Fórum - Téma


P11 louže oleje pod autem


Fórum Primera P11 P11 louže oleje pod autem

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

1 servisních knížek  |  48 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) . Točivý moment: 173 Nm (128 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (96kW).


1  2  3

NO_HITS  
Laďa
2015-07-18 08:22:52

sjaro: říká to správně z kopce R, do kopce 1 .je to tak i v manuálu... Jen nevim jestli jsem to cetli u almery nebo škodovky ale taky se píše že se má použít i ruční brzda, toto je spíš výpomoc, ja treba když parkuju z kopce u baráku, dam zpátečku a hýbu se v autě ( vysávám) tak to auto sem tam poskočí dolů. Dělám to tak jen když cistim a vysávám okolo ručky jinak vzdy používám zásadně jen ručku abych nenamáhal převodovku a spojku. Jen dodám že tlaky jsou ok a auto nežere ani kapku oleje

2015-07-18 10:57:43

no_hits: spojka a převodovka je v klidu, ale rozvoďáku se to nelíbí když to na něm visí to auto.

NO_HITS  
Laďa
2015-07-18 14:11:06

thommy: pravda na ten jsem zapomněl

2015-07-20 08:13:35

Pokud je to tedy gufero pod řemenicí, musí jít kvůli tomu dolů rozvody, nebo jen klínový?

NO_HITS  
Laďa
2015-07-20 08:20:03

terr: rozvody ne ty jsou vevnitř v olejové lázni, jdou dolů jen řemeny příslušenství a ta velká remenice co je na klice. Pak uvidíš už to gufero

2015-07-20 08:34:02

No tak snad to bude OK :) včera jsem najel 100km a pak to trochu kape, když auto odstavím a motor je rozpálený, ale nic hrozného.

NO_HITS  
Laďa
2015-07-20 08:50:13

terr: hlavně neposkrabat kovový dosedaci plochy nebo to tama bude tect už pořád

2015-07-20 09:04:43

Bude mi to dělat můj automechanik, tak věřím, že to zvládne :)

Úkolem bude zastavit tekoucí olej a jak si s tím poradí, už bude na něm.

2015-08-20 16:30:24

Tak mechanik říkal, že je to něco v motoru (nedokážu upřesnit, nepamatuju si to) a že by kvůli tomu musel motor ven, rozebrat a přetěsnit. Cena min 12 000,- takže na to kašlu a budu jezdit takto, těch pár kapek přežiju a budu kontrolovat víc olej.

 jagy
2015-08-20 20:45:47

terr: Kdyz nevis, co ti mechanick rekl, tak ti muze tezko nekdo poradit. Kazdopadne cena 12tis. kc je dost mimo... verim, ze to jde udelat za polovinu bez problemu.

2015-08-20 21:01:09

Zjistím to zítra a dám vědět, ale přijde mi to celé nějaké divné.

 jagy
2015-08-20 21:12:47

terr: No to prave i me, tak to zjisti presne, pripadne udelej fotky...

2015-08-21 08:40:36

jagy:

Takže cituji automechanika;

"Olej teče u: vana motoru a dělící roviny klikové skříně."

Že by se musel vyndat motor z auta a mám počítat tak s 12 000,- jinými slovy, že to mám asi nechat chcát dál (ne že by to bylo velké množství, ale štve mě to).

Lepší fotky zkusím zajistit dnes nebo o víkendu, už nějaké mám a jsou na první stránce tohoto tématu vč. videa, ale nevím, jestli se z těch něco pozná.

2015-08-21 09:37:50

Jak tady bylo řečeno typoval bych to na to gufero pod řemenicí. Měl jsem ted to samé, myslel jsem taky že mě teče kolem vany. Ta řemenice to dokáže tak rozházet že to je všude. Hlavně to není tak finančně náročná oprava.

Když si to uděláš sám tak gufero kolem 150kč

2015-08-21 09:57:46

xxxmichal: Občas si sám měním drobnosti (čidla, kabel) nebo čistím (AAC ventil, klapku), ale na motoru jsem nikdy nic nedělal. Navíc nemám garáž a dělám to před barákem, nemyslím že je dobrý nápad, abych měnil gufero na řemenici, netuším jak na to a nedopadlo by to dobře :)

 jagy
2015-08-21 11:15:16

terr: I kdyby sel motor ven, cena je polovicni... ale asi fajn mechanik

Gufero je levne, tim bych zacal, oprava tak na dve hodinky (povolit a sundat oba remeny, povolit remenici a stahnout ji dolu). Nic s motorem delat nemusis...

2015-08-21 11:28:48

Hm, měl bych říct tomu automechanikovi, ať teda vymění gufero řemenice, ale trochu se bojím, aby se něco nepo....

Protože za dobu, co auto stálo v servisu, tak je poškrábaný fest z obou stran na dveřích (prý to vyleští) a poté, co vyčistil škrticí klapku, auto začalo v nižších otáčkách při snaže udržet rychlost (při minimálně sešlápnutém plynu) škubat.

2015-08-21 15:20:44

terr: Mechanik je asi pěkný tele a asi bych si k němu nedal opravit ani koloběžku.Proč neseženeš někoho jinýho?

2015-08-21 15:28:56

Protože, zcela popravdě, zatím jsem v Praze nenašel automechanika, který by za něco stál (kromě jedné výjimky, která ale bydlí příliš daleko a nemá pořád čas).

Prozatím se mi spíš stává a dostává od automechaniků odpovědí typu;

"tohle nejde, to je moc drahý, to dělat nebudu, jéé mně to upadlo, to se rozleští, to už tak bylo, to samo, to nemá smysl opravovat, to brzo upadne - chcete to vyměnit?"

Nebo opravujou pi*oviny, který nejsou důležitý a to co má přednost, tak je rozbitý furt (třeba ten olej).

ATD.

NO_HITS  
Laďa
2015-08-22 08:01:31

Většina mechaniku jsou jen lidi co se vrtají v autech a berou za to neodpovidajici peníze, tech co sve práci rozumí moc není takže

1) vyměň mechanika

2) opravdu vyměň mechanika

3) vyměň gufero a uvidíš


Odpovědět

1  2  3