Fórum - Téma


P11 - Skoro stejné PRIMERKY


Fórum Primera P11 P11 - Skoro stejné PRIMERKY

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-03-05 18:40:01

Můj kolega si koupil Primeru P 11,skoro úplně stejnou jako mám já.Podle štítků v kufru,na elektroinstalaci jsme zjistili úplně stejný měsíc a rok výroby.(98)I když se jedná o stejný motor(SR 20 DE),Našli jsme hodně rozdílů.Zajímavý je výrobní štítek vozu,Já ho mám černý,on stříbrný,úplně jiná vyražená písmena.Trubky od klimy mají jiný tvar,já mám stříbrné,on pro změnu černé.ABS je jiného typu.Jiný je motorek stěračů.Zajímavá je kapota.I když májí obě dvě zespodu vyražený nápis nissan,tak ta jeho má jiný tvar příček.Trubky od brzd jsou vedeny trochu jinší trasou.A těch menších rozdílů je celá řada.Pomůže mi někdo rozřešit tuhle zajímavost?

2009-03-06 00:03:23

... jedno z aut ma vymenene vin ... je to iny rocnik ... je po buracke ... moznosti je vela ...

2009-03-06 00:06:58

Nevim kdyz je Nissan schopnej narvat 15 ridicich jednotek ruznych za jeden rok tak se ani nedivim . Myslim ze k Pathfindrovi nam to rikali v Nissanu

2009-03-06 07:27:35

Je to dle roku výroby. Staré auta jsou složitější a mají japoskou řídící jednotku ABS. Pak následovala změna vedení klimatizace a truben na servo a to z důvodu, že se začala používat standardní jednotka ABS od firmy BOSCH. Ale promeru, která ma černý trubky na klimu jsem neviděl. Taky trubky na klimu se měnily a to hlavně proto, že některé trubky se u kompresoru ulamovaly (u novějších je tam navíc držák a jinak vedený). Samozřejmě že je tam více rozdílů, např. na prvních P11 jsou i jiné zrcátka, jiná kabeláž ve dveřích a kvanat a kvanta věcí. Nejvíce změn ale bylo při faceliftu P11 na P144. (je zajímavé že někdo to označuje P144 a někdo neví co to znamená)

2009-03-06 08:14:37

mohlo to byt aj tym,ze vase primerky mohli byt urcene pre ine trhy...

2009-03-06 08:55:40

Ne to ne, to se liší výbavou, měli jsme primery i z Dánska, Italie, Francie, Německa a vždy všechno stejné z hlediska techniky. lišíé se pouze výbyvou. je to opravdu dle roku výroby. Dokonce se nám jednou poštěstilo dovézt 2 primery - jedna z dánska a druhá z německa. byla dle Vinu vyrobený asi 3 ks od sebe. Z hlediska techniky zcela shodné, z hlediska výbavy - odlišné (sedadla, vyhřívání, ostřikovače světel atd.)

2009-03-06 10:04:16

Koncom roku 1997 s nastupom modelu kombi bola Primera P11 modernizovaná. Ty maš ešte z tých prvých a kolega bude mať určite po modernizácii.

1996-1997 P11

1997-1999 P11-120

1999-2002 P11-144

Inak všetko je na tejto stranke pekne rozpisané: http://www.sunny78.de/ind...ntent/blogcategory/32/46/

2009-03-06 16:32:49

To miroslav.Citujem Můj kolega si koupil Primeru P 11,skoro úplně stejnou jako mám já.Podle štítků v kufru,na elektroinstalaci jsme zjistili úplně stejný měsíc a rok výroby.(98)I když se jedná o stejný motor(SR 20 DE).SR20DE má P11GT,takže u vašich Gtečiek môže byť tá finta že jeden s vás má po miernom omladení,výstupky na volante,4bagy.ALebo už aj po tomto vylepšení ako 4bagy majú aj takú odlišnosť ako väčšie zadné kotúče.Bol to ten prelomový rok takže možné je všetko.

2009-03-07 12:23:20

Dle vyjádření Nissan servisu je rozdíl v montážním závodě.Stříbrný štítek mají vozy VYROBENÉ v Anglii,černý štítek mají vozy MONTOVÁNY ve Švýcarsku.Zajímavé

2009-03-07 12:31:20

No hlavně že tam není - Assembled in China

2009-03-07 12:53:01

Hmm, nevím, jak jsou na tom s informacemi v Nissanservisech (co jsem mohla vyzkoušet, tak nic moc a je to ostuda ), ale černý štítek jsme měli u P11 a v TP bylo Holandsko. P10 ho má stříbrný a je tam uvedeno Sunderland, Anglie. Motor, převodovka a mnoho dalšího je made in Japan, dokonce je to na těch dílech i napsáno nebo bylo vytvořeno při odlévání. Zlatá stará auta, jejichž výroba byla ještě poctivá.

2009-03-07 12:57:19

patricius: vacsie kotuce vzadu/276mm/ mali len hatchbacky GT.sedam mal 258mm

2009-03-07 12:57:21

ALMERKA: S tím nic nenaděláme. Navíc by se už bez jejich výrobků svět neobešel a ceny by byly taky jinde. Náhodou, máme i několik čínských věciček doma (eletkronika, sportovní věcičky.., vše je to značkové zboží jen výrobcem je China), a nemohu si na jejich kvalitu vůbec stěžovat. Nebyly to zrovna nějaké levné šunty a je to znát. Takže já říkám, proč ne, když se snaží a dodrží kvalitu předepsanou výrobcem(zadavatelem.

2009-03-07 13:13:57

Tak jasan, nemůžou to až tak moc odfláknout, když to nese např. jméno SONY musí dodržet určitá pravidla licenční výroby apod.

2009-03-07 13:43:05

Stačí aby to byl rozdíl hatchback / sedan, protože sedan se tuším vyráběl v Japonsku a hatchback po celé Evropě. Já mám třeba holandskou verzi a černý štítek. Jak již bylo řečeno, stačí, aby to bylo v jiné evropské továrně. Případně to může být verze po modernizaci, která má vzadu oranžové blinkry.

2009-03-07 17:27:39

Už to tu bylo mnohokrát napsáno - žádná holandská verze SJN - vyrobeno Sunderland, UK

2009-03-07 18:42:49

A není to spíše jen smontováno v U.K.? Protože ty díly se vyrábějí po celé Evropě a kdo ví, kde ještě. Údajně motor i převodovka u P11 a novějších P10 se dělaly v Holandsku, zaregistrovala jsem to i v TP těchto aut, tak nevím no. Je mi to vcelku jedno, jen mi stále připadá, že v rámci úspor hledal Nissan alternativy levnější výroby všude možně a původně vynikající kvalita a trvanlivost šla postupně dolů.

2009-03-27 21:36:32

Ja by som v tom nehladal problém ani neriešil

Su to len také hluposti.Nič v zlom.

Môj poznatok nakolko som robil v jednej nemenovanej slovenskej automobilke je v tom že diely sa menili dost často a príčin bolo vela od kazovosti výrobkou cez výmenu spoločnosti ktora dokázala dodat tovar rýchlejšie až po najčastejšiu príčinu akou je cena.(a to ked zistili že výrobcovia dokázali dat cenu čo najnižšie bol cenový boj a stale sa našiel niekto kto to dokázal dodat za menej tak sa tá istá sučiastka-diel možno trochu pozmenena len od iného výrobcu,dodávatela dokázale menit aj každý mesiac.

tot len môj poznatok


Odpovědět