Fórum - Téma


P11 - silnější jako GT


Fórum Primera P11 P11 - silnější jako GT

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-03-27 17:13:40

:)

vela krat som si uz prezeral modely ale az dnes som si vsimol ze pri P11 je este silnejsi motor ako ma GT http://www.nissanclub.cz/engine_detail.php?id=123

Vie niekto o nom nieco okrem toho ze sa nedostal na cesky trh?

2008-03-27 17:15:23

to je zajímavý, že já hledání mám Najdeš ho u každého oddělení i na hlavní stránce fóra

2008-03-27 17:23:59

santi: mas pravdu ja som chuj

2008-03-27 17:25:00

v poho... hlavně, že se našlo

2008-03-28 22:04:51

Dracik Japonci si nechavaju to najlpepsie len pre Seba je to zhruba nas motor s variabilnym casovanim ventilov. Montoval sa do Infinity G20 s automatom

2008-03-28 22:17:41

blesk daval sa iba ku prevodovkam z automatom?..alebo vsetky G20 maly automat?...to nie vsak?..ne SR20VE ...je vlaste neovl ci jak sa to oznacuje neee?

2008-03-28 22:54:48

Ne, tak to vubec nebylo.

SR20VE byl pouze v Primere Te-V prodavane pouze v Japonsku a ano, bylo to pouze s automatem. V zadnem Infiniti G20 to nebylo, ty se prodavaji pouze v USA.

2008-03-29 06:31:12

no museli tam davat ten automat ...to je dost skoda ze to bolo iba na automate taky vykon si moc z automatom neuzijes .....v Infinity G20 boli normalne SR20DE motory ne?...ale diki jagy aspon sme uz zase o nieco mudrejsi

2008-03-29 15:18:49

Tak konečne to tu niekto načrtol.

V budúcnosti som uz o tom uvazoval spravit swap motoru za NEOVVL aj kebz s CVT prevodovkou, ktoru by som asi potom dal prec a isiel by manual. Je to taka smola ze som neni z japonska. tim tonk

Ak viete niekto podrobnejšie informácie co sa tyka motora NEOVVL bud 1,6 z VZR, alebo 2,0 tak sem s tym.

Pozeral som totis no moja anglictina je dost slaba tak som iba hadal ze o co asi ide.

par foto:

2008-03-29 15:22:48

na jednom obrazku - preco tachometer len do 180 km/h?

2008-03-29 15:24:59

hmhm to nefim? asi dbajú aj na bezpecnost , alebo to viacej nevytiahne :00

Ake typy su:

http://www.mgturner.demon.co.uk/nissanm.htm

2008-03-29 15:39:53

A este jedna kraaaaaasaaaaa

2008-03-29 15:43:15

A jedna zaujimavost:

Nissan avenir gt AWD 230PS SR20DET

2008-03-29 16:20:24

Matiasko: ptej se na NeoVVL, rad odpovim. Prevodovka pasuje normalne ta nase. SR20VE (a jine VE motory) jsou prakticky SR20DE s jinou hlavou valcu.. v nicem jinem prakticky rozdil neni. Uchyceni motoru je stejne, blok, atd.. je to proste jen vylepsena verze. Motor ti viem sehnat za 1300 $ z USA. K tomu budes potrebovat ale jeste par veci navic.. levne to neni, to ale sam urcite vis.

Lubosh: vsechny auta v JPN maji omezovac na 180kmh.

2008-03-29 16:30:40

ano ako vravi jagy maju ale nove GTR-ko ma GPS-ko take ze ked pride na okruh tak vypne obmedzovac a mozes ist aj max.rychlostou. inak ked je to vsetko rovnake nestacilo by vymenit len hlavu?+jasne ze nie iba,ale jednoduchsie je aspon kvoli dovozu zohnat hlavu a nie cely motor.a hlavne ostane ti cislo motora a ktory policajt alebo aj technik STK zisti ze to nieje presne ten motor.neverim ze by niekto na to prisiel.jedine niekde v servise ale tym to moze byt jedno.

2008-03-29 16:39:31

Ano, lze udelat i hlavu, ale neusetris na tom.. + je to jeste vic prace.. a na STK nic nepoznaji, jedine, co je napsane na bloku je SR20 a to maji vsechny SR motory stejne.. takze tam problem neni. Ja jsem o hlave taky uvazoval ale neni to zadna vyhoda, ani casova, ani financni..

2008-03-29 16:50:44

Na emiske by mozno zistili, ale ja nanich serem

Niektory davaju ECU z 1,6VVL kvôli obmedzovači, ktory ma koniec pri 8300 takze asi to by bolo treba

+ konektory, ktore asi s motom nedodajú a kopec inych kablov

ja neviem naco treba mysliet pri tom swape a co by som teda este potreboval kupit aby to prebehlo hladko

dalej istota ze motor ma ok kompresiu a je este v dobrej kondicii

da sa dat do primery aj SR16VE?

otazka kolko by to asi vyslo? Lebo ked to je menej ako prekruzkovanie u nas u nejakeho lepsieho majstra tak idem do toho a uz len to ze by som mal VVL by ma asi vystrelo

jagy: inac 1300USD neznie vobec zle

2008-03-29 17:14:36

Na emisich taky nic nezjisti.. ECU Z 1.6 je mozna, ale oni ji davaji proto, ze je jedina urcena pro manula.. ostatni jsou automaty a ty nefunguji... kabelaz neni potreba, ta je stejna... ty motory jsou v dobrem stavu, kdyz vis, kde koupit, tak neni problem. Nezapomen, ze ty motory jsou z JPN, kde se chovaji k autoum uplne jinak, nez tady. SR16VE muzes tady dat, tam bude min prace, jelikoz muzes pouzit klasicky SR16VE ECU... motor stoji shodne 1300$. Pri dnesnim kurzu je to super. Uz jsem naspal prodejcovi, kolik vyjde postovne, tak pak dam vedet. SR16VE ale nema takovy potencial jako SR20VE.. k obojimu ale pocitej, ze bude treba svody, vyfuk a sani.. at to ma nejaky smysl. A dalsi veci je, ze SR16VE bude mit prave na bloku napsano SR16 a to muze byt problem na pripadne STK.

2008-03-29 17:29:40

Aha jasne tak preto ECU z 16tky

Dakujem zatial za info

2008-03-29 19:09:15

aky je rozdiel medzi SR20VE a SR16VE to je 2liter a 1,6 liter?


Odpovědět

1  2