Fórum - Téma


P11 Primera GT Turbo


Fórum Primera P11 P11 Primera GT Turbo

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 6

2008-01-07 20:56:38

jako u kazdeho jinyho motoru je potreba vhodne turbo, turbo-svody,trubky co vedou vzduch do truba a z turba do intercooleru a pak do sani, a aby to za neco stalo tak vetsi vstriky, vyfuk ,palivovou pumpu v nadrzi .. to je takovej zaklad, pak by mely byt budiky-tlak turba, tlak oleje a pak hlavne nejakou tu ecu. Jedina rozumna moznost mi pripada emanage + wideband. Ale hlavne je treba tomu rozumet a udelat si to sam..a je potreba objetovat dost casu a usili a zmenit trochu styl zivota :)

Jagy ma dost prehled o tech levnejsich variantach kdy se pouziji dily z jinych fwd sr20det. Jde potom o t25 nebo t28 turbo . coz je mezi 200(t25 zakladni tlak)-300whp(t28 10psi a jwt s3r vacky)

kolik mam ja koni nevim, na brzde jsem jeste nebyl, ale mam komplet seriovy vnitrek motoru tedy i vacky. a t28 z gtir

2008-01-07 21:25:08

jak pise mashina.. chce to obetovat hodne casu predevsim sam a to studovani, urcite to chce aspon zaklady anglictiny, abyste jste mohli listova US fora.. pocitejte tak 3-6mesicu ziskavanim infa, pak koupit vse potrebne (30-50tis. minimal..). Pocitat s tim, ze treba bude chtit dat i vetsi brzdy a tak.. zalezi, co od toho cekate, kolik na to mate penez a kolik mate volneho casu.. ja taky jiz sbiram dily, ale nechavam si to "na horsi casy", protoze na to nemam momentalne tolik casu a penez.

Kdyby mel nekdo extra zajem, tak mam S14 SR20DET svody, S14 SR20DET BOV, S13 Intercooler..

az bude mit nekdo opravdu zajem neco s SR20 oturbit, rad mu to vysvetlim, co je vse potreba, kde koupit, atd. Ale opravdu jen vazny zajem, nechce se mi to vysvetlovat tydne trem lidem, kteri si to stejne hned rozmysli a jen spekuluji.

2008-01-07 22:38:33

jagy + mashina: Moc díky za info.. Musím ale uznat že bych na to neměl ani tolik casu a hlavně peněz.. I tak sem rád že se to tady probralo bo sem si s toho hodně odnesl.. Díky Kluci..

2008-01-07 22:52:00

Ještě trošku spekulace jak napsal jagy.. Mám nějakých 96kW a chtěl bych se nějak bez bolestně dostat k nějakým 120kW.. Je jasné že čím víc tím líp ale nechci si moc pohýbat se spotřebou a taky s peněženkou.. Napadly mě vačky buď s GT nebo ostřejší už sem tady něco takového řešil pak třeba snížit hlavu nevím jaké sou možnosti.... Budu rád za nějaké nápady.. A je mi jasné že za málo peňez málo muziky..

mashina: Teť mi to tak nějak doklaplo že na to turbo mě navnadila asi tvá Primera.. Jak sem se díval na jeden odkaz.. Jsem s toho málem neusl..

2008-01-07 23:20:37

Da sa upravovat aj atmosfera... Pre inspiraciu nas slovensky kolega

http://www.nissanclub.cz/...265&lang=cze#message43265

2008-01-07 23:40:58

u NA se koniky nahaneji hure, ale zase nemusis koupit vse najedou jako u turba..

na tvych 120kW by ses dostat mohl..

doporucil bych:

JWT S3R vacky - 10tis.

SSAC 2.5" svody - 6tis.

2.25"-2.5" vyfuk - 5-20tis. (zalezi, jestli ti postaci obyc. vyfuk nebo chces nerez)

K&N filtr - 1,5tis.

to by ti melo pomoct dostahnout hranice 120kW... takze pocitej minimalne 20tis. + neco za praci, atd.

Hlavu snizovat lze take, ale tomu bych se vyhl, je to pomerne velky zasah, ktery si zada odborniky a vice penez. Vacky jsou asi nejjednodussi, co se da vymenit z motoru a naberes pomerne dostanek koni navic..

