Fórum - Téma


P11 - motor KO.


Fórum Primera P11 P11 - motor KO.

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-05-06 20:40:30

Takže tlaky na 1až4 válci jsou stejné a to 10.5 , podle servisáka je předběžně asi 7 nadzvedátek KO. (Proto nejspíše to divné klepání) Kdyby jsme se pustili do opravy bylo by dobré udělat i rozvody, bez rozvodů by nebyla záruka. Předběžná odhadovaná cena opravy okolo 25tis, a to počítám že by toho bylo víc! Když jsme dnes dolívali olej, vzalo si to 0.6L a to jsem měnil olej cca před 3000km

2008-05-06 21:27:26

Pokud jsou tlaky na vsech valcih stejne, tak je to OK.. mel si zahraty motor nebo studeny? Minimalni hodnota udavana Nissanem je 10.8 a tohle je v pohode... servisak mozna jen potrebuje kseft. Olej tyhle motory zerou, takze to je snad v pohode. Nedelal bych z toho nejake zavery...

A az se to posere.. do 10k sezenes motor jiny, coz je podle urcite lepsi reseni.

2008-05-06 22:40:10

a ví kolik zdvihátek ten motor vůbec má když je to 16ti ventil? Ono si skoro každej myslí že 16. Jinak jestli pojedeš na sraz a sundáš víko motoru, tak se zběžně podívám na vahadla a pokud budou dobrý tak to neřeš, předpokládám že se bavíme o primuši

2008-05-06 22:53:25

Je to GTckova Primka.. taky bych potreboval sundat dekl a kouknout na retez..

2008-05-06 23:09:36

problém je že na řetězu v klidu moc nepoznáš, protože není natlakován hydraulický napínák, ten se napne až s tlakem oleje, poznáš jedině jestli není odrbanej nějak moc, ale to se nestává pokud je motor v dobré kondici, ale poznáš pokud jsou hodně opotřebená rozvodová kola, že by stálo za výměnu řetěz i s kolama, ale kola vydrží taky hodně

2008-05-06 23:12:25

jo a 25 za hydra a řetěz bych nedal, je fakt, že kvůli řetězu musí jít dolů i vana, a že práce na motou je tak minimálně 5000, ale 20 za hydra a řetěz (kola určitě nová nedá) popř ještě vahadla je moc, a to by určitě nezkontroloval průchodnost té trubičky která je na vačkama, jestli v ní proudí olej všemi dírkami

2008-05-06 23:15:14

a ještě jedna maličkost, aby odešlo 7 zdvihátek, tak by musel být v motoru nějakej bordel, kterej by je ucpal, většinou je vadný jedno až dvě z deseti v průměru, zatím jsem nejvíc slyšel 3 ze šestnácti a zde se bavíme o 7mi z 8mi, a to je téměř sto procent

2008-05-06 23:16:46

něco jiného jsou vahadla na sr motoru, ty odcházejí téměř všechny zárověn, protože jakmile se jedno začnew odrbávat a pilinky se dostanou do oleje, tak vytvoří brusný film který ojebává ty ostatní

2008-05-06 23:30:10

Mno me to dela jen pri zahrani na volnobehu.. jde ten retez slyset.. neni to zadne velke rachtani, ale nedelalo to.. dekl sundam preventivne tak i tak. Protocit celej retez, jestli tam neco neni...pripadne dotahnout.. Kondice motoru je super.. od vynemy vacek to dela, tezko rict, cim to muze byt.

Jinak celej kit na rozvody (vc. kol) okolo 6k z USA.. takze na tyhle servisaky kasli.

2008-05-07 01:57:18

tiez by som to videl na nejakeho moczarobkuchtiveho mechanika. zdvihatka ventilov prd pozna po zvuku, musel by dat dole viko ventilov co asi nerobil. asi by som si to dal pozret na zraze Kentoyovy nech mas raz konecne jasno. Co sa tyka oleja 2dl na 1000km u nasho motora je uplne v pohode. Pytal si sa Hondarov kolko im beru oleja ich VTI? vraj 1-1,5l na 1000km a neriesia to

