Fórum - Téma


P11 - Navýšení výkonu 2.0TD


Fórum Primera P11 P11 - Navýšení výkonu 2.0TD

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5

2016-08-25 07:47:55

kulisaci: Pozri do tej tabulky čo je kod 47.

2016-08-25 11:26:13

sjaro: Aha už to vidím ta chyba je tam dvakrát stejná 47 a 95 tzn že je to u některých aut jinak ?

2016-08-25 15:35:07

kulisaci: U tvojho auta je to 47.

Maš čerpadlo zexel alebo bosch?

2016-08-25 17:57:09

Bosh

2016-08-25 19:12:03

kulisaci: Tu niečo nesedi P11 CD20 su dva druhy.

Ak maš vahu,čerpadlo a trysky Bosch,tak musiš mat aj R.J.Bosch.

čo sa tyka snimača kluky ,ani nemusiš nad nim rozmyšlat,v systeme Bosch sa neda auto naštartovat s vadnym snimačom kluky.

V systeme R.J.ZEXEL,vaha Hitachi,čerpadlo zexel a trysky denso ide motor aj bez snimača kluky sice všelijako ale ide.

2016-08-25 20:20:24

sjaro: ŘJ mám hitachi to je 100% váhu mám Bosh to je taky 100% jestli je ale původní to netuším ( možná proto ty problémy? ) a že je čerpadlo Bosh jsem někde přečetl ale jsem laik kdo ví kde jsem koukal.. kde to prosím najdu ?

2016-08-25 21:03:03

kulisaci: Bosch čerpadlo ma gulaty konektor,zexel hranaty

2016-08-25 21:28:17

A na vaze hitechi je napsano hitachi a na bosch bosch

2016-08-25 21:37:32

Jde to někde poznat z této fotky? Toho sání si nevšímejte je to zatím provizorně aby filtr nemlátil o plechy

2016-08-25 22:16:41

Váha je Bosch hitachi vypadá úplně jinak a cerpadlu bude pravděpodobně taky bosch jelikož zexel má kovový prepadovy hadicky

2016-08-25 22:29:44

Presne je to cele bosch

2016-08-26 06:20:44

Mixxal byl také vyděšený když viděl řj. a mimo jiné nemám v té japonské verzy staršího konektoru (ne klasický obd tvar) zapojený kabel od ECU pro synchronizaci s PC takže není možné navázat komunikaci přes PC.

 des123  
2016-08-26 07:17:36

kulisaci: skus najst lepsiu trasu pre ten cerveny +

2016-08-26 07:24:32

des123: Samozřemě je to také provizorní nemám ani svorky. Tedy pokud myslíš trasu v motorovém prostoru. Do auta jsem to jinak než skrz průchodku ve dveřích nedostal. Ta guma s kabelama ve středu auta je desně zatuhlá a já nechtěl nic protrhnout.

 des123  
2016-08-26 08:32:54

kulisaci: k tej prechod ke v strede auta , odmotaj z nej izolacku , z vnutra auta smerom von si pretlac tvrdsi drot a pomocou neho si potiahni dnu kabel , ide to pekne .

2016-08-26 08:45:13

des123: Tak uvidím třeba se na to taky brzy dostanu dík za radu. Teď má přednost ta chyba a vlastně tedy identifikace auta :D Je možné že je to nějaký atyp nebo nějaká skládačka po bouračce ? (přední blatník je určitě lakovaný)

2016-08-26 09:22:51

2mato:

"btw intercooler ti dost pomoze a daj si pozor na chladenie ide ti to na chudobnu zmes mozes prepalit piesty pripadne odfajcit hlavu"

Tyjo, pokud si dobře pamatuju, tak dieselu nevadí chudá směs a je schopen pracovat bez poškození s přebytkem vzduchu. U žádného dieslu jsem neviděl škrtící klapku a lambda sondu. Až teď posledních pár let to tam je asi nejspíš kvůli emisím.

Kdyžtak mě někdo opravte, jestli kecám .

2016-08-26 14:42:30

kulisaci: odfot tu riadiacu jednotku,ja neverim že tam neni Bosch.Od 10/97 tam bol Bosch.

2016-08-26 15:07:33

sjaro: Auto má první přihlášení v roce 98. Je poměrně běžné že je vozidlo třeba o rok starší. Zkusím to dnes vyfotit.

2016-08-26 15:44:49

Ahoj, tak tohle je primera bez jakýchkoli úprav P11-144 BOSCH 197000 najeto poslední měsíc 2001. 14-15s


Odpovědět

1  2  3  4  5