Fórum - Téma


P11 - Navýšení výkonu 2.0TD


Fórum Primera P11 P11 - Navýšení výkonu 2.0TD

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2016-08-26 18:10:56

Tak si měl pravdu ECU je opravdu BOSH alespon podle samolepky mixxal se spletl ale on prý má v autě uplně jinou a to má také bosh není možné že je třeba jen víc pouzder? Nebo víc verzí on po faceliftu..

2016-08-26 18:42:57

Mě to bez úprav se zexelem (p11 rv.96) zrychlovalo z 0-100 za 13-13,5s a jinak s tím čipem plus turbem pocitej ze hodně rychle odejde spojka a hlídat teplotu spalin (prej dost praskaj hlavy)

2016-08-26 19:18:49

Spojka je japonská od jagyho a měněná před 14 dni tak doufám že něco vydrží :)

2016-08-27 11:53:32

Tak mixal přišel s nápadem že moje váha je špatná ale dává vysoké udaje proto mi auto jede prý tak dobře (řídil ho a to má svoje čipnutý), zkoušel jsem ted jinou váhu od kamaráda a auto bylo šílene zdechlé.

2mato  
Mato
2016-08-27 12:48:10

machy: vsetko ma svoje hranice ak je zmes moc chudobna tak teplota spalin neumerne stupa a to este v rezime plneho vykonu v tomto pripade znacne navyseneho, nie len ciastocneho zatazenia kde diesle idu na choduobnejsiu zmes... robte ako myslite vase auta i sedliacky rozum vravi, ze ked motor nedostava viac nafty a ma mooc vela vzduchu a vykon siel dost rapidne hore su tu nejake rizika, tak skusajte

2016-08-27 13:50:42

2mato: Však ano už to tu bylo řečeno jezdím jen krátké trasy teď nechávám i tak chladnout a příliš to nehoním krom toho videa 0-100 na naftu čekám až bude mít mixxal čas a pak mu budu posílat ecu.

2016-08-27 16:09:18

No panove nevim ale ja jsem s tim nic nedelal a mam hodne podobne casy nemyslim si ze je to v tento okamzik nejak kriticke... Myslim si spis ze pred 15 lety ty nase diselove p11 nasim tatum jezdili jako nam kdyz dame nove vahy... Povazuji za uspech ze to auto jezdí jak má... Po tolika letech.

2mato  
Mato
2016-08-27 17:55:16

edison: to tvoje video je omnoho pomalsie ako to kulisakovo, to si snad nemyslis ze ti to ide tak isto ? fatal rozdiel

kulisaci ja som reagoval na machyho ten sa tvari, jak keby sa nic nemohlo stat

´´Tyjo, pokud si dobře pamatuju, tak dieselu nevadí chudá směs a je schopen pracovat bez poškození s přebytkem vzduchu. U žádného dieslu jsem neviděl škrtící klapku a lambda sondu. Až teď posledních pár let to tam je asi nejspíš kvůli emisím.´´

2016-08-27 22:29:04

Tak jsem dnes ještě dodělal odstínění vzducháče od zbytku motoru. Zítra třeba nahodím fotku není to nic moc a pro oko ale fungovat by to mělo :)

2016-08-28 07:00:49

2mato: Ja si to rad necham vysvetlit . Jen mi proste v hlave utkvela takova poucka, ze dieslu nevadi chuda smes, mozna jeste nekde ze skoly. .

NO_HITS  
Laďa
2016-08-28 09:44:33

Co se takhle na to vykašlat a prznit spíš nějaký TDi a nebo když chceš japonce tak si pohrát s benzinovym motorem. Japonský diesely moc na upravy nejsou, zbytečně vyhozený peníze

2016-08-28 10:23:47

no_hits: Zatím mě to prznění jak říkáš moc nestálo. Krom nějaké práce. 600 Kč boost kontroler, šiška 300Kč , přírubu jsem si vyfrézoval , stínění vyrobil z nějakých zbytků. A to že se to na to nehodí a to že to nikdo krom mixala a jednoho poláka nedělá je taky poměrně motivující. Navíc jsem jen uživatel spoléhám na rady zkušených tak bych snad nic zkazit neměl. To že mám koupit benzína jsem tu četl už několikrát a nevylučuju že to tak dopadne ale ted ještě ne.

NO_HITS  
Laďa
2016-08-28 11:25:18

kulisaci: šiška je tam momentálně na nic, navíc šiška za 300 po par jízdách začne působit jako největší dusidlo. Takže když už to děláš tak to dělej aspoň pořádně a nebo vůbec, zbytečně vyhozený peníze a promrhanej čas...

2016-08-28 12:40:46

Chtěl jsem sem se zeptat zatím teoreticky (není ani auto ani peníze a čas) vadí když při tahání intercooleru smacknu na jednom místě ty roury (jenom udělám z kruhu oval propustnost by zůstala stejna).

2016-08-28 12:57:39

no_hits: To je možné nemám problém časem koupit lepší tohle je nějaké JBR akorát jsem ho pro jistotu impregnoval protože mi přišlo suché. Schválně jsem objednal takhle levný abych zjistil co to udelá/neudělá a abych bůbec mohl vyrobit/nevyrobit přírubu. Teď je vše napasované má to hezký zvuk a subjektivně to jde maličko víc do otáček možná jen placebo.

2016-08-28 19:51:32

Hlavne bych u tohoto motoru nepodcenil preventivni kontrolu chladiciho systemu z duvodu casteho praskani hlav. Ja mel nejspis pricpanej chladic a znicilo mi to nejspis hlavu, pak je s tim hromada prace .

2016-08-28 21:03:18

machy: SZ

2016-08-30 20:46:12

Fotku sání jsem nahodil na profil kdyby to chtěl někdo videt. Je to taký měkký plast potažený vrstvou hliníkové folie nic krásnýho ale učel to snad plní.

NO_HITS  
Laďa
2016-08-31 06:28:38

kulisaci: z vrchu to nemáš uzavřený resp nemáš to aspoň vytvarovany na haupnu takže když budeš v létě chvíli stat na místě, tak se to úplně mine účinkem a účel to nesplní

2016-08-31 11:19:46

No jo to mi nedošlo mám to moc nízko máš pravdu.. Takže buďto utěsnit nahoru k kapotě a nebo zakrýt i ze shora. Něco vymyslím dík za připomínku ;)


Odpovědět

1  2  3  4  5