2008-01-08 10:20:32

tu su nejake merania kolko co prida vykonu:

2008-01-08 17:20:34

Jagy jak moc složité je udělat vačky ?

2008-01-08 17:36:29

musis mat niekoho kto to vie nastavit, sam to nespravis

2008-01-08 18:30:58

... ak velmi budes chcet, tak to spravis aj sam... nie je to zase az taky velky problem... Ak budes mat tie vacky kupene, ozvi sa a poviem ti ako na to Samozrejme predpokladam ze budes chcet aby zakladne nastavenie udavane vyrobcom vaciek... ak by si mal nastavitelne rozvodove kolieska a skusal, to je uz ine kafe, na to musis mat fakt odbornika. A

2008-01-08 19:22:11

Je plno navodu s fotkama jak to udelat.. myslim, ze nejaky kvalitni mechanik - ve zline je nejaky rally team, ktery ma prej dobre zkusenosti s SR20DE, takze treba tam.. tak za litr to zvladnou, rekl bych..

almeragt: jake casovani myslis? Co vim, tak se to dava na +0 +0 nebo jak to je.. proste stock hodnota. Fixnes si retez s oz. kolama, at je to stejne a jen je vymenis.. tak to funguje vsem v USA a pohoda.. nastav. rozvodove kola jsou v techto pripadech zbytecne...

2008-01-08 20:00:29

Ted na to nejsou prachy , ptám se jen informačně. Měl jsem nějaké problémy s podnikáním dostal jsem se do dluhlů atd , ted už se dá říct , že z nejhoršího jsem venku. Časem snad bude líp. Doufám že se podaří sehnad dost peněz a hlavně lidi a informace k tomu potřebné. Blesky : neboj sám osobně bych to určitě nedělal , ani bych nemohl, nemám o tom vůbec páru.

2008-01-08 20:11:07

to jagy: nie, nedava sa stock: 0 - 0. Vyfukova vacka je na 12 hodine, co je stock, ale sacia vacka je na 10 hod. To je podla vyrobcu JWT.

Nastavitelne rozvodove koliecka SU uzitocne pri vacsich upravach, napr. ako mam ja. V takom pripade je mozne odbornym "laborovanim" nacasovat vacky lepsie so zohladnenymi upravami a tak dosiahnut lepsieho vykonu... Vela kamaratov na almeraownersclub nastavitelne rozv. kolieska ma a je to skutocne dobra vec... po naladeni sa im podarilo na brzde dosiahnut zhruba o 7-8 PS viac ako pred "ladenim". Vyzaduje si to ale odbornost, vela casu a vela merania...

2008-01-08 21:11:23

ano, ano.. vim, ze ziskas par koniku navic, ale tady to rikam lidem, pro ktere je podle me maximum, ze tam ty vacky daji + vyfuk, svody.. nema smysl je tim zatezovat.

2008-01-09 00:11:23

Ještě k těm vačkám JWT S3R jaký je tam cca nárůst PS nepočítám tam to ladění co psal Almeragt tedy nějakých 7PS na to bych se jak psal jagy nezmohl.. Jinak bych to dával do 130 koňíkové primery.. A ještě otázka která se sem moc nehodí co spotřeba? O kolik se to navíší..

2008-01-09 08:19:15

Muj odhad je tech 15ps.. + dobre by byly svody, vyfuk, sani.. pak bys mohl i dalsich 15ps...

2008-01-09 09:53:22

Nevíte někdo s tou spotřebou u těch JWT vaček?

jagy: Vypadá to že se bude šetřit a až začne pěkné počasí tak se snad něco vykutí..

2008-01-09 10:14:19

Spotreba se odviji od stylu jizdy.. ale celkove s tema upravama pocitej +1l rekl bych.. SR20DE je pomerne ekonomicky motor, da se jezdit za 7l ale i za 10l..

2008-01-09 10:17:21

to jagy: mas pravdu, tych 12-15 PS vackami je realne

Co sa tyka spotreby, ta sa napr. na mojom aute vackami od JWT nezmenila - tym myslim pri normalnej jazde. Moze sa zvysit ked budes tlacit viacej na plyn ako predtym a samozrejme pri ostrej jazde.

2008-01-09 14:20:40

to samozrejme plati pre SR20DE, pre povodny mensi vykon to moze byt proporcne menej


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6