Fórum - Téma


P11 - poradit primera 2.0 benzin


Fórum Primera P11 P11 - poradit primera 2.0 benzin

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-04-27 20:01:27

Tu je schéma

2009-05-28 20:12:58

Nevi nekdo kde sehnat na netu schema na casovani ventilu ???

2009-05-28 20:17:42

U Primer s EURO 3 (103 kW) jsou časté závady škrtící klapky (IAS/AAV ventil), odcházejí váhy vzduchu a po 160.000 km je třeba dle doporučení výrobce měnit lambdy. Dále ... v motoru SR20DE by měly být pouze svíčky NGK PFR6G, vše ostatní je špatně .... tradičně výfuky ..... o ramenech nemá cenu psát ... občas koroze .... atd.

2009-05-28 20:17:53

Prodam sadu - rozvody na NISSAN Primera, Almera, Tino 1.5 , 1.8 , r.v. 2000 a vice, kod motoru : QG 18DE / QG 15DE . Jedna se o 2 kladky velke, jedna mala, voditka . Vse nove origo balene Super cena 3.900,- CZK .

2009-05-29 08:03:51

Franta.s, ty svicky se daji brat s rezervou? co sem tady procital, tak se hodne ruzni nazory na pouzti jinych svicek v SR20... Chci ted menit za Densa IP IK20.

2009-05-29 08:26:35

franta.s ma pravdu... patri tam NGK. Denso bych tam nedaval, neni duvod.

2009-05-29 11:49:30

Tady je vyčerpávající vysvětlení, proč NGK PFR6G ...

http://www.nissanboard.de...a-P11-144-2.0-103kW-.html

2009-05-29 13:54:18

Franta.s: bohuzel, ja ovladam jen aglictinu, i kdyz pracuju v nemecke firme :-/ takze bych si rad pocetl, ale nepoctu.. Translator na googlu nic moc, a transaltor, ktery mam v ntb se s DE taky moc nepopasoval.

Jagy: No rekneme ze uz je mam, neb jsem neco objednaval z USA, a i kdyz sem videl tu cenu svicek Denso oproti CR (i to postovny je drazsi nez 4ks), tak sem neodolal, mel sem densa v honde, v misakovi .... A pak nemel IK20ky blesk ve sve primce?

Vymenit svicky spis potrebuju, nez chci, uz jsou tam skutecne dlouho... Takze ted me zajima, zda Densama ublizim.

2009-05-29 16:01:26

Blesk je prave pak menil za NGK a rikal a zdalo se mu to pak lepsi, co mi rikal.. ale par lidi tu s Densama melo problem tusim, tak nevim. Do Nissana patri NGK, tak nemam nejak duvod zkouset neco jineho, ale pokud uz si Densa koupil, tak je tam myslim muzes v pohode dat.

2009-05-29 16:24:43

Ja mám taktiež densa a úplná pohoda.Nepovedal by som že horšie

2009-05-29 20:16:35

Denso Iridium Power IK20 má jinou vzdálenost elektrod, než BKR5EY-11 pro SR20DE 96 kW i PFR6G pro 103 KW.... i když jsou to nepochybně kvalitní svíčky, preferoval bych pro SR20DE jednoznačně NGK ... chvilku vydržte, přeložím to vysvětlení v německém článku ...

2009-05-29 21:42:25

Franto budes hodnej, ja prave hledal vsude, kolik chce odtrh na svicce SR20 a nikde sem to nenasel (je fakt, ze jit podle specifikaci svicek NGK me nenapadlo )... IK20tky maji odtrh tusim 1,1 ... pokud by odtrh sedel, tak pak uz jen prave onen specificky vyboj, diky tenke katode by mohl motoru vadit (menit prubeh zazehu smesi) ... nerad bych elaboroval... snazim se to auto revitalizovat, nikoliv zhuntovat :-D

2009-05-30 00:49:36

Mají 0,8 mm pro 103 kW (PFR6G).... http://www.ngk.com/more_info.asp?AAIA=&pid=2836

..a 1,1 mm pro 96 kW (BKR5W-Y11) .... http://www.ngk.com/more_info.asp?AAIA=&pid=3484

IK20 mají 1,1 mm ...... na starším SR20 by mohly fungovat dobře, GT má už ale (myslím) BKR6, které mají opět 0,8 mmm ......

2009-05-30 02:50:41

franto-dobry postreh, ale robia sa IK20 s roznou vzdialenostou elektrod, to som svojho casu nevedel ked som ich do GT kupoval nekontroloval a je mozne ze vdaka nespravnemu odtrhu to nebolo ono. P10GT ma mat 0,9mm a P11GT 1,1mm

2009-05-30 11:30:25

Tak to je pekne teda, hlavne ze denso ma v katalogu pro 103ku IK20tky... super, takze asi prodavam svicky :-D

Blesku, ses tim ruznym odtrhem jist? ja mam pocit, ze IK20 ma proste odtrh 1.1mm IK22 maji 0.9mm, v katalogu nemaji snad iridiovou svici, ktera by mela odtrh 0.8mm se zavitem 14mm... Protoze na sobe maji znaceni jen IK20, tak jak by clovek poznal, jaky typ IK20ky (pokud by byly ruzne typy) to je?

A pak ver katalogum, sem elektrotechnik, takze ke katalogum sem duverivy, co by vzdy jediny zdroj informaci o soucastce, koukam ze v automobilovym prumyslu to neplati.

V hodne sem to mel jasny, tam densa byly z fabriky (alespon sem je tam mel), tam sem vymenil jen platinu za iridum.

EDIT: tak ted sem z toho nejak cely zvojtěný, kouknul sem do denso katalogu na kamaradovu corolu s 4A-FE motorem, zda by se mu treba nehodily a podle toho vypadlo toto http://www.globaldenso.co...ilename=4w-89.txt&no=6312 takze gap ma 0.8mm ale iridiovou svicku ma IK20.. nechapem, snad vezmu posuvku a zmerim, kolik ma ta svicka doopravdy odtrh.

2009-05-30 12:29:05

Denso jsou určitě výborné svíčky, ale opravdu bych pro SR20 zcela jednoznačně preferoval NGK .... dají se sehnat stejně dobře a podle mne jsou ještě o chlup lepší ... komu nestačí normální pětková nebo šestková řada, má ještě možnost koupit iridiové B.I.C. ... já mám ty double platinové předepsané pro 103 kW, z motoru jsem vytahoval Championy 9RMCC ... mimochodem dosti opálené ... rozdíl byl jasně patrný. 6ivotnost těchto svíček by měla být 90.000 km, ale doporučuji je měnit max. po 60.000 km, přeci jenom jsou ty motory docela "teplé" a nejzdíme jak důchodci .

Denso je tak lepší zejména na poli marketingu ....... . IK20 jezdí na Primerách tolik lidí, že kdyby to byla jasná katastrofa, určitě by o tom všude psali. Podle mě je můžeš v klidu nechat a dojezdit bez rizika.


Odpovědět

1  2