Fórum - Téma


P11 - rozvodový řetěz


Fórum Primera P11 P11 - rozvodový řetěz

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2011-11-15 22:10:11

Jako OEM to muze inzerovat kde kdo... ale pokud to nema Nissan krabici, tak nebrat...

2011-11-20 09:23:34

Takže ja viem zohnať rozvody značky RUVILLE. Je to nemecký výrobca. Rozvodová reťaz stojí 100,20EUR, Vodítko reťaze 23,39EUR... Napínak zatiaľ môj dodávateľ neponúka respektíve ešte doplním...

No a pozeral som aj ceny OEM NISSAN : Reťaz 100,20EUR; Vodítko reťaze 50,39EUR; Vodiaca lišta nap. 78EUR; Napínak reťaze 91,40EUR... ČO je dokopy celkom dosť a ešte tam niesu kolesá...

Odporúča sa meniť rozvody aj s ozubenými kolesami alebo sa to nerieši??? Ja by som to určite vymenil tiež....

2011-11-20 12:00:46

Doporucuje se menit celou sadu . Ale nevim zda je to treba no . Si myslim ze problem je proste retez

2011-11-20 12:06:23

Kola se menit nemusi. Rozvody umim taky sehnat a rekl bych, ze tam bude i lepsi cena (musel bych overit v pondeli). Kazdopadne bud tam davat OEM Nissan nebo nic...

2011-11-23 21:18:37

No kola by som určite vymenil - sú vyťahané zuby je to viditeľné a v tomto prípade keď roztrhlo reťaz vyštiepilo dva zubky na kolečku kľuky... Sranda ale je že v P11GT boli v pôvodnom motore aj v motore čo mám na ND reťaze značky RENOLD alebo RENAULD presne si nepamätám... Boli to pôvodné reťaze od výroby nikto ešte rozvody nemenil...

Mám aj motor zo Sunnyho GTI a tam je na reťazi vyrazené JAPAN... Je o poznanie hrubšia...

2011-11-23 21:34:59

chrener: to je zajímavé, RENAULD zní teda dost podezřele... A jak to myslíš s tím řetězem u sunnyho? Pokud vím když jsem to řešil tak ty rozvody by měly být stejné, nebo ten řetěz vypadá jinak?

2011-11-23 22:34:16

Všetko je rovnaké, ale keď sa pozrieš na reťaz tak hrúbka článku (ten pliešok tvaru 8) je o poznanie iná.... Tan JAPAN pliešok je hrubší tak cca o pol milimetra...

2011-11-23 22:56:49

V JAPANu totiz na nicem nesetri a mysli to vazne! To bohuzel zbytek sveta na to pekne se*e a pak je problem kdyz se to v aute objevi...

2011-11-23 23:04:58

V dobe P11 nemel Renault s Nissanem nic spolecne... a pochybuju, ze by N15 a P11 mela jiny retez. A N15 je komplet JDM. P11 mela na motoru jine jen drobnosti, vesmes jen elektronika.

2011-11-24 09:27:14

Píšem len to čo som teraz zistil - prečítal som to priamo z reťazí oboch P11GT motorov...

No a rozdielov je viac - hlava, RR, ventily, sanie - ako vidieť aj vývoj toho motora resp také vychytávky...

Až na tú reťaz... Nie je to RENAULT ale nieje to ani JAPAN ako má vyrazené to N15 na reťazi...

2011-11-24 09:34:28

Njn, hold starsi kousky pred P11 byly jeste vyrazne kvalitnejsi... Co nadelame

2011-11-24 10:06:47

Co to placas Lukyisku? P11 je naprosto ok...

Chrener: N15 a P11 ma oba RR motory, tam nejake zasadni rozdily nejsou... vetsinou jen jen elektronika (rozdelovac, asi starter nebo altik,..).

EDIT: Tak jo, retez ma jine obj. cislo... P11 ma jedno cislo. A N15, B13, B14, B15, S14 ma cislo druhe. Kazdopadne retezy jsou zamenitelne.

