Fórum - Téma


P11 - otáčky motoru


Fórum Primera P11 P11 - otáčky motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2009-09-08 21:34:18

Zdravim kolegové, mám problém s občasným chcípnutím motoru. Stane se to, když přeřadím a delší dobu držím spojkový pedál. Otáčky klesnou tak na 300 a vzápětí vylezou na 800, kde zůstanou. Nebo stačí, když na volnoběh přidám plyn, tak klesnou, že to skoro chcípne a pak hned vylezou.. Blbý je, když se mi to stane třeba v zatáčce na křižovatce, protože skoro přestane fungovat posilovač řízení a ztlumí se světla. V horším připadě auto chcípne.. Nevíte někdo co s tím?

2009-09-09 00:51:22

vycisti skrtiacu klapku a vymen sviecky malo by to pomoct

2009-09-09 09:11:33

Jo a takisto vyčistit váhu vzduchu a skús dať nový palivový filter a takisto skontroluj tesnosť podtlakových hadíc.

Skús potom odpojiť aspon na 15min baterku a znova ju zapni aby si ECU načítalo nové hodnoty možno ti bude chvilku blbnúť volnobech,(väčšinou vyšie otáčky to bude mať,teda aspon v mojom prípade to tak bolo)ale ECU si to potom upravý podla seba otáčky.

2009-09-09 09:11:56

Skrtici klapku jsem uz cistil, ale pravda je, ze svicky jsem jeste nemenil a uz jsem ujel skoro 40000km od koupi a buh vi, jak dlouho tam byly predtim. Diky

Diky za dalsi postreh, urcite vyzkousim vsechno. Vahu jsem taky nikdy necistil a palivovy filtr taky nemenil.. Zitra na to vlitnu, jsem moc zvedavej..

2009-09-12 22:27:10

Docela mě zaujal Tvůj problém, mám podobný na jedné z mých Almer a sice N15 1.416V z r.1999. Podařilo se Ti závadu odstranit? Pokud ano, kde byl zakopaný pes? Díky za reakci. Franta

2009-09-14 16:20:07

Prosim te, zkousel jsem vycistit vahu vzduchu, respektive jsem ji jen trosku profouknul a tim jsem ji oddelal.. Jakmile jsem ji namontoval zpatky, tak auto neslo do otacek a vaha byla proste v pr... Takze za 2000 nova od Starlinu z Autokelly a zatim dva dny funguje dobre. Dokonce se mi zdalo, ze se trosku spravily i ty otacky, ze uz to neklesa na 300, ale maximalne na 500. Ale rikam, je to pouze par dnu a muze se to zase zhorsit. Jeste chci vymenit vzduchovy filtr a palivovy, jelikoz tam jsou dost dlouho a nejsou drahy.. Svicky se mi jeste moc menit nechce, ale taky na ne asi brzy dojde.. Takze doporucuji nesahat na vahu vzduchu a hledat pricinu jinde. Ale dokud auto nechcipe porad, tak to asi neresit. Kamaradovi to dela na P10 taky..

2009-09-15 00:18:12

Jojo, docela choulostivá věc váha vzduchu - stačí se na ni "špatně podívat" a už ji můžeš vyhodit, ale celkem s tebou souhlasím. Jinak ty svíčky určitě vyměň krom filtrů taky a neotálej s tím, dělá to na autě hodně. Palivovej filtr měnit netřeba, ještě jsem nezažil, že by se po jeho výměně něco zlepšilo - konkrétně u Nissanu Almera 1.4 či 1.6 (v podstatě stejnej motor jak Primera). Nakonec to asi vyřeším tak, že vydělám celý vstřikování z jiný Almery, která jezdila bez problémů a dám to do té mojí, co občas zlobí a uvidím ten rozdíl. Bude to nejjednodušíí oprava, než se v tom rejpat a furt nic, no uvidíme, když tak to sem pak hodim, v čem byl zakopanej pes.

2009-09-15 07:27:06

Palivový filtr moc nepodceňujte, jeden jsem rozkuchal - měl najeto 70 tis. a dost mi vyrazilo dech, co jsem tam viděl - sliz, maz, no prostě zalepený póry bordelem a při větším odběru paliva zcela neprůchodný. Je až s podivem, co tankujeme za bordel.

2009-09-17 21:14:29

Zdravim vas,ja mam to same na me P11,,,Nevite nekdo jak se serizuje spojka???Uz mi zabira nahore a mam strach,ze je v p..... Jinak uz jsem co se tyce otacek vyzkousel snad vse,krom vymeny klapky a vahy vzduchu,,,nekdo mi poradil dat nove lanko,ale nepomohlo to...

2009-09-18 18:02:03

Pokud se nepletu, tak P11 by měla mít speciální spojku, kterou není třeba seřizovat, jelikož se seřizuje sama. Nevím, co to způsobuje, ani jak to funguje, jen od mechanika vím, že mám v motorovým prostoru nádržku na olej do spojky, a že spojka by měla vždy zabírat na stejným místě, a tuším, že ani není možné ju seřídit ručně. Anebo se mýlím? Abys nemusel spojku měnit....

2009-09-18 18:55:30

TAk co se týče spojky, myslím že by mohla jít seřídit, na konci lanka je závit a na něm kolečko, tím by to mohlo jít.

Co se týče otáček, tak mě s něma haploval alternátor, tak jsem ho nechal opravit, cca 500,- a bylo po problému.

2009-09-18 20:57:22

to je tlak to je ten automechanik co opravuje kavovary_?? ja som mal dolu prevodovku 3 krat aj spoju ale zevz bol v spojke olej)))???

P11 ma suchu spojku....

2009-09-18 23:01:39

nevim , já tvůj příspěvek moc nepochopil

2009-09-19 16:46:29

kubko45: mám wp11 a spojku rozhodně suchou nemám

2009-09-19 16:56:54

A jakou máš?Hydrospojku?

2009-09-19 17:22:21

Olej v ní je?

2009-09-19 17:30:55

No ptám se co máš za spojku,když v ní máš olej.

2009-09-19 18:41:51

nuninek myslí asi převodovku, jsme jenom laici tak se můžeme splést

já když jsem ve svém předchozím příspěvku napsal to co jsem napsal, tak jsem měl na mysli lanko , na konci lanka v motorovém prostoru je kolečko a tím by to mělo jít doštelovat, ale jestli má spojka už hodně našlapáno tak už asi nic

ale jinak se tady řešily otáčky

2009-09-19 18:46:37

Jo aha,to jo.Ale převodovka a spojka jsou docela odlišné části auta.

2009-09-19 19:10:43

no jasně ale když někdo nedělá do aut, tak to může zaměnit, ale od toho jsou na tomto webu ti více zasvěcení co rádi objasní

a ještě k otáčkám, psal jsem o alternátoru, ale nedávno mi to rozhazovalo ještě víko rozdělovače kde byly uvnitř zoxidované kontakty , vyčistil jsem a pak klid


Odpovědět

1  2