Fórum - Téma


P11 - Ramena a ložiska


Fórum Primera P11 P11 - Ramena a ložiska

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 45

2008-10-17 12:28:51

myslel jsem z preventivních důvodů třeba promazat a tím oddálení těchto problémů

2008-10-17 12:32:15

Ložiska za tuto cenu jsou pouze na jednu stranu a klec s kuličkami musí být zakrytá plastovou nebo kovovou ochranou kvůli prachu Já je koupil zakrytá a mělo by to být označeno už v tom názvu 2RS hned za číslem

Držím palce

2008-10-17 20:27:50

Dík moc za info, opravdu. Jinak ložiska jsem nakonec sehnal, koupil jsme teda zakrytá, jsou zakrytá plastem, ale myslím, že by to mohlo stačit... Uvidíme. Dal jsem se dnes po práci do toho avšak nastal problém. Kupodivu všechny matky šli bez nějakých větších potíží dolů, prvně rameno nahoře, pak tlumič, stabilizátor, a brzdové a ABS hadičky, prostě všechno v pohodě.Šroub na tom řepu taky bez sebemenších problémů, ale jak mile jsem chtěl tu těhlici z toho čepu vyndat, tak ani náhodou, maximálně o 3-5 mm to vyskočilo ale víc ani kousíček. Přísahám páčil jsem to 3 hodiny na Sto různých způsobů, mlátil do toho gumovým kladivem, prostě jako kdyby tam byla nějaká pojistka. Vždyť to by mělo jít bez větších problémů, ne?Ložiska v těhlici nasazené na čep ... nechápu, není tam nic o co by se to mělo kousnout?... Taky jsem to hodil zpátky na rameno a na tlumič, ať to navíc váhou celeho náboje s poloosou tahá dolů. Nic prostě nevím jak to z toho čepu vyndat. opravdu nevím. Zkoušel jsem různé páky, finty . Bez výsledku. Není tam nějaká pojistka? Nebo nemáte nějaký tip, nějakou fintu jak jste tu těhlici z toho čepu dostali?

2008-10-18 11:47:06

tak to se ti stalo to co mě.Přirezl ti vnitřní kroužek ložiska k čepu,,,prostě mlátit a nic víc ti nepomůže,,pořádně to prolij odrezovačem,,nebo naftou,je to šílená práce, tohle se hochům japonským vůbec nepovedlo, pokud na to teda nemáš nějakej stahovák..já to vyndaval asi pul dne!

2008-10-18 19:53:46

Dneska druhý pokus, jsme to páčili i s otcem přítelkyně asi půl dne a pohlo se to o milimetr, to ložisko má 17 mm, takže ještě 17 krát a bude hotovo :D . Opravdu nevím jak na to no, je to v prd..i. Opravdu zvažuju že to zavezu do nissanu. Ale nevim kolik by si za to řekli, chlapci "profesionálové". A nevím jestli nějaký garážník nebo klasický servis bude mít větší úspěch než já.Nevím, Popřemýšlím, a uvidím...

Jinak to s tou naftou vyzkouším, za každou radu jak to odreznout, jak to sundat, budu velmi vděčný. A každopádně i tak díky tady, za rady ..

2008-10-19 12:46:25

tak to máš teda pořádně zarezlý,,já jsem tam z boku postupně natloukal šroubováky,, pak tušim i majzlík, zboku z obou stran jsem to natloukal..to by mohlo pomoct...jinak ti nezbyde nic jinýho, než nějakej servis

2008-10-19 16:00:00

To je dobrý nápad s těmi šroubováy, ale problém, je mně to vyleze těch 5-6 mm, spíš by to chtělo majzl, seženu dva majzlíky ... 3 tí pokus, bude v úterý. Tak pak poreferuju. M

2008-10-20 08:00:54

Pánové nahřát autogenem, dyž to nejde. Ale to se nám stalo jen asi 3x. Jinak vždy jen palička!!

2008-10-21 15:52:46

Takže dneska se mi na po3tí pokus podařilo konečně sundat střední díly(těhlice) na obou stranách. Přesně jak tady bylo řečeno, vnitřní strana většího ložiska byla tak přirezlá, že to prostě nešlo ven, dokonce na jednom kole mi na čepu zůstala ta vnitřní strana, budu to muset rozbruskou sundat. Každopádně postup byl šílený snad půllitru odrezovače + autogen + brutální síla + vytloukání železnýma majzlíkama. Marazmus neuvěřitelný. Takhle jsem se na žádném autě ještě s ničím, nejeb?l. Opravdu. Navíc vnější část velkého ložiska zůstala částečně přirezlá v těhlicích, bude třeba vybrousit... Pak tady prdnu i nějaké fotky.