2011-11-24 20:04:12

Tak z čoho je ten motor keď tam RR niesú??? Vraj je zo Sunnyho - ja neviem...

2011-11-24 20:14:12

O cem ted mluvis? Jaky motor mas na mysli? Uz jsem se v tom trosku ztratil

2011-11-24 20:32:12

Ono buh vi, jak uz P11 davali dohromady, vsak moje stara P11/144 ma napr, klasicky olejovy filtr zezadu na bloku. Jifova, o 10mesicu starsi ma filtr z boku u remenice. Takto filtry v 144ce jsme nasli jen u Kadliho a jinych Sport verzi a hloubeji v historii u GT primer, snad kvuli mezichladici oleje... Tato zadnej nema. Zase jinde na forech nejaky mechanik rikal, ze co motor v 144ce to unikat, jina hlava, vacky, atd.. Takze je mozny, ze to jde hloubeji a tyka se to i P11. Takze se vubec nedivim, proste v nejakem casovem useku vymenili dodavatele rozvodovych komponentu, protoze meli nejakou loby smlouvu...

2011-11-24 20:35:28

Taky si myslim. Od roku 98 mozna jeste chvili drive to zacinalo byt vsechno takove podvine okolo aut. Vetsina drivejsich kousku, aut, byla proste na tom lepe.

2011-11-24 21:20:51

Souhlas s Lukiu všech automobilek se začlo šetřit,a na P11 už je to taky vidět.A P10 je opravdu dělaná celá poctivěji,

to ti řekne i Doris,a já sem ted měl taky W10(dělaná v Japonsku),a interiér bez pazvuků,vše sedělo...

Primery P11 co sem měl,tak taky se mi zdála lepší ta z r.v. 96 než ta z r.v. 98.

A vůbec bych se nedivil,kdyby kvůli ceně,byly u určitých letech jiné sady rozvodů.Hold spotřební hospodářství,důležitější se stal zisk než kvalita...Taky so podívejte na P11 144,jak často se tam všechno kazí

2011-11-24 22:35:32

Lukyisek psal, ze to bylo vyrazne kvalitnejsi a to neni pravda... to bych tvrdil tak v porovnani P10 a P12, ale urcite ne P10 a P11. P11 je jeste kvalitni, dobre postavene auto. S tim, za kolik se da poridit v teto dobe je to az neuveritelne. Sehnat v teto dobe peknou P10 je uz problem. A u Primer tam byl obecne rozdil, ze byly delany v UK a byly tam rozdily v nekterych dilech.

2011-11-24 23:01:53

No asi jsem to napsal fakt moc extremne s tim vyrazne lepsim. Samozrejme P11 miluju a auto je to bez pochyby perfektni, ale asi je tam uz to mensi ale... Kazdopadne kvalita jeste stale dost slusna a ja jen doufam, ze mi vydrzi jeste dlouho a bude pekne slouzit.

2011-11-25 08:36:15

Jagy myslel som že ten GTI motor nemá RR a P11GT motor ich má... GTI morot mal reťaz JAPAN a obe P11GT mali reťaz RENAULD - rozdiely reťazí som písal vyššie... Ďalej osadenie kľuky do bloku je úplne iné P11GT má len pánvy a nič viac, naopak GTI má pánvy a na vrch taký priehradový silný hliníkový odliatok ktorý sa šrubuje skrz všetkých 5 pánví asi na spenvenie spodku - neviem terminus technikus... Ventily GTI hrúbka drieku 7mm/ P11GT 6mm ???

Takže asi si mal pravdu že GTI motor je ešte JDM a ten P11GT je už buď postihnutý šetrením alebo neviem kvôli čomu sú na tom tie zmeny... Dokonca je badať aj rozdiel v materiále/hrúbke niektorých dôležitých šrúbov (uloženie vačky)


Odpovědět

1  2  3  4  5