Fórum - Téma


P11 - motor na volnoběh občas chcípne


Fórum Primera P11 P11 - motor na volnoběh občas chcípne

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-05-05 19:06:05

Mám Primeru 2.0 TD r.v. 1999 a občas mi to za jízdy chcípne. Vypozoroval jsem, že pokud sešlápnu plyn a pak dám nohu z plynu, tak to tak jednou z deseti pokusů chcípne taky Nevíte někdo prosím co by to mohlo být?

2008-05-06 09:50:41

přesně to samé mi to dělá taky. Podle bádání a vyblikání chyby to vypadá na vstřik. čerpadlo - řízení dávky paliva nebo snímač toho dávkování. Zítra jdu na diagnostiku, tak jsem zvědav, co se dozvím.

2008-05-06 11:29:44

Tak to jsem zvědav jak to dopadne ....

2008-05-12 08:25:13

tak diagnostika potvrdila, co jsem si myslel - vadné vstřk. čerpadlo, to řízení množství paliva. Co s tím udělám, ještě nevím. Asi to zkusím rozdělat a mrknu se, v čem by mohl být problém. Třeba to jen "drhne"...

2008-05-12 10:27:59

No to nevím co chceš na vstřikovacím čerpadle rozebírat. na to jsou speciální dílny, kam se odveze čerpadlo, oni udělají repasi a nastevení a pak se jen znovu namontuje na motor a je to!!

2008-05-12 12:38:16

No co by. Přece elektromechanické řízení dávky paliva . Dá se to z toho čerpadla sundat i bez toho, aby se čerpadlo jako celek sundávalo z motoru . Není to nic složitého. Do vnitřností čerpadla jako takového nepolezu, tam není nic k vidění.

2008-05-22 22:30:23

Tak jsem s tím byl také na diagnostice. Prý vyměnit palivový filtr a opravit ukostření motoru. Na tom lístečku je F/INJ F/B 2. Nevíte někdo co to znamená? Palivový filtr jsem vyměnil a nic se nevyřešilo. Na ukostření se ještě podívám, ale moc tomu nevěřím. Pokud to bude vada na čerpadle, tak mě to fakt naštve. Staré auto jsem kvůli vadnému čerpadlu za hubičku prodal a s novým by to bylo z bláta do louže. Ach jo...

2008-05-23 08:37:27

to je přesně stejná závada, jak mám já. Je to chyba 18 - Fuel injection feedback 2. Podle manuálu to zahrnule ECM a nebo právě´, jak jsem psal už nahoře, řízení dávky paliva nebo její senzor na čerpadle, což je pravděpodobnější. Ještě jsem neměl čas to rozdělat. Ukostření motoru - nevím, to se mi moc nezdá. Uvidíme.

2008-05-23 08:47:49

Našel jsem na netu, jak ten bazmek vypadá. Tady je sundaný z čerpadla a dál jak vypadá vevnitř, no jsem zvědav, co by tam asi mohlo být špatně.

2008-05-23 16:02:24

Zkusím se na to zeptat chlapíka co dělá čerpadla. Třeba bude umět poradit. Možná je to blbá otázka, ale co je ECM? Já bohužel manuál nevlastním.

2008-05-26 08:15:52

Manuál je tu ke stažení v sekci Manuály. ECM je řídící jednotka motoru, taky se používá zkratka ECU. Chlapíka se zeptej, mohl by něco vědět. Čerpadlo je Bosch, part number 0 460 404 965, pužívá se ještě označení VE-EDC, VP37.

2008-06-17 10:51:06

Tak čerpadlář mi moc neporadil. Jak už to bývá u občasných závad, tak motor zrovna běžel jak hodinky. Jak jsem mu to popisoval, tak se mu ale nezdálo, že by to bylo v čerpadle. Já snad budu muset do Nissan servisu. .

erpe: podařilo se ti něco zjistit?

2008-06-17 11:50:21

Do čerpadla jsem se zatím nepouštěl, chci jít tou "jednodušší" cestou, nejdřív ještě změřím senzor otáček klikovky a senzor na 1. vstř, trysce, jestli dávají to co mají a když nic tak pak teprve to čerpadlo. Nemám na to zatím nějak moc času, teď jsem taky opravoval stěrače. Ale už mě to štve, vlítnu na to co nejdřív.

V Nissan servisu mě akorát vyjeli číslo závady a měnili by hned čerpadlo, potvory. To by tak nešlo....

2008-07-04 15:37:44

Tak nevím....

2008-12-08 10:46:00

Jo, toto mám taky, ještě ve starší verzi, kde je to jako závada 18, tu to taky vybliká. Ta horní část na tom obrázku to je to na těch fotkách, co jsem dával výše. Já na to zatím nemám čas, porád někde lítáme....

Problém vyřešen.

Chcípání motoru vyřešeno výměnou vstřikovacího čerpadla. Riskl jsem to a koupil jeté na vrakáči. Motor už nechcípe a jako bonus perfekntě startuje .

Rozsvěcování kontrolky motoru s chybou 18 byl sekundární problém, čerpadlem to nebylo. Vyřešeno důkladným očištěním všech ukostření vodičů v motorovém prostoru. Musel jsem pod těma očkama oškrabat lak, neměli to vůbec očištěné.....

2008-12-08 16:38:06

Pokud máš na uzemnění správný šrouby dl originálu - samořezky M do ocele tj jako by rozšířená hlava a dřík se závite je takovej jako by čárkovanej, tak to ti zemní tím závitem. šroub je trošku širší - větší závit a plošší, takže jde hůře montovat, protože si jako by prořezává - čistí závit.

2008-12-18 14:21:54

tak nic. Jásal jsem předčasně, dělá to zase ..nebo spíš pořád.

2008-12-30 16:09:34

Tak to mě tedy mrzí. V lednu jsem chtěl čerpadlo také vyměnit ... U mého auta se navíc začal zasekávat plyn - když ve vyšší rychlosti sundám nohu z plynu a začnu brzdit motorem, tak po opětovném sešlápnutí plynového pedálu auto nereaguje. Musím přeřadit nabo vyřadit a pak to zase jede dobře. Myslel jsem si, že výměnou čerpadla vyřeším oba problémy .... Tak nevím co s tím .... Nevíte někdo v Praze o servisu, kde by se na to za rozumné peníze podívali?

2009-01-05 08:27:57

Ano, to "zasekávání" plynu mi to dělalo taky. Teď už mi to dlouho neudělalo, ani nezdechlo, ani kontrolka nesvítí. Možná ta výměna čerpadla přece jen k něčemu byla...nebo to má jen dobrou náladu ..teď už, než sem napíšu zase nějaký závěr, tak vyčkám delší dobu, člověk je hr hr a pak houby. Ale na netu jsem našel, že to zdechání je obecná bolest těhle čerpadel, vyskytuje se u všech výrobců, kteří tenhle typ čerpadla použili(Audi, Chevrolet, Bentley...) A je to tím bazmekem pro nastavování dávky paliva. Začíná se to prý objevovat při nájezdu tak od 200.000km.

2010-02-18 22:15:36

chcem ozivit tuto temu,zaujima ma hlavne ten problem,ked po ubrati plynu nereaguje motor na pridanie...uz sa mi to zopar krat stalo,ako kazda chyba tohoto auta,aj tato ma postretla...teraz sa bojim aj obiehat,nerad by som,keby sa mi to prestalo tahat v protismere...


Odpovědět

1  2