Fórum - Téma


P11 - Po ostříknutí předního stírají pořád


Fórum Primera P11 P11 - Po ostříknutí předního stírají pořád

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2010-12-08 14:30:39

Ahoj, doufám, že se to tady někde jinde neřešilo, ale nikde jsem to nenašel... Závada se mi začla vyskytovat někdy před týdnem. Abych uvedl všechny souvislosti, koupil jsem si novou nemrzku do ostřikovačů (od Agipu) a dolil jí až po hrdlo nádržky ostřikovačů. Dále akorát začly ty hnusný břečky + solení silnic.

Zkrátka při krátkém ostříknutí se mi to doposud chovalo tak, že to cca 3-4 x setřelo přední sklo a konec. Nyní to po ostříknutí běží furt do kola a zastavit to musím jedině šachováním mezi 1. a 2. rychlostní polohou na páčce, a přimačkáváním ostřikovače se to podařilo nějak zastavit. Závada se děje nahodile, řekněme 50 na 50.

Nevíte co by to mohlo být? Díky za rady .

2010-12-08 14:58:00

skor to bude niekde v kabloch, mne pre zmenu cyklovac obdone blbne, ze raz ide, raz nie, ale nasiel som chybu - v almere na pravej strane za odkladacou skrinkou je krabicka rele/cyklovac a zvazok kablov co do nej ide, ked cyklovac nejde a pritlacim ich k tej krabicke, tak zacne ist :) - v lete sa to chystam napojit na novo, niekde je tam nanic kontakt a ked skoci auto na hrbolci, tak to zblbne, to bude asi aj tvoj problem, skus pozriet kable od packy a ak mas almeru aj na tej krabicke

2010-12-08 15:11:49

Žejo, taky mi to přijde, jako by se to někde vodivě spojilo tou břečkou co vznikne ze soli a sněhu, ale abych pravdu řekl, nikdy jsem to neměl rozebraný . Hrabal jste se v tom už někdo? Zkusim pohýbat s těma relátkama, nevíte někdo kde to na P 11 přesně je? Díky .

2010-12-10 08:12:42

Tak to se tu ještě opravdu neřešilo, ani jsem se s tím za těch 15 let ještě nesetkal. Ale vzhledem k tomu jak to funguje, bych si typnul, že bude špatný to časový relé co spíná stěrače při zapnutí ostřikovače. Sepne se a po nějakém čase by se mělo rozepnout a ono asi zůstane seplý. (tzv. lepí kontakty u relátka). to ej jediný co ěm napadá.

2010-12-10 08:35:09

OK, vypadá to na "horkou stopu". Já jsem tu releovou skříňku tak jako domačkal ty jednotlivý relátka, a zatim to nedělá, kabel jsem kontroloval a netknutý, jen mě nedochází, jestli tahlle závada může mít souvislost s tim břečkovým a mrazivým počasím, nebo s tim, že jsem doplnil až po hrdlo kapalinu .

2010-12-10 13:13:15

No může to souviset s tím že tam někde natekla voda, a nebo to tomu jen pomohlioa pos*alo by se to třeba o chvilku ozději. to dolití si myslím že vůbec nesouvisí. spíš top vypadá opačně, ne že by relátko zůstalo neseplé, ale právě to vypadá že zůstane sepnuté. asi by to chtělo 2 lidia jeden to dělat v kabině a druhý zjistit který relé to dělá a pak zkusit zaměnit s jiným stejným jen na vyzkoušení. Většina relátek je v autě použita několikrát, tak ho zkusit vyndat a dát na ty stěrače.

2010-12-10 13:16:35

Díky, za radu, vyzkoušim si s tim pohrát

2010-12-10 13:25:43

relátko buď vpředu na pravým podběhu úpřžed tlumičem, nebo okolo pojistkovky u noh řidiče. Jinak jsem pochopil že když vypneš klíček, tak se relátko rozpojí a je to do prvního ostříknutí OK?? Pokud jsem to pochopil dobře tak viz předchozí popis. Ještě mě napadlo, že by mohla být špatná páčka, že zůstane jako by v poloze ostřikování, ale top by asi i ostřikovalo pořád a nejen stíralo.

2010-12-10 13:26:59

akorát jsem jaksi nepochopil proč je toto téma v obecným technickým koutkua není zařazeno v ruprice o primerách!!

2010-12-10 13:40:02

Pokud jsem pustil cyklovač samotný, tak to chodilo normálně, fungovalo i kolečko na nastevení intervalu, zkrátka se mi to nepovedlo nijak nasimulovat v jiné poloze než právě na to ostříknutí (přitažením k sobě).

Stalo se to přesně tak, jel jsem štreku Tábor - Vysoké Mýto, někde u Havl brodu jsem pustil ostřikovač (předtím mnohokrát použitý ostřikovač, jel jsem za kamionem) a když to stíralo už nějak dlouho zkusil jsem tam ladit tou páčkou za jízdy bez vypnutí klíčku a přestalo to. Další ostříknutí bylo Ok, pak zase blblo atd, jak říkám, 50:50. vyzkouším ještě jednou prověřit jestli se nedostal humus do té skříňky a to relé se asi dá taky lehko změřit za pomoci multimetru jestli dobře pracujou kontakty. Díky

PS: že existuje rubrika o Primerách vim až teď od tebe, ale musím se ještě podívat kde, protože jsem o tom neměl tušení a doposud jsem všechny dotazy cpal do všeobecnýho koutku takže sorrry za mojí neznalost

2010-12-10 13:42:03

Jo aha ono se musí sjet až dolu, takhle daleko jsem se nikdy nepodíval .


Odpovědět