Fórum - Téma


P11 - problém po čistění konektorů


Fórum Primera P11 P11 - problém po čistění konektorů

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2010-01-18 20:29:35

Vcera som na svojej Primere vramci nudy precistil konektory k vacsine senzorov v motorovom priestore. Boli uz riadne znecistene, tak som myslel, ze neurobim nic zle. Pouzil som na to cistiaci sprej na el.kontakty. Okamzite po precisteni auto jazdi priserne. Nema tah a vzdy pri snahe o akceleraciu sa zacne hrozne dusit. Robi to bez ohladu na otacky, rychl. stupen, alebo rychlost. Spomaluje az dovtedy, kym opat nepovolim plyn. Pri jemnom pridavani plynu nabera rychlost. Ale cim viac pridam plyn, tym viac sa dusi. Diagnostika zaznamenala chybove hlasenie P0134, takze neaktivnu 1.lambdu. Sonda je nova, mam ju asi pol roka. Prekontroloval som zapojenie vsetkych konektorov...ok. Diagnostika vsak ukazala, ze akonahle pridam prudsie plyn, okamzite je vystup z lambdy 0V Po uvolneni plynu dava zase normalne hodnoty. Tak zkuste pomoct, lebo ma predbiehaju uz aj konske zaprahy Nenapada ma , aky to moze mat suvis s tym cistenim konektorov. Dik

2010-01-18 20:35:45

Přesně to jsem udělal, KONTAKTOL sprey .........a oddělal jsem Lambdu. Viz 14 náctá udalost od spodku, kde je vše popsáno. http://www.nissanclub.cz/...?id=219&tab=owners_events

2010-01-18 21:46:51

No tak to snad nie Mal som take nutkanie uvazovat o vodivosti toho fantastickeho vymyslu na kontakty. Tak to ma teda podrz ! No cez vikend ju premeram. Asi ma porazi. Nedavno som ju menil. No vidis ... Never touch running system! .... to mame v praci tak porekadlo. Asi sa toho budem drzat.

2010-01-18 21:52:08

jj - česky by se dalo říct, nehas, co Tě nepálí ! Taky jsem z toho byl tenkrát paf.

Prostě jsem to prostříkal a šel domů a ráno už mi po nastartování svítila ta oranžová kontrolka. Almuša měla v tu dobu jen okolo 45 tis Km a Lambdy mají vydržet víc jak 150 ti. Km.

Připojily mě na conzult - a lambda nevykazovala sinusovku - prostě byla v prdeli jak oddělal od ní konektor, hned řekl : "jste si stříkal konektory že" ? A já

a on - to už jsem se s tím setkal. Výstup se zkratoval napětím pro vyhřívání - tři kabely v konektoru.

2010-01-18 21:54:57

Chapes, som z toho tak trochu v soku. Vypalim prachy za debilny sprej na kontakty a odserem si novu lambdu. To je fakt sila. Neda mi to , idem na parkovisko mrknut na ten vynalez skazy

 Svobi
2010-01-18 21:56:00

Ze by se to tim sracem vyzkratovalo ? Jinak to fakt neberu

2010-01-18 21:56:15

Uvidíš, až tě hodí na consult

 Svobi
2010-01-18 21:57:07

Tak ma ELM a tam tu lambda sondu vidis taky v grafu zkouseli jsme to moje ELM na tridniho aute a krasnou sinusojdu to delalo na volnobeh (auto musi bejt ohraty)

2010-01-18 22:05:27

no jelikož je to kapalina tak má vždy větší nebo menší odpor a pokud to nastříkáš a následně nevysušíš tak se to také tak chová a muže ti ty kontakty propojit a pak to háže jiné hodnoty nebo rovnou skratuje

Ps a navíc ten sprej ty kontakty a okolí i očistí od sajrajtu kterej muže bejt dost vodivej a po odpaření tam zustane a ještě to umocní

2010-01-18 22:12:51

Na ELM sa lambda chova, akoby nebola uplne v haji. Na volnobeh dava realne hodnoty. Po zoslapnuti plynu ide do nuly. Inac som na tie kontakty pouzil SONAX Contact cleaner. Podla popisu je nevodivy. Cistil som to vcera a aj po hodinovej jazde vnutri konektora lambdy nebol uplne odpareny. Mozno sa to este preberie , ked ho necham otvoreny a preschne. Snazim sa tomu uverit.

