Fórum - Téma


P11 - Ramena a ložiska


Fórum Primera P11 P11 - Ramena a ložiska

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 45

2015-01-06 21:46:53

zaujalo ma toto rameno... , tak sa pokochajte aj Vy

http://www.google.sk/imgr...&page=7&start=152&ndsp=28

2015-01-07 07:40:14

vife: zbytečnost a navíc bych měl strach, že to povolí a nevšimnu si toho a ojede se mě pneumatika.

2015-01-07 08:46:15

honzabk: Zbytecne jsou tve prispevky, kdyz se vyjadrujes k necemu, o cem nemas paru...

Jsou to stavitelne ramena (prave kvuli tomu odklonu) a je to na GT-R.

2015-01-07 12:33:59

jagy: Gt-r ma do trojuhelniku ne ? Tohle možná trikilo

2015-01-07 12:58:21

jagy: Ti Japonci jsou fakt blbí - píšou že odklon je fixní a najednou je tromfne nějakej kutil. Zkrátka konstruktér podvozku nissan primera je blbec a vynálezce toho paškvilu je koumák- pokud neskončí s tímto zlepšovákem na hřbitově.

PROBOHA - nedělejte problémy kde nejsou

2015-01-07 13:30:59

svobi: Ne, maji lichobeznik a tohle je R32 a je to velmi podobne s P10/P11/Z32.

Primera: Jeste jednou napises nejakou hloupost a davam uz bez varovani BAN. Opravdu me nebavi cist prispevky, ktere jsou vymysly nejakeho choreho mozku. Tohle jsou ramena pro sportovni/zavodni vyuziti, kde ti je seriovy odklon okolo 1° k nicemu a potrebujes realne aspon 3-4°.

A pro tvou informaci - MAJI LOZISKA. Stejne jako zkracene ramena CUSCO (taky japonci) pro vetsi odklon a taky s lozisky.

To ze tady vsem cpes svoje ramena na prodej je jedna vec, ale uz prekracujes urcitou mez, ktera me uprimne opravdu se*e.

2015-01-07 14:14:04

jagy: jagy vidím e tvé vyhrožující příspěvky jiným jsou úplně zbytečné, můj příspěvek ej zcela pravdivý!! Jinak jagy díky že jsi mě nepřímo potvrdil že je to zcela zbytečné a na nic přesně tak jak to napsal od plic primerka. Já to jen napsal slušněji, ale v podstatě top samé co on, tak že bychom dostali ban oba!! Pokud to není na P11 tak mě to tady napiš a ihned tento příspěvek s obrázkama všechny navazující bez milosti smažu, aby se diskuze nezasíraly něčím co do nich vůbec nepatří!!

2015-01-07 14:31:55

jagy: Teoreticky bys nemusel řešit ani horní uložení tlumiče u P11, kdybys dal výrazně jiný odklon. Spodní uchycení tlumiče by to nastavení mohlo dovolit i stabik.

2015-01-07 15:01:20

stan34: Jak to myslis?

Honza: zbytecne to neni, je to naopak nutnost pro dane vyuziti. A pro nekoho, kdo se chce pekne svezt taky. Nevidim duvod psat, ze je to zbytecne, kdyz nevim na co to je a co to chce tazajici clen. Jedno z tech foto je R32 GT-R, ale da se koupit i na P10/P11.

2015-01-07 15:24:34

jagy: tak asi čteme každý něco jiného, pokud vidím tak sem to někdo jen dal jako ukázku (odkaz, fotku) a žádný dotaz nikdo neměl. takže znovu opakuji a abych teda byl přesný aby ti to nevadilo, tak pro 99,999999999999999999999% majitelů primer P10 a P11 je to zbytečnost, tak jak jsem napsal nahoře ihned pod fotkou a na tomto trvám. Spíš mě to připadá jako reklama jak z někoho vytřískat peníze za součástku kterou nepotřebuje.

2015-01-07 15:40:39

honzabk: Reklama koho, Googlu?

Je tady tema k hornim ramenum, to je zakazane tu dat jinou moznost. ikdyz neni pro kazdeho? Mozna globalne pro 99% uzivatelu ano, ale tech co se rado sveze s Primerou je konkretne tady na klubu hodne.

