Fórum - Téma


P11 Primera GT Turbo


Fórum Primera P11 P11 Primera GT Turbo

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 6

2008-01-09 14:37:16

ja si myslim, ze u 96kW verze bude narust vykonu vetsi nez u GT, protoze GT ma ostrejsi vacky nez 96kW.. a ta spotreba... ten 1l to i u normalni jizdy muze udelat, protoze ty svody + vyfuk.. taky udelaji svoje. Ale zalezi to na ridici a jeho jizde.. urcite to se spotrebou neudela nic, co by cloveka od takove upravy odradilo - muj nazor.

2008-01-09 14:48:29

vzhledem k tomu ze jediny vykonostni rozdil mezi gt a obyc sr20De jsou vacky a ecu(tedy smes a prestih), tak ty jwt vacky 'pridaji' na 96kw vic.

co se tyce spotreby tak to je hodne osemetny

2008-01-09 14:53:53

ostrejsia je myslim len vyfukova vacka sacia je rovnaka, takze ok moze byt ze narast u 96kW moze byt rovnaky, alebo aj kusok vacsi ako u GT (inak neoznacuje sa GT veriza SR20DE H alebo je to len oznacenie pre High port?)

2008-01-09 14:59:16

blesku ve Fastu je to rozliseny na deh a del, ale treba v uzivatelksym manualu je DE a De. Jinak jsem taky cetl ze je jina jen saci vacka, ale jeden holandan si do sveho De (primera SE) dal GT vacky a rikal ze si MYSLI ze jsou ostrejsi obe. Jinak jenom jeste pripomenu, ze "ostrejsi vacky" je jenom vyraz..ve skutecnosti jsou tupejsi(co se tyce tvaru), ale to asi vetsina vi..

2008-01-09 15:08:49

ostřejší z hlediska výkonu a tupější z hlediska tvaru (to aby byly ventily o něco déle otevřené či co) . Teoreticky by to změněné časování mohlo se spotřebou hýbnout,prakticky určitě hýbne.Člověk který si udělá takovouhle úpravu to asi nedělá proto,že chce jezdit do 2tis otáček,ale chce si zkusit "o co je to lepší" a chce se pořádně povozit.

2008-01-09 15:13:21

Jasne tupejsi je tvar, ostrejsi je vysledok

2008-01-09 15:16:17

richard si ma predbehol

2008-01-09 15:42:27

SR20DE H neni high port.. highport je proste SR20DE bez dalsich nazvu.. H a L bylo jen u Roller rocker SR20DE (N15, P11)

2008-01-09 16:03:07

trošku mimo nissanclub ale k turbu.Dobře oturbený motor to je věc !!

http://youtube.com/watch?v=gpQP4v_Z0nQ

pravda je,že to jak s tím ti kluci blbnou v normálním provozu moc normální není a ani to neobdivuji......

2008-01-09 16:03:59

jagy jak si to napisal mi to neni zrozumitelne. Ked high port ked je len SR20DE, co by bol potom low port ? (tiez je SR20DE)

Dux
Radek
2008-01-09 16:09:52

tohle asi nebude jenom svodama a sportovnim filtrem http://youtube.com/watch?v=AvwdDjtUpT0

http://youtube.com/watch?v=-Jkwt79AxDQ

Dux
Radek
2008-01-09 16:18:19

O.T. > jak dostavaj zahul gumy a brzdy http://www.youtube.com/watch?v=UCCdxfBu66U

2008-01-09 16:19:27

verim ze tomu motorkarovi musi striekat adrenalin z usi ale toto je tak z 50% samovrazda a zaroven projektil na okolo stojacich (inak se nadaju nazvat tie okolo sa pliziace auta). ale paradne video, to je zbran nie motorka, uf ale pekne video

2008-01-09 16:20:13

Highport: Sani dole, SR20DE cca 90-94rv.

Lowport: sani nahore, SR20DE cca94-95rv.

RollerRocker: komplet jiny motor, tj. N15 SR20, P11 SR20.. tam jsou pak oznaceni H a L, tezko rict, proc..

2008-01-09 16:27:39

Dux:ten vnitřek mi malinko ale opravdu malinko připomíná interiér mojí Primuši .Ty výdechy topení na středním panelu,když bude úplná tma,mlha a vemu si tmavý brejle .Vpodstatě mám skoro stejný auto

2008-01-09 18:54:45

ak sa nemylim, tak lowport roller rocker, ktory mame my ma rozdielne oproti highport SR20DE:

  • vacky
  • kratsie ventily
  • hlava valcov
  • hydraulicke zdvihatka

2008-01-09 19:53:48

roller rocker je vic jak z 50% jiny jak highport nebo lowport.. ty motory jsou total jine.. jina je i klika. Jine ventilove viko, jine sani,.. je toho dost.

2008-01-09 21:25:45

Co keby sme kazdy kto o tom vie ake su rozdiely medzi jednotlivymi SR20 DE (aj De) urobili napr tabulku, alebo supis rozdielov medzi verziamy lebo sa to tu pravidelne (alebo na nisme) ako tema dokola opakuje a stale to tu tak trochu motame(niektori viac ini menej. Taktiez by boli fajn aj rozdiely medzi dalsimi modelovymi radami (N15 pred a po facelifte, P11 120 a P11 144, ale aj P10 GT a P11GT...) Kazdy modelovy variant a kazda verzia SR20DE (De) by mala vypisane odlisnosti od predchadzajucej. Myslim ze by to bolo uzitocne pre vsetkych. Pre novsich clenov aj spammerov. Urcite sa v tom zo zaciatku vyskytnu chyby takze kazdy kto vie nech napise a skusime sa na tom ujednotit a potom sa dohodnut to spisat nejakou takou formou ako su spisane motory aby sa to nezahrabalo dalsimi novsimi prispevkami. A ak casom este na nieco prideme by sa to mohlo postupne opravovat. Co vy na to?

2008-01-09 21:35:27

Vse je sepsane na SR20foru.

2008-01-09 22:00:53

blesk, najlepsie by bolo hodit to ako clanok...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6