Fórum - Téma


P11 - Škrtící klapka u SR20DE 103 kW


Fórum Primera P11 P11 - Škrtící klapka u SR20DE 103 kW

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-03-24 13:45:38

Chtěl bych se ve fóru zeptat, jestli jste někdo někdy měl problémy se škrtící klapkou u SR20DE ve verzi P11-144 a jak jste je řešili. Dnes se nám nepodařilo změřit emise, protože mi kolísali otáčky. Že něco není v pořádku mi bylo jasné, protože těsně nad volnoběhem se mi zasekává plynový pedál a není to bowdenem. Máte někdo s něčím podobným zkušenosti? Díky.

2009-03-24 15:18:24

Je tu niekde cela tema ,ale mne to plyn zasekavalo rovnako.Po vycisteni klapky je to OK

2009-03-24 22:36:15

Mě se také zasekával plynový pedál a pomohla až výměna lanka,staré bylo v místě pod pedálem roztřepené.Nebyla to žádná levná záležitost v nissan nemocnici mi tvrdili,že se lanko samostatně neprodává jedině s bovdenem stálo to skoro 2000kč.Při výměně mi vyčistili klapku a od té doby mám klid.

2009-03-25 00:15:19

taky se mi zasekaval plyn - pomohlo postelovani sroubku u skrtici klapky a pak nasledne vycisteni klapky bylo to ale u P11/144 1.8 u 2.0 to muze byt jinak nevim ...

zkus koumat tady:

http://www.nissanclub.cz/...select=32072#message32072

http://www.nissanclub.cz/...select=32072#message32072

2009-03-27 20:20:27

Dnes jsem klapku rozebral a vyčistil, byla dost špinavá. Zasekávání je vyřešeno. Problém s vyššími volnoběžnými otáčkami (asi 900 místo 750) zůstává a nepřišel jsem na to, jak na ně. Padání otáček kolem 2.500 se taky zlepšilo, ale úplně ideální to není. Mám podezření, že potenciometr škrtící klapky nefunguje zcela správně. Jinak - jak se vlastně nastavuje volnoběh u SR20DE 103 kw? Nenašel jsem žádný regulační šroub ....

2009-03-28 18:05:27

... treba to v servise dat na citacku a doladit ...

2009-03-28 19:11:24

Spíš mám podezření na šptaný IACV-AAC ventil nebo ten potenciometr. Auto ale jinak jede jak má. Vezmu multimetr a zkusím všechno proměřit. Ví někdo, jestli se dá u této "nové" SR20DE vůbec nastavit volnoběh tak, jako u starších?

2009-03-28 19:20:05

Ten šroub na volnoběh je vedle klapky

2009-03-28 19:21:26

Jak vypadá, který ? Jsem nic nenašel ......

2009-03-30 20:54:14

tímhle to doladíš pokud nemáš ještě něco jinýho v kouli.Já jsem musel nakonec měnit váhu vzduchu.

Taky jsem měl vadný kontakt na rozpínání volnoběhu,je v tom potenciometru na klapce.

2009-03-31 11:32:41

Díky, tak o tom šroubu vím, ale jsem jím schopen regulovat volnoběh pouze pokud je motor studený. Pokud se motor zahřeje, odskočí ten spodní doraz mimo regulační rozsah šroubu. Já už mám váhu novou. Problém bude buď potenciometru, nebo tom druhém ventilu pro sekundární vzduch. Pak je otázka, jestli se v tom hrabat do toho detailu a nebo jestli raději nesehnat novou celou klapku.

2009-03-31 12:58:13

AAC si vycistil taky ?

2009-05-09 20:53:19

Keby si si neporadil mám mpotor SR20DE na ND. skrtiaca klapka je k dispozícii...

V prípade záujmu pošta...

2009-05-10 09:46:13

Už jsem koupil .... díky za nabídky. Mám úplně novou za docela slušnou cenu.

2009-07-02 17:32:59

Zdravím, prosím Vás vedel by mi niekto poslať foto alebo vysvetliť ako vymontovať škrtiacu klapku na primera p11 1,6 66 kW, alebo da sa nejak vyčistiť aj bez vymontovania? Ďakujem.

2010-02-28 07:57:01

Zdravím, mám dotaz k tomu problému s volnoběhem na P11 144 103 kW, co jsi řešil loni. Mám ten samý problém - v servisu mi vyčistli škrtící klapku a zresetovali hodnoty (to mi řekli), a že mám chvíli jezdit, že si to samonastaví. No a na volnoběh u zahřátého motoru to běží cca 925 ot./m a taky pomaleji padají otáčky při vyřazení/přeřazení rychlosti. Najezdil jsem už dobře 600 km a žádná změna k lepšímu. Podle mě není pravděpodobný, že tenhle častý problém znamená vadnou součástku, asi jde o doseřízení. Nevíš, jak na to? Nebo jak jsi nakonec řešil ten problém výměnou komplet klapky? Chtěl bych jim to jít do servisu trochu omlátit o hlavu, podle mě je to nedodělaná práce... Moc díky za info.

2016-02-18 08:59:53

krumysl: nazdar je to už davno čo si opisoval tvoj problem z nastavením klapky j SR20DE 103Kw a som tiež demontoval a vyčistil komplet aj AAC ventil pružinku vnutri napružil atď.a po z montovaní mi otačky vybehli na cca 950 ot/min tak som dlho dúmal čo s tým a nasiel som z boku telesa klapky dorazový nastavovací šrob ,ktorým vieš pri zohriatom motore nastaviť tie otáčky na 750 alebo kolko chceš povolíš tam poistnu maticu klúč 8 a zo spodu kontruješ krížovým šrobovakom samotný šrob len to musíš citlivo nastaviť a to tak aby sa ti klapka nezadrhavala asi tolko ak pomôže.


Odpovědět