Fórum - Téma


P11 - problém po čistění konektorů


Fórum Primera P11 P11 - problém po čistění konektorů

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-01-20 22:17:54

Tak on by mel i na ty diagnostice se ukazat jeho natoceni v procentech tak jestli to nejak odpovida tak je to OK .

2010-01-21 05:10:14

Senzor klapky pracuje a dava realne hodnoty podla pohybu plynu. Lambda niekedy pada az na nulu, ale ten chod motora je vlastne "nechod" , tak si nemyslim, ze by to bola ona.

2mato  
Mato
2010-01-21 12:00:42

preco sa nesustredis na to, ze pokial sa kontakty skratovali tak aj ked odpojis lambdu stale ma skratovane privody do ECU ? je jedno, ze si ju odpojil mozna stale dostava skrat do ECU a ta je z toho mimo a kyda tam bohatu zmes.... vychadzaj z toho, ze auto zacalo blbnut po cisteni kontaktov tak inde chyba nebude... vsetky kontakty co si cistil nanovo osetri niecim aby na 100% neboli v skrate ani nemali nejaky znizeny odpor kt by ovplyvnoval hodnoty... potom uz len zostava zistit ci si neodpalil nejake cidlo prinajhorsom ci ECU neutrpela

mimochodom na viacerych primerach si ECU odpojenie lambdy ani nevsimla chybovym hlasenim... neviem preco

2010-01-21 12:58:48

no jak to tady ctu tak mi beha mraz po zadech ... ja co pul roku pravidelne prostrikavam kontakty u motoru a za celou dobu se mi nastesti nic podobneho nestalo ale je pravda ze lambdu jsem nikdy neprostrikaval ... ale uz od toho upustim dokud je to funkcni

2010-01-21 15:12:23

Prinad, uz aj ja som sa poucil Som dost puntickar na cistenie a nemam rad zadrbany motor. Ale tentokrat sa dostavam fakt do uzkych, kazdopadne budem pokracovat v setreni a budem sa snazit vyhnut autor. servisu.

Prisli sme na jednu vec, ze vobec nefunguje regulacia virenia vzduchu. Selenoid nereaguje na pripojene napatie. V privode napatie je a ventil nic. Packa od membrany je teda stale v hornej polohe. Ked ju rucne potiahnem nadol, motor zareaguje a nabehne do otacok, ale nema cisty chod. Neviem ale, kedy ma byt ten ventil otvoreny, ked nie a ci moze sposobovat tak vazne zhorsenie behu motora.

Ventil virenia je ok. Obidve lambdy su uplne mrtve. Kompletne odisli. Prva je seknuta na maxime a druha na nule. Vsetky konektory mi chrener precistil a prefukal, teraz su ok. Meral som pre istotu aj odpory pri odpojenej ECU, je to ok. Vcera som vymenil prvu lambdu. Ta povodna je uplne zanesena sadzami. Cierna a sucha. Tak isto vyzeraju aj sviecky. Resetol som ECU a dal novu lambdu a ziadna zmena. Motor vobec nechce ist nad volnobeh, dusi sa a ma velmi nerovnomerny chod. Druhu lambdu mam, ale nemenil som ju pre zly pristup. Na rampu mozem ist, ale bude to chciet odtah. Nemyslim ale, ze by vadna lambda za katalyzatorom robila az take problemy. Co poradite ?

2mato ... bingo Vaha vzduchu je v tahu ! Dnes mi tam na skusku hodili MAF z inej 1.8 a auto ide jak drave ! Len ma sokovala ich cena za navu vahu Bosch - 460€ Takze som sa rozhodol, ze skusim nahradu od Starline za 62€. Aspon docasne. Dufam , ze nebude robit problemy. V opacnom pripade mi ostava zobrat Bosch za 260€. Mate niekto skusenost so Starline MAF ???

2010-02-10 21:18:41

Nekdo to tady resil jednomu sla druhymu ne

2010-02-10 22:15:44

A u té váhy si čistil tím sprejem jen konektor přívodu nebo i tu váhu (samce)

2010-02-10 22:19:58

Cistil som samicu aj samca. Neskor, ked uz bol uvedeny problem, som precistil aj odporovy drot. Samozrejme bez dotyku. Len som to vystriekal a vyfukal.

2010-02-10 23:29:41

Já bych první vyzkoušel asi tu váhu,je to většinou nejčastější závada i když se chová pokaždé jinak Ty piny na ní nejsou vodotěsné takže jestli se to dostalo dovnitř Já ji třeba u svého auta čistil asi pětkrát v benzinu a funguje,ale jednou sem ji čistil v benzinu u nějaké N16 a byla hned kaput od té doby už to dělám jen na sucho nebo lihem

2010-02-11 06:03:22

Tu je typicky priklad toho, ako spojenie prispevkov od jedneho clena iducich po sebe zmatie ostatnych Prvu cast clanku som pisal pre 3 tyzdnami a poslednu vcera, ked uz viem, ze vadna je vaha vzduchu.


Odpovědět

1  2