Fórum - Téma


P11 - poloosa


Fórum Primera P11 P11 - poloosa

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 40

2013-02-16 17:52:31

U almery nepraskaj a ani u primery p12.Praskaj jen u p10,p11.U p11-1,6 a 1,8 nepraská pravá poloosa,jinak praskaj všechny

2013-02-18 07:33:29

praskají i u almer a všech dalších nissanů, které mají na polosách závaží. Samozuřejmě že u novějších aut zatím zdůrazňuji zatím nepraskají, protože ještě rez nepůsobí tak dlouho.

2013-02-18 08:55:53

Priklanim se k nazoru sjanduse... nezazil jsem, ze by praskla poloosa na n14, n15. Naopak u P10, P11 klasika, potka tu uplne kazdou. Ten pomer bude tak 90% Primer a zbytek 10%...

2013-02-18 11:19:56

no to já se přikláním k tomu, že N14 ani N15 nemá žádný závaží, tak nemá pod závažím co rezavět!!

2013-02-18 13:37:43

Tak já se nechci k ničemu přiklánět, ale co je potom tohle v kroužku? Já to na N15 mám a zdá se mi to stejné, jako mají kamarádi tady na Primerách, tak jak to teda je - praskají jen ty dlouhé osy (ty jsou u N15 z trubky a bez závaží), nebo i ty kratší (ty jsou nápadně podobné těm primeráckým) .

2013-02-18 13:43:03

Stojím si za tím že u Almery n15,n16 poloosy nepraskaj,za 8 let po mě nikdo nechtěl poloosu a když jo,tak protože měl špatný kloub.Na Tvém fotu je závaží podobné jako u p11-1,6 a 1,8 pravá poloosa a ty nepraskajíAsi jiný materiál nebo výrobce.

2013-02-18 13:45:48

Tak to děkuju za uklidnění ! No jo - mám 1,6 a asi ta poloosa bude stejná nebo podobná. Pravá je svarek z tlusté trubky a koncovek a na ní aspoń já závaží nemám (jestli ho někdo sundal, nebo tam není z výroby, to jsem nezjistil).

2013-06-04 17:03:54

Není to tak dávno co jsem psal jak nechápu praskání polosy, jaká to je najednou fobie.. a...dnes pravá KO. :-/

Řešil jsem to dost narychlo, takže jsem objednal novou pravou, ale chci se zeptat, jestli se to stane i s levou.?

Prostě jestli u P11 GT praská většinou jen pravá, nebo obě.

2013-06-04 17:17:43

pozri ci tam mas zavazie a ked hej, daj ho dole a skontroluj ako to vyzera pod nim

a prasknut moze aj ta, zalezi v akom je stave

IMHO ta prava (dlhsia) je nachylnejsia, mne tiez praskla prava kedysi na P11C

2013-06-04 17:29:12

janis: dôvod prečo praskajú poloosy je uchytenie toho bazmeku... čo som videl tak na všetkých autách okrem P11 to je ychytené iba z jednej strany tým pádom s pod toho voda vytečie... Kdežto P11 má na poloosi komaxit a závažie je ucytené ocelovou sponou na oboch stranách takže ak sa pod to dostane voda samovoľne sa von nedostane a kvasí to tam a hnije...

2013-06-04 19:01:10

Praskne kazda, je to jen otazka casu. At uz ma zavazi nebo ne... po 15ti letech je pozde ho sundavat.

2013-06-04 19:08:03

Takže koupit i druhou a vyměnit..? asi lepší než čekat na den D

2013-06-04 19:14:41

migall: Jak jsem napsal, je to otazka casu a lepsi to udelat ted, nez napr. X set km od domova. Staci nova tyc, umim je dodat...

2013-06-04 19:25:43

asi blba otazka, ale

ked sa meni tyc treba dat von aj vnutorny klb?

lebo chcel by som zachovat olejovu napln v prevodovke, tak ci sa da lava tyc vymenit aj bez vytahovania klbu z prevodovky?

dik

2013-06-04 19:29:02

jagy: tyka sa to aj WP11-120 automat? Ziadne zavazie tam nemam,asi je to origos tak...

2013-06-04 19:47:15

glider sak ten olej co ti vytecie si nalejes naspat cez nahon tachometra. Ziadny problem tam nieje , zbytocne spekulujes

2013-06-04 19:57:59

jagy: jasne že praskne ak už je nažratá pod závažím.. ak je zdravá tak nepraskne tomu neverím... Sú ale aj také že pod závažím im nič není a nemajú porušený dokonca ani komaxit - také som videl asi len dve doteraz... Asi niekto dal originál po prasknutí...

2013-06-04 20:35:20

Primera P11 praskají:

1,6-levá poloosa

2,0i-pravá i levá

2,0td-pravá i levá

1,8i-levá

Pak také praskají u Hondy,asi stejný výrobce.

2013-06-05 11:32:11

glider: Čistě teoreticky bys kloub z převodovky tahat nemusel - po povolení pásky na manžetě a shrnutí z kloubu by měla poloosa jít volně vytáhnout (je tam tripoid vsunutý do lůžek, zajištěný je jen ten tripoid na tyči poloosy), zatímco zbytek kloubu zůstane v převodovce a nic nevyteče. Při montáži si ale musíš pohlídat prstýnky na tripoidu, aby ti nesklouzly a neposunuly se jehličky - stačí pořádně namazat vazelínou, ta to udrží.

2013-06-05 13:42:54

Kdyz bude auto zvednute z boku na heveru, tak nic nevytece.


Odpovědět

1 ......... 33  34  35  36  37 ......... 40