Fórum - Téma


P11 - řazení rychlostí


Fórum Primera P11 P11 - řazení rychlostí

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-03-28 10:29:02

Zdravim vsetkych. Peknu slnecnu soboru Neposlal by mi niekto pls foto prevodovky z primery 1.6 p11 a vyznacil kde je ten napustaci a vypustaci srob? Vcera som to videl na zdvihaku, ked sme menili motorovy olej, ale z tej prevodovky som nebol uplne jasny. Niekomu to mozno pripada jasne, ale ja nie som vobec mechanik zatial Za pripadne foto moc dakujem.

2009-03-28 11:12:12

tady mas

2009-03-29 22:09:29

Po koupi jsem si nechal měnit olej i v převodovce, ale nevím, jestli to byl dobrý nápad. Nevím co tam nalili, ale zpátečka se skoro nedá zařadit. Sice tak jezdím už rok a půl, ale poslední dobou to začíná být horší. Takže si ho možná nechám vyměnit zas, tentokrát za kvalitu. S ostatními stupni problém nemám, pouze při studeném oleji jde občas dvojka trošku hůře, ale nic hrozného.

2009-03-29 22:50:05

mne tu odporucalo viac ludi castrol taf x tak idem do toho, zevraj sa ludom radenie zlepsilo, ja mam trocha problem s radenim dvojky, zda sa mi, ze ked ju chcem zaradit, trebars v 30ke tak idem fakt tazko, co som na inych autach nemal problem, mozno synchrony su uz nie uplne ok, skusim ten olej a ked nie, tak uvidim co dalej, ale vyzistil som, ze ked ju radim trebars pri 20km/h tak ide v pohode, no trosku mi to vadi, ten chod sa mi zda tvrdy az moc na tej dvojke ale zaradit ide, neskripe, no citit, ze akokeby o nieco zavadila ked ju tam radim pri tych 30

2009-03-30 12:52:56

Stejny problem mam tez, ale je to s jednickou.. pokud skoro nestojim na miste tak tam jednicku nedam takze kolikrat se musim rozjizdet na dvojku

2009-03-30 16:27:26

asi pred pol rokom som bol v nissane ze si idem kupit olej do prevodovky.bol som odhovoreny,ze ho urcite nemam menit pokial nemam ziadny problem,ze oni vobec olej nemenia,jedine pri opravach prevodovky tam potom daju novy,ze len na to ho maju.ze inak je to celozivotna napln.ked som sa pytal preco by som ho nemal menit len preventivne tak mi vraveli,ze nevedia presne co za olej to tam vo vyrobe naliali a je riziko ze sa mi rozpustia usadeniny a mozu sa nalepit na synchrony a mozu zacat byt s tym problemy.vtedy som sa rozhodol ze olej nevymenim,lebo nemyslim,ze by nechceli zarobit na predaji oleja a ze by ma klamali.takze niekomu co chce olej menit len preventivne bez toho ze by mal problemy,tak som chcel tymto povedat ze je to asi fakt zbytocne,ale pokial ma niekto problemy,tak by som tiez volil vymenu.

2009-03-31 00:38:09

Chcel by som poprosit odbornikov z tohto klubu o jeden postup Chcel by som sa dopracovat k tomu, aby som presnejsie vyzistil v com moze byt problem pri radeni, samozrejme vymenim olej a to sa potom uvidi, co sa stane. Ide mi o to aby niekto napisal, co mam robit aby som napr. zistil, ze mam v haji synchrony. Proste nejaka vylucovacia metoda ostatnych veci, ktore by mohli toto sposobovat a nakoniec sa dopracovat mozno k tomu, ze ma bude cakat dat rozobrat prevodovku a menit synchorny. To co som vypozoroval som pisal uz aj vyssie, ide mi o to, ci mam skusit trebars radit s nenastartovanym autom a vsimat si, ci citim zuby atd... a potom s nastartovanym autom atd........zatial som vypozoroval jednu vec, ze ked idem z jednotky do dvojky tak pokial auto na jednotky moc nevytocim, trebars do 20 a davm dvojku tak vacsinou pada lahko, no pri vyssej rychlosti na jednotke uz citim take skrkanie asi o zuby a ide tam tazsie ale zaradim, alebo musim chvilocku pockat a akoze najst miesto kedy tam padne, s trojkou taky problem nie je, aj ked z dvojky do trojky tiez obcas skrtne ale malinko, z tri do styri uplna pohoda a zo 4 do 5 taktiez. Pri najhorsom by som sa dokazal ucit aj radit s medziplynom atd.........ale rad by som nejak vylucil, ci moze byt problem v niecom inom alebo synchrony sa pomaly odporucaju dovidenia, ja neviem trebars nedostatocne vypinanie spojky alebo nieco take, fakt sa v tom az tak nevyznam, ale mohol by som to tu napisat a spolu tu analyzovat, mozno to pomoze aj niekomu inemu. Za pomoc vopred velmi dakujem.

