Fórum - Téma


P11 louže oleje pod autem


Fórum Primera P11 P11 louže oleje pod autem

Informace o modelu: Nissan Primera P11

Diskuze o vozidlu

1998 Primera P11 2.0

1 servisních knížek  |  48 diskuzí

Výkon motoru 96 kW (131 PS) . Točivý moment: 173 Nm (128 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, SR20DE (96kW).


1  2  3

2015-07-17 16:47:41

Zdravím,

mám P11ku a za poslední dny jsem si všiml, že mám pod autem loužičky oleje na pravé straně cca v místě rozvodů. Olej zjevně skapává na kryt motoru a odtud na zem. Když otevřu kapotu, tak není nic moc vidět a zespoda je kryt, takže opět nevidím nic, akorát špinavý kryt motoru od oleje, jak to tam teče. Měl jsem v plánu jiný servis a tohle mi dělá celkem čáru přes rozpočet.

Napadá vás, odkud to může téct, nebo co je nejčastější příčina na této straně?

Hledal jsem na fóru, ale nic moc jsem nenašel, vypadá to, jako by tento problém Primery trochu míjel, až na tu mojí, samozřejmě

Servis mám objednaný, ale až za delší dobu a rád bych věděl, s čím můžu cca operovat a co tahle sranda bude stát.

Díky za rady.

2015-07-17 16:53:32

To môže byť aj servo aj olejova vana musíš to dohladat odkiaľ to ide.

2015-07-17 16:57:42

Část bloku motoru z té strany tam je trochu zasraná od oleje, myslím že servo to nebude, můžu ještě setřít ten olej z krytu motoru a čichnout, jestli bude trochu cítit benzínem, je to jasný že je to motorový olej.

EDIT: Teď jsem se vrátil od auta, stíral jsem ten olej a nijak není cítit, což je trochu divný, ale vsadil bych se, že je to motorový olej. Navíc jsem seshora z pod kapoty zahlédl, odkud to asi je: pod řemeny úplně dole je to poblitý (řemeny a kladky jsou čistý) a odtamtud to teče na postranní kryt motoru (ten co vede od pravého kola) a pak na zem. Začalo to dělat v pondělí, když jsem si všiml, že nemůžu parkovat v kopci se zařazenou rychlostí - auto totiž pomalu sjíždí dolů, jakoby lehounkými přískoky. Nefunguje mi totiž ručka a vždycky parkuju se zařazenou rychlostí - teď to ale nejde, jak popisuju, auto prostě pomalounku sjíždí z kopce.

Takže co teď, motor ztrácí tlak (odněkud teče) a proto nelze parkovat z kopce? Je moje teorie správná?

Každopádně pořád nevím, co to může být a co to bude stát...

2015-07-17 18:16:26

Ja mám skúsenosť s olejovou vanou a servo chladicom. Choď s tým na jamu alebo zdvyhak od nekial to slzyt musí treba to nájsť . Ktorý kryt motora vlastne myslíš ?

NO_HITS  
Laďa
2015-07-17 18:20:05

Možná gufero pod řemenicí

2015-07-17 18:23:29

Uff, no já se vás zeptám jinak, ať tak či onak, z možností, co by to mohlo být, je to drahá a náročná "sranda" na opravu? Dělat to samozřejmě nebudu sám, dám to do servisu.

Akorát teď je víkend, servisy nemakají a navíc v Praze žádný dobrý servis neznám, jezdím mimo Prahu.

NO_HITS  
Laďa
2015-07-17 18:25:54

terr: přetěsnit vanu není problém, vyměnit gufero bych nechal mechanika

2015-07-17 18:28:40

Uff, no tak ať to bude co to bude, doufám že to nebude drahá sranda, musím investovat ještě do jiných oprav.

P.S. To stání do kopce, jak to motor neudrží, napadá vás důvod?

