Fórum - Téma


P11 - Ramena a ložiska


Fórum Primera P11 P11 - Ramena a ložiska

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 45

2010-08-31 10:18:47

Spodní čepy jdou normálně měnit, jen to neni žádná sranda, pokud nemáš zkušenosti, nevyměníš je, ale jdou, pak odchází tyčky stabilizátoru, výměna rychlá snadná..největší slabinou jsou horní ramena, pokud jde vše povolit výměna snadná.Dále můžou odejít ložiska v těhlici.To už je oříšek, ale taky to jde vše sehnat vyměnit. Nejdřív bych zkusil zvednout auto na hever a zahýbat kolem do všech směrů, měly by být vidět vůle.Jinak je těžké něco radit, prostě začni měnit díly nápravy postupně až docílíš toužebného cíle.Jestli ty součástky mají tolik najeto, budou nejspíš v háji.Pokud můžu poradit a chceš si auto nechat delsší dobu, tak nešetři na těchto dílech, opravdu se vyplatí nějaký lepší výrobce. Když si koupíš něco od Starline, za půl roku to měníš znova. Jinak tady v různých diskuzích zjistíš vše co potřebuješ, dobrý výrobce atd..

2010-08-31 14:02:17

Tak já začnu horníma ramenama a tyčkama stabilizátoru, čepem řízení a uvidím jestli bude nějaký progres. Snad nebudu měnit a měnit a výsledek nikde .

Díky za rady..

2010-08-31 14:09:50

neni zač, určitě to odstraníš..tak hodně zdaru

2010-08-31 18:52:55

Nazdar,menil som horne ramena od vyrobcu FEBI a zatial super, cena 45 eur lave a 53eur prave neviem prečo ten rozdiel ale som spokojny

2010-09-02 16:32:03

co říkáte na horní ramena značky Optimal?Měl by to být Německy výrobek.

2010-09-08 20:53:17

Jestli na nekvalitních okrskách ztrácí přilnavost mohou to bý t spíš tlumiče. Protože mě drží i na takových cestách.

2010-09-23 16:16:32

tak jsem vymenil horni ramena a porad tam neco na nerovnostech tuka ,loziska ve svislem rameni vymeneni pred 2lety asi pred 20000km.Nevite cem by to mohlo byt?Ramena jsem jeste znovu pretahnul a porad tuka.Pravy je OK,ale v levo to tuka.Po vimene tahne do prava,dela se u tyhle opravy i geometrie?

2010-09-23 17:52:29

jeětě to mohou být kulové čepy,a čepy řízení, nebo ještě tyčky stabilizátoru,když zakmrdláš na místě z volantem, nemělo by být nic slyšet, když jo, budou to nejspíš čepy řízení, na geometrii bych šel pro jistotu až po odstranění všech nežádoucích zvuků

2010-11-04 18:59:43

tak mám nyní druhou P11,a zase řeším horní ramena.Už u té prvnísem si tam dodělal mazničky.Ted nová zkušenost.Koukám jak tu každý preferuje jinou značku..... Já v prvém případě dával Nipparts(což je ale pouze obchodní značka)a vše dobré,jen(jak sem dodělal maznice)tak při promazání,občas někde vyjela vazelína jinde(nedovařené ty svary kolem).Ted sem koupil neznačkové,tuším JC korea,a kupodivu mají provedení lepší,všude těsní.Leč problém byl zas jinde(a myslím že to bude problém většiny ramen)Bylo to tam nalisováno nasucho .Takže na každém ramenu po jednom uložení,se nechtělo vůbec hýbat .

Kdyby to dělali v servisu,tak vám to tam naperou,a at se to třeba protočí na šroubech .

Mě se to po vyvrtání dirky na maznici,a stříkání různých uvolnovačů dovnitř,podařilo ve svěráku rozhýbat .A nakonec ještě celé naplnit vazelínou,až to lezlo prachovkami z boků ven .

Takže myslím že tahle celá operace,s tím že to dvakrát do roka promáznu(při výměně obutí),bude mít na životnost ramen podstatnější vliv,než značka výrobce.

2010-11-04 19:47:44

jak jsi tam udělal ty mazničky? můžes hodit nějakou fotku?

2010-11-04 20:03:27

Brzo to sem hodím,ale to sem nevymyslel já ,to už tu někdo popisoval na P10....Jinak mazničku dám i na těhlici,mezi ty dvě ložiska.Už sem to taky dělal na bývalé P11.Nebo sem taky nedávno dělal přimazávání čepu ruční brzdy,na třmenech(kotoučová brzda)na Mazdě 626,dost na to trpí.Tak přikládám foto ramene,pak celé na autě by to bylo lepší.

2010-11-23 11:21:43

musím říct, že ty horní ramena mě nehorázně vysíraj . auto jsem měl na heveru třikrát, třikrát jsem je sundával, každý týden, rozebral, promazal šroub, provazelínoval to těžce, smontoval a hodil zpátky. klid...zapršelo a po týdnu je to tu znova. už nemám sílu to znova rozebírat a bojím se že nepomůže trvaleji ani úplná výměna.

2011-03-08 22:19:53

... bol u mna Inode - vrzgalo mu prave rameno - dostalo olejovy obstrek - injekcia,striekacka,olej a par vpichov pod simeringy a za 5 minut Inode odchadzal potichu - som zvedavy na ako dlho ...

2011-03-08 22:43:36

Kurnik,tak to abych byl rad ze mam klid a ze mi nikde nic nevrze.Musim zaklepat,jsou tam snad jeste puvodni v nejakym extra stavu,jinak ja nevim. Ale na pohled uz nevypadaji taky buhvi jak vabne.Orezly a ted pres zimu jeste zapraseny,neumyty,no sileny.Snad jeste dlouho vydrzi a pak pujdou ty Lemforder a uvidime jak vydrzi.

2011-03-29 21:56:57

Jak dlouho komu vydržely ložiska ve svyslím čepu ( 62/28-2RS a 6203-2RS) já po roce a půl, zase citím vůli. To se tam dávaly skf a po dvou zimách zase vůle.

2011-03-29 22:22:35

Manžetu máš OK? nevyhrdzavel ti už čap?

2011-03-30 07:00:51

Zatím jsem to neměl rozdělaný, ale teď během jara chci preventivně měnit tyč poloosy, tak se na to musím podívat. Ta vůle tam zatím není nic hroznýho, rozhodně ne jako když to ložisko bylo napůl vysypaný. Uvidím až to bude na zvedáku.

2011-04-04 15:05:25

Na netu jsem našel origo gufera Nissan za slušnou cenu

http://katalog.haspa.cz/i..._44444&products_id=305081

2011-04-04 15:15:09

Jo ja tam nakupuju a spokojenost . Zrovna dneska telefon s omluvou ze jeden silenblok neni zda pockam ze daji vedet. Ale origo dily vetsinou neberu i kdyz jsou za OK . Maj tam dokonce ty sterace to luzko jak jde do haje u P11

2011-04-04 15:21:56

Mají tam hromadu dobrých dílů a prej tyto gufera nejdou moc sehnat, tak jsem to sem hodil, kdyby někdo potřeboval. Lepší dat 300czk, než shánět nějaký náhrady a otravovat se s tím.


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 45