2008-05-07 06:33:24

No nevím jestli bude 10.5 v pohodě, když to říkáš tak snad jo , já tomu prd rozumím. Každopádně Blesky tady psal že má tlaky cca okolo 13 ,, což už mi příjde jako docela pěkný rozdíl. Jestli byl motor zahřátý nebo studený nevím, ale zeptám se! Mechanik víko dole neměl, akorát změřil tlaky a buh ví co ještě ,, nebyl jsem u toho. V neděli jsem mu to tam hodil a co přesně všechno dělal nevím. Akorát že kapánek zmenšil předstih ,a že nalil nějakou srač... do oleje. Když jsem se s ním bavil o případné opravě, říkal že kdybychom to dělali z neorigo materialů, tak by to vyšlo něco okolo 12tis, ale bez rozvodů .Kdybychom to dělalil z nějakých lepších (origo?) tak něco okolo 17+ rozvody. Já napsal schválně 25, protože vím jak to chodí a pokaždé se najde ještě něco navíc. Když Jagy píše, že druhej motor jde sehnat okolo 10tis tak cena 25za opravu je asi blbost. Kdyby byla možnost sehnat už něco lepšího než je SR20DE ,, třeba SR20DET nebo tak něco tak by to mělo i smysl, jenže nevím co bych pak dělal s tím starým motorem, nemám ho kde skladovat a to že ho někdo koupí o tom pochybuju, kor když jsem to tady tak poplul. Právě z tohoto hlediska je pro mne lepší oprava nynějšího motoru. Mechanik mi také říkal abych se na to vykašlal a neopraval to ,, že to bude v poho jezdit. To pro mne ale není řešení, nechci aby tam něco klepalo,chci to mít OK a plně funkční. Můj prvotní plán byl, že bych přemluvil Kentoyu aby mi udělal GO, jenže to nějak nevišlo. Bylo by nejlepší kdyby to dělal někdo kdo ty motory zná! S tím srazem ještě nevím ,, nevím jestli budu mít volno skrz práci. Ale byl bych moc rád kdyby mi to vyšlo a někdo znalí mi tam na to juknul. Každopádně to chci v nejbližší době nějak vyřešit ,, už se to táhne moc dlouho...

2008-05-07 08:34:56

Pokud ty tlaky byly na studenem motoru, tak je to ok.. ja bych to neresil. U auta by sis mel radsi vzdycky stat. Nikdy nevis, co s tim udela... kdo vi, co do toho oleje nalil. Dily bych pouzil pri pripadne oprave jedine origo, z USA to sezenes o dost levneji.. jde jen o to, sehnat cloveka, co to zvladne udelat. Dojet na sraz je minimum, co muzes udelat. Poslechne si to X lidi, kteri maji stejne auta a budes vedet vic..

2008-05-07 15:10:34

No v tom případě ok, Jedu na sraz! Snad tam ty správné lidi poznám ,, a kdyby ne, tak snad mě najdete podle auta... oranžové GT tam budou jen dvě (bez mlhovek jen jedno ).... Snad tam někdo bude mít správný vercajk ,, já toho moc nevozím.

2008-05-07 16:02:15

Normalni klice by mely stacit... kdyz tak je vezmu.. ale uz jich tam par v te sade chybi.

2008-05-07 16:40:41

jagy co ste nejake kluce zavreli pod viko?

ja som mal tlaky merane za tepla. najlepsie je naozaj vypocut si viac rovnakych motorov na zraze. Ono vacsina SR20DE co som pocul neni tak uplne tichych a vydava rozne pazvuky ci uz od bloku, ventiloveho vika, retaze alebo niekedy su to aj periferie (pridierajuce sa loziska alebo vola: alternatora , vodnej pumpy, serva).

2008-05-07 16:54:02

Mo mě právě v sadě také pár chybí, Blesky jedeš na sraz ? Na tvé auto bych se rád podíval ,, je to takový můj vzror Tak nějak by podle mého gusta měla primka vypadat !

2008-05-12 00:42:24

stiffi: dik za pochvalu

2008-05-12 00:52:38

Blesk: No klice snad zadne. Dela to jen nekdy a jedine na zahraty volnobeh.. mozna to chce jen vyssi otacky pro ty vacky, nevim.. Kazdopadne kdyz bude naradi, tak se na to na srazu muzem podivat.

2008-05-12 18:21:00

jagy: skus nahrat ked to robi a ked to nerobi. je mozne ze su to periferie ako u mna. (periferie=alternator, servo, vodna pumpa, klima) obcas to robi aj mne, povodne som si myslel ze to pocut uz rozvod (nic tragicke bezne tak zneju SR20DE) ale spolu s jozefom sme prikladali skrutkovac (sroubovak) k roznym castiam motora a rucku k uchu sa ukazalo ze rozvod je uplne tichy ale piskoce lozisko alternatora.

2008-05-12 18:30:23

Ako sa da počuť piskajuce ložisko alternatora cez šrubovak? Popíš to lebo si to neviem predstaviť


Odpovědět

1  2