Fórum - Téma


P11 - servo


Fórum Primera P11 P11 - servo

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-05-25 07:58:37

Ahoj, asi tak před týdnem mě praskla hliníková trubka k servu. Vede do nárazníku a dělá tam takovou smyčku a vrací se zpět. Tuto smyčku jsem odstranil a propojil to nahoře u ABS. Nyní mě to nevede do narazníku. Chtěl bych se zeptat jestli to takhle může být? Jestli to nemá nějaký vliv na teplotu oleje? Občas se mi totiž zdá že po delší jizdě jde posilovač tíž( asi tak po 30km) tak nevím jestli to s tím může být nějaká spojitost. Díky za odpověď.

2009-05-26 13:41:23

No je pravda že dopřeu to slouží jako chladič. Ale jak moc se to ohřeje když to zkrátíš nedokážu posoudit.

2009-05-26 16:53:51

HonzaBK Myslíš, že to může mít nějaky vliv na posilovač když by byla teplota vyžší?Ještě jeden dotaz- co se lije za olej do serva( do nádobky) dával jsem tam převodovej olej. Dík za odpopvěď.

2009-05-26 20:24:11

V mototechne mi našli že tam treba dať prevodový olej castrol pre automatické prevodovky

2009-05-27 07:38:58

Jo dáváme Castrol, název nevím musel bych s epodívat na obal, ale je červenej.

No já myslím že kdyby to tam nebylo potřeba, tak by to tam ve výrobě nedávali. Protože kdyby to tam nedávaly, tak by to byla obrovská úspora nákladů při výrobě v řádech několika milionů EUR.

2009-06-10 07:31:41

Ahojte, všichni,

nevíte, prosím, jaký je výrobcem předepsaný olej do servořízení (myslím vlastnosti, ne značku) pro motor SR20DE 96kW (Primera P11 1997).

Trochu jsem to zanedbal a servo se mi přidřelo (olej je cítit spáleninou).

Máte někdo zkušenost s výměnou oleje v servu - co se všechno musí udělat, aby se starý olej dostal ven). Dík Zdeněk _

2009-06-16 20:15:20

Ten hliníkový had je chladič servooleja. Jeho výmenu som tu podrobne popísal a tuším je to v sekcii návody. Ja som tam dával servoolej je taktiež červený, no môže tam ísť aj klasická hydraulika, keďže servo je vlastne hydraulický systém. Najlasnejšia varianta OTHP 32 alebo OHHM46 ten je ale hustý a môže robiť šarapatu. Čo sa týka prevodového oleja tak jedine prevodový olej pre automatické prevodovky špecifikácia TA-II, čo je v podstate tiež hydraulika ale má špeciálne zloženie. Odporúčam Shell Donax TA-II. Alebo castrol ale tam presne typ neviem.

Ak by bolo treba tú hliníkovú srandu mám ju v garáži k dispozícii ak niekto potrebuje.

Záujemci píšte mi súkromnú správu.

2009-07-25 02:01:06

Ahoj, měl bych tu takový oříšek, pasuje servopumpa z primery p10 GT na p11 s SR2.0DE. Protože mi bylo doporučeno abych ho nechal vyměnit, za studena než se servo rozhejbe vydává takovej šelest a při maximálním rejdu je hlučnější víc než normálně (vím že je normální že aby bylo při plným rejdu hlučnější) ale tohle je opravdu silnější. Předem dik

2009-07-27 07:34:20

nepasuje.

2009-07-29 18:13:28

to se nedá nic dělat, přesto díky.

tom
2009-07-29 18:20:44

Castrol Automatic Dexron TQ III

2009-08-03 09:39:22

Chrener:A kolik se tam toho oleje vejde?

2009-09-26 20:50:19

Zdravim,vcera som odstavil auto na parkovisku,a dnes ked som ho nakopol,z cerpadla serva sa mi zacal ozyvat dost drsny kovovy zvuk.tak som to odstavil,a zistil,ze v nadobke chyba asi 1,5cm oleja.na mojom parkovacom mieste som zbadal asi 10 flakov,a tecie mi to z dvoch spojov.olej ma 2 roky a je na pohlad uplne cisty.zeby bol v okruhu vyssi tlak,a preto to slzi?nemoze to byt dlhsie ako 2 tyzdne,to by tam bolo na parkovisku tych flakov viac.

No a aby to nestacilo,dnes po ceste do prace rana a stratil som na dialnici klinovy remen na pohon alternatora,aj s vodiacou(alebo napinacou?) kladkou.ostala mi tam iba oska....kde zozeniem tu kladku?neviem to nikde najst...

2009-09-29 07:48:31

na vrakovišti nechal jsem ti SZ

2010-03-01 16:18:56

Zdravím, již delší dobu se mě projevuje , že po nastartování mě jde volent lechce a po ujeti tak 20Km jde už docela těžko. Jestli může být problém v čerpadle?? Prosím o radu. Děkuju.

2010-03-01 18:09:43

a dal jsi tam zpět ten chladič-trubku?Použil jsi převoďák normy Dexron III?

Já jsem tam Dal Dexron II a Do Týdne jsem ho měnil za Dexron III.Hrozně hlučné,hlavně v krajních polohách a řízení nešlo lehce.Po výměně vše v pořádku.

Ještě dodám,že po krátké době provozu je ta trubka na chlazení dost horká.Takže tam nebude jen tak pro nic za nic.

2010-03-05 18:32:06

Zdravím, namontoval jsem misto hadic měděné trubky a nyní mám zapojený i chladič(smyčka v předním nárazníku). Volant jde lehce pouze chvilku po nastartování a pak ztuhne. Po otočení doleva nebo do prava volant táhne dost velkou silou zpět do nuetralni polohy. Toto to dělá, když točím volantem na místě i za jízdy. Po otočení té čtvrt otáčky jde volant hodně ztuha. Měnil jsem za Dexron normyIII. Byl jsem i na geometrii a vpořádku. Nesetkal jste se s tímto problémem. prosím o radu. Děkuji.

2010-03-17 17:31:24

V čerpadle to jakoby trochu chrastí, jestli je to normalni,nevím.

2010-03-17 22:20:28

mne to chrastalo v cerpadle,ked som mal malo oleja v obehu.

2010-03-17 22:54:12

Bude zavzdušnený hydraulický systém.


Odpovědět

1  2  3