Fórum - Téma


P11 - Navýšení výkonu 2.0TD


Fórum Primera P11 P11 - Navýšení výkonu 2.0TD

Manuály  |  Inzerce  |  Model Nissan Primera P11  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5

2016-10-14 07:36:35

Chipnuto !

Místo očekávané řj. EDC15 která je flashovatelná se ukázalo že mám v autě MSA15 která se dá čipnout pouze přepájením švábů na desce. Mixall to vyřešil naletováním patice místo původního čipu. Dále se musel origo čip dovézt někomu kdo na ně má čtečku. Vyhratý program pak mixall upravil a nechal nahrát na nově zakoupené přepisovatelné empromky. Ty už se dali do patice --> cca 90Kw brzy pujde na brzdu.

djmj  
Michal
2016-10-15 02:06:44

kulisaci:

2016-10-15 23:39:00

Pod 10s sekund z 0-100 se ale stále nedostanu příští týden pujde ještě katalizátor pryč tak uvidím jestli to ještě něčemu přidá. K mému překvapení auto téměř vůbec nekouří měsíce ladění programu jsou tam opravdu znát.

2017-03-20 09:33:04

Ahoj...

Vyjádřím se i když možná pozdě. Nově máme doma toto auto, tak si to tu pročítám.

1. chudá směs dieselu nevadí, naopak, diesel jezdí 90% režimů na chudou směs. Někdo si plete pojmy s benzínem. Přehřejvání dochází právě naopak příliš bohatou směsí, když auto hulí, když je překrmený naftou.

2. pokud chceš dělat něco s výkonem tak Intercooler je nutností! A ještě k tomu kvalitní! Nejlépe od firem, co se tím roky zabývají, třebas Fmic...

V létě ti může dělat rozdíl teplot nasávaného vzduchu i 90 stupňů a to je hodně znát. Ten ochlazenej vzduch mimo jiné i chladí motor a tím předejde prasknutí té hlavy...

2017-03-20 12:30:24

S tím že je intercooler nutnost nesouhlasím auto už nějakou dobu mám a jezdí velmi dobře s "jen" přidanou naftou a větším plnícím tlakem. Mixxal tam intecooler měl někde tu je téma i s fotkama ale téměř nic si nepomohl (pár procent ve vysokých otáčkách) spíš si uškodil při nízkých otáčkách turbo dírou takže šlo pryč.

Tím ale netvrdím že to není dobré ale asi to nebude taková sranda to u tohohle auta s klimou udělat tak aby to fungovalo dobře. Vyhozením klimatizace by na to bylo víc místa.

2017-03-20 12:31:25

Jinak tohle je starší téma kde jsem řešil spoustu blbostí.

http://www.nissanclub.cz/...cd20t-bosch-diesel-322370 tady je aktuální tema k mému autu kde je shrnutí co se dělalo

2017-03-20 13:02:50

Tu nutnost jsem vztahoval k životnosti motoru, potažmo té hlavy. Protože jestli "komůrku" něco spolehlivě odpraví, tak vysoká teplota spálin.

Na jiném autě jsem měl čidlo EGT a vím, že to leze nahoru dost rychle, obzvlášť když auto kouří.

Ta turbodíra tam vznikne, to je asi logické.

Na druhou stranu jedna věc je mít 85KW v lednu v -5ti stupních a nebo v srpnu na rozpálené dálnici.

to téma si pročtu...

2017-03-20 13:11:23

No mě to nekouří právě skoro vůbec akorát při plným plynu na místě by to bylo poznat.

2017-03-20 13:15:40

Pak je to OK. Dobře udělané.

Jinak, po zatím zběžném omrknutí si říkám, že pokud by někdo chtěl fakt koně, tak by tam asi padlo mechanické čerpadlo. Možná by tam šlo z Terrka, možná nějakého TDi. S tím se pak dají dělat divy...


Odpovědět

1  2  3  4  5