2009-03-31 07:52:45

Ona je taky otázka jak člověk řadí, případně někdo kdo měl to auto před Tebou, mě se třeba dřív stávalo že jsem nevědomky nedomáčkl spojku až na podlahu třeba když jsem v provozu potřeboval řadit a nepřemýšlel nad tím, teď už se mi to snad nestává, ale to pak dostávaj synchrony zabrat, no a jestli je chceš šetřit tak si najdi na youtube videa na téma "rev-match" a "double declutch" vysvětlí Ti to docela dobře co a jak - výsledkem je jednak plynulejší řazení, ale hlavně to že se motor a převodovka točí stejně rychle ve chvíli řazení rychlosti takže se synchrony neopotřebovávají tolik.... No a na závěr ještě něco pro toho kdo si myslí že umí řadit perfektně: http://www.youtube.com/wa...JXsVj-PMg&feature=related

2009-03-31 08:45:55

P11/144(2.0), subjektivne, kdyz se mi auto vratilo po dvou letech, co stim jezdila zenska se prevodovka hodne zmenila, razeni jeste vic nepresny, nez bylo od vyroby, dvojce se nekdy nechce pri nizkych otackach, ctyrka (ta blbla uz jako nova) nejde zaradit rychle, jde to pre zoubky, musi se pomalu, a presne dle kulisy. Co nejvic utrpelo je zpatecka, nekdy si prijdu jak v hundrtce, kdyz promackavam spojku dvakrat, radim jedna, zpet zpatecka, prohrabuju plyn, a furt nic, vypadam obcas pro ostatni ucastniky provozu jak mlicnak, ktery dostal prave papiry... Co je jasne, primca ma dost dlouhy chod spojky a ne zrovna mekkounky, jako jeji sestricky hondy, ktere jsou pro zensky jak delany (uz i treba preposilovanym posilovacem rizenim)... Asi nejvic utrpela kulisa, uz sem zjistil, jak dvojku poslusne zaradit vzdy, proste ciste pres neutral, pak tam skoci krasne, hladce, takze nez synchrony bych to videl obecne, jako spatnou kulisu. Co je divne, kdyz na to slapnu, tak dvojka nema problem nejkratsi cestou padnout bez komplikaci a odporu klidne na 7000ot, ale v nizkych se ji primou cestou nekdy nechce... Pri brzdeni a podrazovani sem se uz kdysi naucil podrazovat s plynem (pata-spicka), tam problem neni (samo jen kdyz se brzdi ostreji, jinak se dvojce taky nechce, pri malych rychlostech)...

Chtel sem zkusit taky vymenit olej, ale jak to ted ctu, tak sem nakraplej, zda se do toho vubec poustet, jestli bych to jeste nezhorsil.

2009-03-31 10:11:03

Moja Primerka 1.6/16V ma tiez problemy ako pise Arteee , hlavne s dvojkou a so spiatockou.Dvojka sa da dobre zaradit pri vyssisch otackach a spiatocka ide dnu az po vysliapnuti spojky.Osobne si myslim ze treba vymenit olej.U mojej prevodovky zospodu trochu vidiet flak na spoji oboch krytov. V servise mi povedali ze mozno preto ze menili olej.No je to dovoz a ktovie ci to v Nemecku menili.Uz len kvoli tomu ze je to mokre tak by som olej vymenil, ktovie kolko toho tam este je.

2009-04-02 21:13:56

tak som zistil ze s tymi synchro to nebude asi take kriticke, zistil som ze ked sa presne radi ta dvojka, tak to tam ide celkom slusne, treba paku vychylit do lava a zalozit dvojku a velmi obstojne tam pada ked stlacim spojku drzim ju, vyradim z jednotky do neutralu a dam dvojecku, to som zatial vypozoroval, este musim vypozorovat podradovanie z 3 na 2, mozno ta primera ma dost presne radenie ale skor by som tipoval ze uz ta prevodovky asi aj je vychodena alebo kulisa..........kulisa sa da pozret bez vybratia prevodovky

2009-11-21 06:46:16

Mal som totožný problém ako transporti686. V stredu som bol na výmene brzdovej kapaliny v značkovom servise. Mechnik po dokončení výmeny, sám od seba, bez toho aby som povedal, sa pustil do vyrovnavania tyče radenia! Len som stihol povedať, že mám prasknutú vratnú strunku a tú mám v kastlíku aj tú vymenil. Na moje počudovanie si účtoval len výmenu brzdovky. Teraz radenie bez problémov, presne bez nijakých divných zvukov. Maximálna spokojnosť

2014-10-15 17:09:09

Da sa to nejak repasovat? Kúpiť novu kulisu alebo niečo skúšal som vymedziť vôle s izolackou ale teraz keď dám spiatocku tak to normálne búcha asi kulisa je vydrata a čo som pozeral nedá sa kúpiť :/

2014-10-17 08:05:46

27matias07: Čo si vymedzoval? a čo búcha páka pri radení alebo pri pohýnaní ?

2014-10-17 17:50:13

No keď hodis pakou do práva silnesie tak to ako keby buchne a kov. A vymedzoval som to tam kde sa spája tiahlo s tiahlom prevodovky a chcem to ešte nejak zlepšiť :) tak by som uvítal nejaké finty aby to nevaglalo a bolo presnesie radenie

2014-11-09 17:13:40

No nakoniec vyriešené už ide jak nová druhé tiahlo málo vôľu až 3 cm po upevnení a vymedzení vôle izolackou chodí perfektne a presne


Odpovědět

1  2  3