Prefukol som a vysusil vsetky konektory, ktore boli cistene. Lambdu som na skusku vymenil za starsiu, este funkcnu a ziadny rozdiel. Dokonca sa to postupne zhorsuje. Ledva dosiahnem 50km/h. Niekedy sa chyti a zacne akcelerovat, ale vzapati uplne straca vykon a dusi sa, akoby nedostavalo benzin.

2mato  
Mato
2010-01-19 01:12:03

`osetril` si aj nejaky konektor na MAF ? to by davalo vacsi vyznam snad...bez lambdy auto ide skor este, ze by ti to skratovalo vstup z lambdy a ECU by z toho mala nejake potiaze...vsetko je mozne...

2010-01-19 07:21:03

No co se týká té lambdy,tak je opravdu hodně citlivá na všelijaké stříkání přípravků na čištění nebo mazání.Je to fakt citlivé hned se odpálí.Co jsem četl tak nejhorší je silikon.

K tomu MAF,jednou jsem jí taky pročišťoval tak až jsem jí už nerozchodil.Docela to přes ten konektor nateklo dovnitř.Auto chcípalo ,nešlo do otáček .Když jsem jí dal vysušit,bylo to lepší,ale už to nebylo ono=nový MAF.

2010-01-19 07:49:40

co to je čištění kontaktů. To v životě nedělám, jen pokud je problém a to jen u daného spoje. Hlavní zásad je pokud něco funguje, bvůbec si toho nevšímám!

2010-01-19 21:10:42

No už mám s konektory taky zkušenost, ale uplně nejhorší je vůbec chytat na origo kostřicí šrouby. To nikomu nedoporučuji. Pokud přidáváte někde nějaký spotřebič, raději si vytvořte svůj nový kostřicí bot, např. samořezným šroubem ! Ale pozor na to, kam ho dáváte, přesvěč te se co je za tím !!

2010-01-19 21:17:01

Tak copak jsi propíchl,povídej.

2010-01-19 21:31:28

Já ještě nic, když takto kostřící bod vytvářím, šroub nejraději "valím" do výztuhy nebo žebra, kde je vidět do vnitřku.

Kamoš tak sprasil nějakou brzdovou trubku Ještě jsem neslyšel tolik ku*rev na jednom místě

2010-01-19 21:34:33

Někde je kravín u kámoše byl asi kurvinec.

2010-01-20 22:01:09

Nazdar, takže diskusia sa začne rozrastať. Dnes sme sa s Edwardom vŕtali v motore, pretože ELM vykazovalo aké také zmeny hodnôt aj na Lambde aj na MAFe. Zistenia sú takéto, že sviečky sú brutálne čierne čo by znamenalo bohatú zmes ale auto sa dusí, čím viac sa pridá plyn. Po skúsenostiach s Berlingom HDI som skúsil EGR ventil, no ten funguje normálne. Palivový ventil to nieje rovnako tak ani čerpadlo, filter tiež nie. Po odpojení lambdy tiež žiadna zmena. Zistilo sa však že nefunguje podtlaková regulácia klapky v saní, po manuálnom otvorení motor ide trošku viac do otáčok ale to je všetko. Neviem si rady... Môže to byť teplotné čidlo - na Škodovkách to robí brutálnu šarapatu, ale neviem nájsť čidlo ktoré sníma pre ECU - našli sme čidlo ukazovateľa teploty a čidlo ventilátorov - po odpojení oboch žiadna zmena v chode motora nenastala...

Chybové hlásenie jednoznačne chybu neukázalo...

Takže kto by vedel poradiť budeme len radi... Skúsiť vymeniť MAF - bude pasovať z PP1 s SR20DE?

Inak motor ide nepravidelne, cuká. Mám podozrenie či nemohol odísť KAT a zapchať výfuk alebo ešte skúsiť pomerať tlaky čo to ukáže... Primča P11C 1,8...

POMOC

 Svobi
2010-01-20 22:10:25

Hele a co snimac natoceni klapky mato,funguje ?

2010-01-20 22:15:47

Snímač polohy klapky ide - resp. nevyhadzuje to ako chybu. Problém je že takjýto motor som ešte neopravoval a nieje k dispozícii ani potobný "darca orgánov" na skúšku. Mám SR20DE a GA16DE no tie majú úplne iné snímače a konektory...


Odpovědět

1  2