2015-01-07 15:47:41

jagy: asi si stojím nebo sedím na vedení, nějak jsem nepochopil jestli je to na P10 (P11) nebo GT-R?? prostě kdyby k tomu dotyčný něco napsal tak snad. Z gůůglu se dostaneš do nějaké diskuze a následně na stránky prodejce asi, ale je to anglicky a to "ja něpanimaju"

2015-01-07 19:25:43

jagy: Myslel jsem to tak, že tímto stavitelným ramenem odkloníš svislé rameno, které je přes ložisko na těhlici a zároveň je k němu uchycený tlumič, který se také vychýlí novým odklonem. Tak jestli to hornímu uložení tlumiče, i když není v ložisku, nevadí? Kdo jezdí okruhy a podobně, tak má udělaný sportovní podvozek a to většinou včetně stavitelného odklonu na tlumiči. Leda, že by ti stačilo jet okruh na stock podvozku a chtěl změnit jen odklon na předku.

2015-01-07 20:04:49

Ale ne lichobezniku odklon udelas prave na hornim ramenu, na hornim ulozeni zadny odklon neudelas. Takhle to je spravne.

To si pletes s McPhersonem...

2015-01-07 20:12:04

jagy: Jo, jasně, to máš pravdu.

2015-01-10 15:55:52

Narazil jsem na další "stavitelný" silentbloky do horních ramen, tak se podělím o informace. Dal by se s tím měnit odklon, přijde mi to celkem šikovný, ale je to od SuperPro takže cena je vyšší, skoro 4tis.

http://www.energysuspensi...ddetail.asp?prod=SPF1381K

2015-01-10 20:14:47

Tady jsou taky o něco levnější ale v podstatě to samé

http://www.superflex.co.u...tail.php?prod=SF276-1381K

To se mi jeví jako nejjednodušší cesta, stačí ti k tomu staré ramena a je to hotové

2015-01-10 20:59:11

Super možnosti vyladenia podvozku chlapi ale povedzme si kto to reálne využije??? Na 99% nik tak ako píše jagy! Nik tu nestavia žiadny okruhový špeciál ani auto na kopce z P11... Ale aspoň vidíme že je neúrekom možností a spôsobov ako odstrániť jediný vážny neduh P11... Otázka je či k tým staviteľným silentblokom dodávajú aj hodnoty na nastavenie odklonu na geometrii alebo je to na každom ako si to dá - lebo podľa mňa to klasický nezaučený mumák na geometrii nenastaví ani keď sa posere A od oka to nedá nik!

Ale je to fajn... Len tá cena...

A to čo tu dal vife je super vychytávka celkom jednoducho zhotoviteľná ak má človek základné vybavenie sústružníckej dielne... Možno by to chcelo odstupňovať stupnicov alebo jednotlivo otvormi a nie drážkou a vtedy by sa to nehlo a bolo by to jednoduchšie...

Pre tých čo chcú lacno vyriešiť škrípajúce ramená mám v ponuke FEBEST sa 28,67€ za kus + poštovné...

2015-01-11 13:20:23

thommy: Na tvém odkazu nevidím nic levnějšího, ty máš cenu v £ a já v $ . Spíše naopak, máš to dražší, asi záleží taky na kurzu, je to tak nějak nastejno..

A u Superflexu nevidím přiložené mazničky

Možná nejlepší to bude stejně vzít tady u nás. Nabízí to za 4100kč.

http://superpro.motorteam.eu/

Nicméně já mám v projektu trošku něco jiného..

Provedení se mi celkem líbí, ale to nastavení bude horší. Návod k tomu bude možná jen jednoduchý, něco jako na tento spodní silentblok, které pomáhá zvýšit negativní odklon při zatáčení o 0.5° . Pokud jsem si to dobře přeložil..

Takže ve finále bude v návodu možná jen to, že pokud nastavíš tak aby rameno bylo co "nejkratší" (neboli čepy co nejblíž u sebe) bude ve výsledku x° odklon.

Ale to se nedozvíš, pokud to nezkusíš

2015-01-14 23:50:11

Občas na nějakých nerovnostech uslyším menší klepání. Zvednul jsem auto, zahýbal s kolem do boku a ramena Febest mají nejspíš trochu vůli na vnější straně. Šrouby jsou dotažený fest. Mám je od léta a to jezdím dost málo.


Odpovědět

1 ......... 40  41  42  43  44 ......... 45