz technicak...

Dux
Radek
2008-05-04 13:57:53

staci interkou

2008-05-04 15:14:35

85kw je sice sr20 ale nie DE ale DI a to je dost iny motor ako DE (hlavne ine vstrekovanie). Daj fotku motora aj podla nej by sa to malo rozlisit. Ale mal by si tam mat 96kW. A ta sa od GT lisi hlavne tromi vecami: 1.ina riadiaca jednotka, 2. Ina sacia vacka, 3. Kratsie prevodove pomery na 3,4 a 5. Prevodovy stupen. Ak si zozenies teda saciu vacku a ECU z GT mal by si sa dostat na 110kW

2008-05-04 18:06:00

On ma presne ten typ SR20De ktorý mal zámerne znížený výkon pre niektoré trhy napr. Nemecko alebo Rakusko. Tam sa predávali P11 s SR20De do konca roku 1997 len s 85kw. Výnimku tvorila verzia SRi a SE kde mal normálne 96kw. Potom keď nastupila Primera P11-120 teda od roku 1997 mali všetky SR20De 96 kw.

2008-05-04 18:10:32

tak uz som z toho magor

uvidime co zisti Dux podla VIN

2008-05-04 18:12:34

tu je foto motora ak by to niekto vedel vycitat z toho

2008-05-04 18:50:13

blesk mas pravdu,to jsem se sekl


Odpovědět

1  2