2008-10-25 11:20:35

Čest práci, je pravda, že mě to vypadlo samo (těhlice...) protože tam bylo už jen pár kuliček, (ložiska byla na sračku...)ale jak to tu popisujete tam jsem ty kroužky ložisek měl taky přirezlá a mlátil je ven , ale nebyl to takovej vopruz ( prostě žádnej rozbrus) jak popisujete a navíc na to špatné se zapomíná, dělal jsem to koncem května ( zapomínám ach ta hlava ) no uvidíme příště, pravá strana je původní a tak mě to asi čeká ještě jednou .

Pak poreferuj jak se jezdí s novými

Libor

2008-10-30 12:55:39

Tak já mám hotovo. Obě strany ... Ale byl to teda maras. Nejhorší teda bylo ty těhlice dostat ven, já měl taky ložiska uplně rozpadle zbyli tam jen 4 kuličky a uplná kaše. Problém byl že vnější kruh přorezl k těhlici a vnitřní k čepu a prostě to nešlo. Posílám tady pár fotek z bitvy... nakonec vítězné

2008-11-03 09:08:41

Nějak mě na poslední fotce chybí ty gufera co jsou zespodu, aby nešel bordel do ložisek?? Tys ej tam nedal??

2008-11-14 13:47:19

Na té první fotce jde docela vidět co z těch gufer zbylo ... nic... Vytmelil jsem ten prostor gumou ,aby se tam ten bordel nedostal... snad to bude stačit

2008-11-18 07:56:49

Hm to je docela sarndovní. Už když jsem před několika lety dělal trabanty, tak když jsem měnil pozdra svisláků, tak jsem si nedovolil to smontovat bez těsnících kroužků. Takže tbvému řešení moc života nedávám a dej vědět kolik km to vydrželo bez gufer!

2009-03-18 20:36:48

No Pavle dík. Tohle vlákno jsem nenašel. Přečetl jsem to cele. Dneska jsem tu pravou stranu rozebral, a dostal jsem se jen k tomu že vrchní čep nejde vyndat. chachá. neměl jsem bohužel čas povolovat 4 šrouby držáku. As ije to tak řešené kvůli bezpečnosti. No čas bych měl ale né nářadí. Při prvním pokusu o povolení my to z matky sjelo a teď mám celej fialovej palec. DOstanu se tam jenom nastavením ráčny a na tu nechci nasazovat trubku. No tak jsem čepy promazal, ale myslím si že to nepomohlo, vrzání se stále ozývá, když jsem po tom skákal. Tak nevím jestli to jsou ramena. No budu muset také udělat revizi přední nápravy. Na jedné straně už mi měnili ty ložiska(bylo prasklý a musel jsme přemlouvat asi 3 mechaniky, nevěřili mi že to je ono, při tom jsem za to kolo chytl a byla tam jasná vůle) co jsou tady hodně popsána, ovšem mě to stálo čidlo ABS. Tak jsem nakonec Musel měnit celou těhlici. Sám. Od té doby co mi to ulomili se snažím si vše udělat sám. Protože si to tak aspoň zničím sám a ne někdo, komu to pak těžko dokazovat.

To jsem vlastně ještě zjistil že se to čidlo dá v poho odpojit. Uvidím co ty ramena, vůbec se mi do toho nechce.

2009-03-19 19:55:22

já jsem si ten držák co drží rameno musel nechat povolit u známýho v dílně, chce to opravdu pořádně velký nářadí, a pak už jsem si to vyndal a rozebral sám....uvidíš sám co je v tom za humus, suchý jak troud...

2009-03-19 20:25:44

No chytám se na revizi předku, obrousit promazat natřít a tak , četl jsem i o poloosách, tak to taky zkontroluju. Byl jsem to dnes nechat protřepat na STK a prý je všechno v poho akorát to rameno vrže jak sviň. No jo má 224 tkm tak to bude chtít nějaké investice, hlavně ten spodek, na těch našich silnicích to je zatrest. Jedu ráno do práce 8 km a vyhýbám se asi tisícovce děr . nechutné.

2009-03-19 22:09:58

Piskot,

ja som uz tiez menil horne ramena,no fakt najhorsie bolo povolit 4 skrutky vzadu. Musel som nastavit gola kluc a dat na racnu trubku, vtedy to puklo a povolilo to, Potom to uz ide v pohode.... vela zdaru a trpezlivosti..

2009-03-20 11:59:34

vrzání může taky dělat to, že je přirezlá miska k podběhu, tam kde je to opřený o kastli přes nějakou plastovou podložku, nebo co je to za materiál, mě se to stalo ted v zimě, když mi auto stálo asi 3 týdny v garáži, tak pak když jsem vyjel tak se odtrhávalo od kastle....ta podložka se mi prodřela a šlo to kov o kov....pak sůl do toho a koroze je uvařená tak jestli vyndáš ramena vyndej i celej tlumič s pružinou ....a vše promazat, vyčistit, odrezit atd

2009-03-20 14:59:30

vife

já to taky tak zkoušel povolovat, ale neodvážil jsem se dát na ráčnu trubku abych si ji nezničil. Takže bych se toho nemusel bát?


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 45