2015-07-17 18:34:17

Já když stojím týden na stejném místě tak mám pod autem dvě kapky na pravé straně. Líná mi servo, takže jednou za pár měsíců doleji. Ale to nebude tvůj případ, to už by jsi měl servo kaput když tam máš louže

2015-07-17 18:39:42

terr: Jakou v tom kopci máš zařazenou rychlost?

2015-07-17 18:42:37

Dělám to jako vždy, čumák do kopce - jednička, čumák z kopce, zpátečka. Nicméně to vždy udrželo a až teď, když jsem si všiml kapek oleje pod autem, to nechce držet a pomalu poskakuje z a do kopce, dle toho jak auto stojí.

2015-07-17 19:00:35

terr: Můžeš mít v háji tlaky.A což si tak opravit tu ručku?Možná by se to vyplatilo.Jednou se může stát že si půjdeš pro auto a ono na Tebe bude čekat pod kopcem někde ve škarpě.

2015-07-17 19:01:55

Tlaky - a může to být tím, jak mi tam chčije olej? Protože auto jede úplně v pohodě, výkonu má dost a úbytek nepozoruju.

Jinak ručku mám právě v plánu opravit co nevidět.

2015-07-17 19:05:35

terr: Olejem to nebude.Hele,mě taky tekl olej ale nebyl to motorovej ale byl to ze serva.A netěsnila mi hadice co vede z nádobky do serva.Utáhl jsem sponku a bylo po mastnotě.Taky mi tekla vodní pumpa(voda).Napřed jsem si myslel že je to taky olej ale když to na silnici uschlo šel jsem po pumpě.Dal jsem novou a je klid.

2015-07-17 19:08:09

Hladinu servokapaliny jsem kontroloval a ta se ani nehla. Navíc jsem to dával do souvislosti s tím, že ve chvíli kdy mi začal kapat ten olej, auto přestalo držet v kopci, přitom jezdí jinak normálně.

2015-07-17 19:15:10

terr: Musíš zjistit odkud kape.

2015-07-17 22:31:50

Na fotkách z prostoru motoru to prakticky není vidět a hlavně to nejde natočit, jen když se podíváte přímo dolů pod kladky a řemeny, tak je to dole trošku oblitý, ale nic moc není poznat.

Na videích je to poznat líp, lehnul jsem si za PP kolo a snažil se zachytit co nejvíc.

Videa jsou dvě, snad tam něco spatříte.

https://www.youtube.com/watch?v=fYKTzU5Knro

https://www.youtube.com/watch?v=HS6IOghra1k

2015-07-17 23:06:31

Teče ti gufero pod hlavnou remenicou,a to s tym radenim rychlosti do protismeru -super ,robit to na 2,2d tak si koleduješ o poriadny pruser.(preskočenie rozvodov)U šponovakov bez aretacie zatlači šponovak a uvolni retaz,u 2,2 zykne na vačke preskočit.

2015-07-17 23:38:36

To nedává smysl, vždy se řadí do protisměru, aby se auto nepohnulo. Ještě jsem ani neviděl, že by to někdo dělal jinak.

To gufero se mění jak, resp. je to drahá a složitá oprava?

2015-07-18 00:15:52

terr: A odkedy sa radi do protismeru?čo je to za nezmysel?čo ma ten motor inu komresiu ked sa toči naopak?Alebo maš auto z roku 1952 a naštartuje dolu brehom bez klučov?

Gufero stoji par korun,daš dolu klinovy remen(e),odšrobuješ sredovy šrob kluky(najlepšie vzduchovou alebo elektrickou povolovačkou,remenica ide niekedy rukou,niekedy stahovakom(stahovak na stred nie zvonku,lebo olameš kraje)

a potom stači šrobovakom alebo hačikom vytiahnut gufero a vymenit a poskladat.Robota na hodinku alebo na cely den,vtedy ked niekto pred tebou nalepil šrob lepidlom a remenicu natlkol kladivom aj so šponou a poškodenym kailikom.


Odpovědět

1  2  3