Fórum - Téma


P11 - NISSAN Servis KE


Fórum Primera P11 P11 - NISSAN Servis KE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8

2010-04-29 17:54:26

Vitaj v clube. Kup si to, co sa ti viac paci, alebo je ti blizsie. Niekomu sa paci to, inemu zas nieco ine. Hoci je jedno aj druhe primera, su velmi odlisne, tak je to na tebe. Hlavne nekupit srot... Nech ti to vyjde a tej pomoci tu myslim najdes dost, ked budes hladat

2010-04-29 21:29:17

Zdravím, s výberom auta rád pomôžem. Všetko závisí od financií a od požiadaviek, ktoré voči autu máš (rok výroby, stav, KM, cena)...

Rád poradím/pomôžem.

BTW moja P11 je na predaj...

0903 609 842 je môj telefón...

2010-04-30 07:26:03

Čo sa týka výzoru páči sa mi aj P11 aj P12. Musí to byť automat a uvažujem o benzínovom motore (asi 2.0). Viem že podvozok mala lepší P11. Ide mi najmä o spoľahlivosť. Viem že P11 je etalón spoľahlivosti ale neviem ako je to s P12. Nerád by som kúpil niečo, čo by muselo byť stále v servise. A čo sa týka toho servisu v KE. Viem že je to špeciálne na P11 a chcel by som vedieť, že ak by som potreboval niečo urobiť aj s P12, či sa tam môžem obrátiť?

2010-04-30 23:28:03

Jasné že sa môžeš obrátiť aj s P12. Tú však nemám tak vychytanú ako P11 ale to nieje problém. V princípe auto ako auto. Diagnostiku mám a nevidím v tom problém...

Takisto nieje problém ani s Almerami, Suníkmi, a proste s hocičím. Ak niekto potrebuje servis NISSANu nech sa ozve!

No použité náhradné diely mám ale iba na P11... Takže na zbytok by sa muselo buď objednať nové samozrejme so zľavou alebo zo šrotoviska - samozrejme po dohode s majiteľom...

W10
W10
2010-05-03 23:35:28

Navsteva nissanov... Xtrail a Pathfinder

2010-05-04 00:11:46

pekne

2010-05-14 20:14:35

Tak som poriešil maličký sústruh... Ešte to vyladiť tak aby sa na tom dali sústružiť kotúče a bubny a

Pre začiatok skúsim zrepasovať nejaké rozbité vybehané pánty dverí...

2010-05-14 22:55:56

Ahoj, Celkom dobra sprava Potreboval by som stocit zadne kotuce a asi aj predne, len neviem ako to zrealizovat, hlavne casovo, lebo nejake moznosti by boli aj tu v PO, ale musel by som cca na 3-4 dni, ak nie viac, odstavit niekde auto zhodit kotuce, odniest ich niekam pretocit, cakat kym ich pretocia ... atd. atd...a v tom je problem, ze to moze trvat na moj vkus dlho. No a ty to mas pekne vsetko integrovane pod jednou strechou v dielni, a to ma laka, ze by sa to dalo urobit v tvojej dielni mozno aj v priebehu par hodin, ak sa to dobre dohodne a casovo naplanuje, co ty na to?

2010-05-15 18:03:14

Skúsim To vybaviť v KE tak že by sa to urobilo behom dňa...

2010-05-15 18:03:32

Hmm resp. urobiť to by problém nebol akurát ten sústruh nemá strojový posuv ale ručný a to by mohlo v konečnom dôsledku znamenať ryhy v kotúči... Nemám to ešte ani vystavené dnes som to len doskladal a osustrúžil si kolieska na paletovací vozík, čo ale išlo v celku v pohode...

Nejaké kotúče mám tak to skúsim nanečisto a uvidím výsledok...

Potreboval by som ale niekoho, kto by vedel urobiť reguláciu otáčok na 230V motor pretože tu sa to reguluje iba zmenou prevodu na remenici a na najpomalšom prevode to aj tak ide prirýchlo na sústruženie liatiny...

Sústruh je tu:

W10
W10
2010-05-15 18:22:23

Pekne pekne,....snad sa ti to coskoro podari dofinishovat,..

2010-05-15 18:36:16

Heh no jo aj keď najradšej by som pozháňal ten malý hotový sústruh čo bol kedysi v pojazdných dielňach AVIA alebo V3S to je pekelný stroj ale bohužiaľ nezohnateľný... Soudruzi si to rozobrali už dávno...

2010-05-15 19:00:31

vypada dobře na takove domací kutilství ale ja bych bral SV18 s ní jsem udělal mnoho prace a byla fakt luxus

2010-05-17 10:38:52

To Chrener, motor je jednofazovy pravda ked pises ze je na 230V ,

daj este nejaky dalsi elektricky udaj,vykon atd.Moznoze by sa dalo daco vymysliet....

2010-05-18 16:50:40

STEVE: poriešim to hneď ako sa vyliečim, som na PN...

2010-05-22 22:30:05

Ahoj, zaujima ma, aky bol ten sustruh, co si o nom pisal v pojazdných dielňach AVIA alebo V3S? Lebo ten na tvojich fotkach sa mi zda trochu malo tuhej konstrukcie, ram je zvareny z jaklov a jeho pozdlzna a priecna tuhot asi nebude postacujuca na pretacanie brzd. kotucov priemeru 280 mm, alebo hej?. Ram sustruhu z pojazdnej AVIE mal odlievany ram - fremu alebo bol tiez zvarany z jaklovych profilov?

2010-05-23 16:22:09

No pravda toto je sústruh domácej výroby a jednak s tou tuhosťou nielen konštrukcie ale aj jednotlivých pohyblivých častí je logicky inde ako na originálnom továrenskom sústruhu. Tie z pojazdných dielní som spomínal preto, lebo boli rozmerovo malé a výkonom postačovali na malé operácie. Hlavne mali plne automatický posun noža v oboch smeroch, čo je n atom mojom len manuál...

V podstate mne to treba na sustrúženie pojazdových koliesok na paletovacích vozíkoch a tam to plne vyhovuje aj takto ako to je... Tie kotúče bol iba nápad...

2010-05-23 16:25:04

Nalakoval som cez víkend zadný spoiler na P11 sedan - pôvodne so stredovou nožičkou (tú som odrezal, zalaminoval). Nejaké foto ako to vyzerá v konečnom stave. Pre záujemcov o lakýrnícke práce... Farba a lak SPIESHECKER.

Striekané u mňa v garáži (prašné prostredie bez odsávania a filtrovanej ventilácie) výsledok posúďte sami.

Aj nejaké staršie foto po striekaní zadnej kapoty na mojom aute (po zavarení dier po pôvodnom spojleri a predpríprave na nové zadné krídlo)

Ak bude nejaká Ďalšia prácička pridám foto...

2010-05-25 09:44:58

Pekna prace Tebe bych potreboval tady Ne ze bych ted neco vylozene musel strikat, ale nekdy se to hodit jiste muze. Ale jezdit do SK, to je daleko

2010-05-25 10:17:07

Vypada to moc pekne.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 8