Fórum - Téma


P11 - přístrojová deska


Fórum Primera P11 P11 - přístrojová deska

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2010-05-01 21:04:52

Drzia ich 2 skrutky za radiom a potom len trhat von a daj pozor, aby si neulomil tie nozky, ktore boli priskrutkovane (za radiom). Niekedy to ide dost tazko...

2010-05-01 21:13:39

to ja viem mal som to rozobrané!....ale len po tie skrutky neviem čo stým robil predchádzajuci majitel ale nejde to fakt von už mi tie plasty začali praskat tak sa bojím aby som to nedolámal. No nevadí zajtra ak bude pekne to rozoberem po tretí krát a hádam to už vytiahnem.Ked vravíš že nič viac to tam nedrží

2010-05-02 19:37:37

Nevěděl by někdo z vás, jestli jde na P11C ze zadní strany budíků odstranit ta modrá "folie" nebo co to je?

2010-05-03 08:46:19

když ty prostřední horní ofuky nad rádiem nejdou je možno si pomoct šroubováčkem, který vrazíš mezi palubovkua ty ofuky nahoře. Jsou tam 2 západky nad každým ofukem jedna. Samozřejmě i mě se to někdy podaří ulomit, opravdu to tam drží hodně. Pak to nechávám svařit ten plast, nebo dám větčí podložku pod samořezku, podle toho kde se to ulomí. Někdy pomáhá že táhneš do kabiny, a mírně i trošku dolů, hlavně ne nahoru.

2010-05-03 09:15:46

Díki Honzo za radu.

Ako som písal držalo to tam na fest! Takže ked som to dával dole podarilo sa mi to odlomit

To je tak ked to robí taký automechanik ako som Ja

Ale mal som štastie v neštastí také že pravá strana ostala v palubke a ľavá sa vytiahla aj s tým predným krytom.

Mechanické časti nie su poškodené takže je všetko OK!

2010-05-04 08:13:38

Přesně tak vždy se to ulomí jen u těch malých samořezek!! dělal jsem to už asi 50 krát a stejně to i já někdy ulomím. prostě je to nedořešené!

2011-05-18 10:50:04

Chlapi prosim poradte.Po dlhej dobe bezproblemoveho jazdenia mi blbne rychlomer na P11,1.8i , 144 r.v 2000.

Zostal vysiet zhruba na 130km/hod aj po vypnuti a vytiahnuti kluča a od tejto hodnoty potom ukazuje po rozbehnuti auta.Takže ked idem asi stovkou ukazuje už 230km/hod Tejto zavade predchadzalo to,že niekedy po zhasnuti motora zišla ručička normalne dole a tam silno kmitala na doraze asi 5-10 sekund....

Velka vdaka...

Takže dnes už zostal na 140,takymto tempom sa budem zachvilku rozbiehat z plneho kotla...

2011-05-19 10:26:45

to ti asi nikdo nijak neporadí. jsou 2 možnosti.Buď to rozeberš a dáš přístroj nějakému elektřikáři co má mikropájkua aon zkusí přepájet všechny sopoje zda není něco uklepanýho. nebo koupíš na vrakovišti jinej přístroj hned a vyměníš, protože to co jsem napsal na začátku tothoto příspěvku třeba ani nepomůže.

2011-06-22 14:16:08

To se spíš seká rafika o ciferník. Vyndat přístrojovku, sundat přední plexi a mírným tahem sundat rafiku. Pak jí znovu namáčknout v pozici 0 km ale jen zlehka, aby se nedřela o spodek.

2013-09-18 12:28:50

Dnes som menil podsvietenie na palubke,mam WP 11-120,cize combi pred fl,a kto chce postup,lebo aspon ja osobne som sa z toho tu na prvej strane nevedel vysomarit,je takyto:

1-odsrobovat dva sroby v strednom paneli nad stredovou konzolou

2-demontovat radio pre lepsi pristup

3-jemne ale silou vyrvat stredovy panel-pri ofukoch von/netreba vsetko odpajat,ak menite len podsvietenie palubky/

4-odsrobovat jednu skrutku,ktora drzi pristrojovku:EDIT-z pravej strany na urovni kraja stredoveho ofuku

5-odskrutkovat 4 sroby drziace kryt volantu-inak vam bude prekazat pri vytahovani pristrojovej dosky

6-odskrutkovat 2 sroby nad pristrojmi

7-jemne ale opat silou vytiahnut lavu cast s ofukom-odpojit konektory ovladania zrkadiel,sklonu svetiel a intenzity podsvietenia

8-odsrobovat 4 sroby drziace samotnu dosku s pristrojmi-odpojit konektory

9-ked budete skusat napr. led-ky,ci maju spravnu polaritu len prilozenim na ten zadny tlaceny spoj na folii,nezabudnite pripojit na lavej strane spinac ovladania intenzity palubky,ja som sa dost dlho divil,ze to nesvieti

10-zlozit naspat v opacnom poradi

2013-09-18 13:11:17

hadris: a ten návod jsi sem napsal podruhé proč, když jsem ho popsal velmi podrobně na první stránce?? a navíc bod 5 e tvého návodu dělat vůbec nemusíš

2013-09-18 13:16:02

honzabk: preto,lebo je jednoduchsi,aky mas s tym problem?

2013-09-18 20:00:57

honzabk: Ja ten kryt nad volantem musel taky sundat. kvuli tomu to neslo.

2013-09-18 20:56:25

cicinek: presne tak

2013-09-19 07:25:58

hadris: Já myslel že ty s tým máš problém, když jsi to sem psal podruhý, že nedokážeš si z celkového návodu jak rozebrat kompletní palubovku si vybrat jen tu část, kterou potřebuješ. Nevím co je jednodušší, když to máme popsáno oba stejně? A kryt kolem volantu není potřeba sundávat, taky jsem ho dřív sundával, stačí dát volant co nejvíc dolů a mírně pootočit doleva kryt pootočit o 90 stupňů dolů a jde to krásně vyndat. - Na poprvé ježek v kleci, na podruhé už to zvládneš vyndat se zavřenejma očima.

2013-09-19 07:54:51

honzabk: mat tvoje problemy kámo

2013-09-19 10:44:31

hadris: přesně tak chtěl bych mít tvý problémy!!

2013-09-19 10:59:15

honzabk: no coment

2013-09-19 11:46:54

hadris: Přesně tak potrefená husa nejvíc kejhá!! Já se jen slušně zeptal proč jsi to napsal podruhý, napsal k tomu připomínky jak to ještě zjednodušit a ty jsi se hned cítil uražený. Děkuji, že jsi mě opět podpořil v tom co dělám a to že mažu duplicitní příspěvek. tady jsem ho nechal a nesmazal a hned je tu diskuze o ničem!!

2013-09-19 12:15:54

honzabk: no uz som nechcel pisat,a natahovat sa s tebou ako male decko,co ta zjavne bavi,mna ale nie,ale ti to napisem,a kludne to potom zmaz,ak by to pošramotilo tvoje ego-ak by si pozorne cital,ale to ti asi nie je vlastne,tak dovod tam uvedeny bol,takze ti ho skopirujem:

Dnes som menil podsvietenie na palubke,mam WP 11-120,cize combi pred fl,a kto chce postup,lebo aspon ja osobne som sa z toho tu na prvej strane nevedel vysomarit,je takyto:....

Nie kazdy ma cas a naladu citat zlozito a podrobne,aj ked nepopieram-odborne napisane!Pochopil si to konecne?


Odpovědět

1  2  3  4