Fórum - Téma


P11 Primera GT Turbo


Fórum Primera P11 P11 Primera GT Turbo

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 2  3  4  5  6

2008-01-09 22:15:48

blesk,lubosh: určitě chvályhodný nápad! .Přiznám se,že ale nejsem až takový odborník,abych něco podobného stvořil.Jeden z možných kandidátů dle znalostí prezentovaných zde na klubu,je Jagy.Otázka ovšem zní bude-li mít chuť,čas,náladu...........co říká Jagy??Něco lehce pochopitelného i pro nezkušné a neznalé,stručně a srozumitelně.Žádný romány,Co??

2008-01-09 22:24:49

To by bylo uplně supr. Je fakt, že všechno co by se zde napsalo si můžeme přečíst na SR20 foru, ale ta angličtina. Přiznávám, že já bych to luštil do důchodu. Takže proto i já prosím, jak Jagyho, tak i ostatní odborníky se zkušenostmi o sepsání tech parametrů tady. Díky

2008-01-09 23:07:37

Teké se podepíšu pod žádost vytvořit nějakou tabulku.. Bylo by to SUPER.. Myslím že pro věčinu lidiček tady

2008-01-10 14:57:54

jagy: vsetko je niekde napisane viem ze to tam je. J asom to tam aj cital, ale udaje su roztrusene a nie ani tam vsetky na jednom mieste ale tiez v prispevkoch. ako clanok to mozno tiez neni zly napad

2008-01-10 15:40:45

možná Jagy nečte už tuhle větev... Jagy Jagy Jagy

 jagy
2008-01-10 15:57:56

Ale ctu.

Pokusim se dat neco dohromady, ale nemam moc cas, tak to muze chvili trvat. Mozna by se to dalo napsat jako clanek + zalozit diskuzi k ni, kde by se daly dane veci konzultovat, probirat a pak v clanku zmenit.

2008-01-10 16:51:40

ja som tiez za...

to jagy: tusim roller rocker ma dokonca lahsiu kluku...

2008-01-10 22:29:47

Almeragt: ma napr aj urcite odlahcene piesty tym ze ma tensie piestne kruzky - co moze byt tiez dovod zvysenej spotreby oleja po viac ako 100tis km (nie vzdy to tak je) a ma to chladenie prevodovky rebrovanim a privodom vzduchu cez naraznik (ten otvor v narazniku na strane vodica)....

2008-01-11 07:20:54

blesk vyjadri mi kolko odlahcil piest tym ze ma tensie piestne kruzky?

a dalsia uvaha ohladne spotreby oleja piestny kruzok ako taky by bolo najlepsie aby bol co najtensi vtedy by tesnil najlepsie porovnaj si napr ziletku a nejake pravitko.

ibaze kazdy piestny kruzok je namahnay nejakym sposobom takze musis volit kompromis a to je presne dovodom preco sa pise aj na kruzky ze "top"(okrem ineho aj kvoli tvaru)

2008-01-11 12:55:39

to Blesk: myslim si ze piesty maju rovnake... ine ma mozno Primera - kedze ma vyysi kompresny pomer - Almera a Sunny SR20DE ma 9,5:1 a niektore Primery maju 10:1...

Inak kluka zo Sunny sedi aj na Almeru GTi, je len tazsia..

2008-01-11 14:44:31

no praveze tie kruzky tensie tam naozaj su ale neviem presne v ktorych motoroch su vsetkych. P11 GT ma urcite tie tensie kruzky.

Miskus jasne su to radovo jednotky gramov na piest tym ze je tensi, druhy a mozno primarny je ten dovod co suvisi s tym co zmienujesty - ma mensie trenie=mensie straty, zaroven spolu s mierne mensou hmotnostou pri tych momentoch zotvacnosti aj nejaky ten gram dole piestnej skupine pomaha podobne ako ako vsetky pohybujuce sa casti na motore ked su lahsie. Malo by to byt na prospech pruznosti motora. teda schopnosti podat okamzity vykon (v urcitom spektre otacok sa da aj meranim zistit ze stupne aj ked maximalny zostane rovnaky)

2008-01-11 16:31:17

to Blesk: ver mi ze tie kruzky na vykone nepocitis... ine by bolo kebyze na jednom pieste usetris 100 g ako napr. ja, pouzitim kovanych - a to su pri tom piesty na zvysenie kompresie, cize vyssie s vybranim na ventily...

2008-01-11 21:05:15

keby ste videli ako vypadaju piesty do toho turba bagra co urobil rekord(jcb tusim) hm by ste cucali co vsetko islo prec co zostalo(vraj seriovy motor) hlava zostala seriova a klukova skrina tusim.

piesty a ventilyi(kur.. aj so slovencinou) boli ine.

vykresy piestov som si obzeral dost dlho a kolegu som sa vypytoval ci to on navrhol alebo to dostal prikazom tak urobit-prikaz z hora.

chladene to bolo ladom na cestu tam a ladom na cestu spat(otvorene chladenie)

kovane piesty s moznostou vysej kompresie je najlepsia volba(za frezovanie hlavy by som vesal)

daleko viac usetris na ojniciach a kluke a zotrvacniku no to vsetko moze byt na skodu ak nebolo cosi robene na zdvihnutie vykonu a posunutiu momentu do vysich oblasti a posunuti obmedzovaca. no niekedy je seriovka dobre stavana.

 jagy
2008-01-11 21:16:25

Almeragt: Sunny i P10 Primera ma 10:1 kompresi jako kazdy UKDM motor. Tj. motor vyrabeny ve Velke Britanii.. stejne tak meli JDM (japonske) SR20DE 10:1. Jen v USA (USDM) meli 9.5:1 kompresni pomer. U P11 a N15 nevim, jak to je.

2008-01-11 22:19:03

kluci ta primera už má celkem novej vzhled a není to taková sranda když někoho předjete oturběte něco hranatějšího, já se vždycky řehtám když to s birdem vysvětlím nějaké koktě, jinak asi bude bird na prodej, ještě mu zvednu výkon na jaře pro tu srandu a asi ho prodám

2008-01-11 22:19:24

vsechny euro p11 maji 10:1 a jsou to rr

p11gt se od ostatnich(slx, se..) lisi jenom saci vackou. Almera GTI ma obe vacky stjene jako p11GT ale ma jine pisty.

vsechno ostatni jako pruziny klika, ojnice jsou u vsech trech zkoumanych aut stejny. I pistni krouzky:) Ted sme to Fastovali se semtexem:)

2008-01-11 23:17:38

ručička nadoraz

http://youtube.com/watch?...8bz3opHIk&feature=related

 jagy
2008-01-11 23:37:22

no to je prave primera Mashiny

2008-01-11 23:48:12

chalosi ked ste si dali tu pracu vyhladat to vo Faste, skuste pozret tie kruzky by mali byt ine oproti kruzkom na P10GT. Mozno sa aj k niecomu dopracujeme (teda tym rozdielom do clanku).

2008-01-11 23:48:57

zas jsem o něco chytřejší .Ale co to má za "hnusný roury" v motoru?? Já je tam nemám?


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6