Fórum - Téma


P11 - Konverzia. Brzdy P11 GT na P11 2.0


Fórum Primera P11 P11 - Konverzia. Brzdy P11 GT na P11 2.0

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2010-08-22 20:30:05

Jojo,chce to tak prvnich 300km lehce.Ono to hlavne hned moc dobre brzdit nebude.Az se to trosku zajede a sedne si to,tak to bude labuz

Pres zimu jsem nahazoval taky novy kotouce - vpredu,takze vim jak jsem lehounce brzdil,abych jim nedal hned naloz a neoddelal je.

2010-08-23 09:11:02

cenda:

menil si kus za kus čo konkrétne? Predpokladám že celý strmeň aj s držiakom a oba kotuče. Alebo dokonca si tie brzdy menil aj s celým nábojom komplet z GT aj s pružením?

Pretože ja som písal o tom že strmeň (brzdič) je úplne rovnaký, ale držiak strmeňa GT je mierne dlhší aby si to na ten kotúč dostal keďže pôvodné kotúče sú 258mm a GT 280mm. Dokonca aj doska je mierne iná aj keď navzájom sú na prvý pohľad zameniteľné... Gt doska má na vnútornej strane pri náboji rovnú plochu a klasická doska má výrez - poloblúk čo kopíruje náboj kolesa... To si asi postrehol sám...

lukysek: ja keď nahodím nové kotúče a dosky tak sa s tým idem previezť po areáli a v podstate to zabehávam tak že na jednotku to ľavou nohou pribrzďujem až kým to citeľne nebrzdí OK. Nové si to sadne takto snáď na 50metroch...

Jasné ak dáš nové dosky na staré nesústružené kotúče tak tam si to sadá dlho...

2011-05-06 13:38:39

Zdravim, trosku to tady oprasim.

Nejsem moc nadseny z brzdneho ucinky u sveho GT, kde mam kotouce ATE a desky pravdepodobne taky. Taky mi zarezla rucni brzda ze se mi hreje zadni kolo tak jsem se rozhodl koupit nove trmeny. Az ted jsem vsak zjistil, ze ze jsem si koupil trmeny z GT/N16 na 278mm kotouce, ktere ma GT 98 ale ja mam 97 s zadnim kotoucem 257mm.

Ma smysl kupovat 278mm kotouce na primusu i dozadu? Bude to mit nejaky prinos?

Diky.

 jagy
2011-05-06 14:02:43

Trmeny by jsou mozna dokonce stejne. Jiny byva jen mezikus mezi brzdic a tehlici. Cena za kotouc je stejna, takze bych dal urcite vetsi.

2011-05-06 14:30:11

Jagy: Diky za info.

Tim bude pro tento rok vyreseno.

Jestli to chapu spravne, tak pristi rok, jakmile budu delat brzdy, tak koupim 278mm zadni kotouce a mezikus mezi brzdic a tehlici nove desky a je vymalovano.

 Svobi
2011-05-06 14:45:16

Trmen jako takovej bys mel mit stejnej jak 256mm tak 278mm . Takze pokud si ho dal na ten starej mezikus porad mas 256 mm. Kdyz das mezikus 278mm tak budes mit 278 a dokonce desky jsou stejne

2011-05-06 17:49:56

Takže upresním a aj som to už asi vyššie spomenul...

Rozdiel je jedine v držiakoch strmeňov - ako uviedol jagy, čiže na 278 kotúče treba väčšie držiaky, malo ich GT aj P11C s pôvodnými nissan brzdičmi dokonca aj posledné kusy P11 pred faceliftom vyrobené 12/98...

Zadné dosky sú úplne rovnaké ale predné dosky sú mierne odlišné - vnútorná hrana dosky smerom pri náboji nemá polkruhové vybratie ale je rovná a teda ma mierne väčšiu účinnú plochu...

2011-05-07 18:20:15

podla mna jazdit okresky 130-160 je blaznostvo ohrozujes seba aj ostatnych a za druhe kvalitnejsie brzdy by to poriesili...

2011-05-07 22:13:43

Po prve : kedze rychlo jazdim iba sam na prazdnej prehladnej ceste leda tak seba a okolite stromy. Primeru mam celkom v ruke, o.i. aj na Nordscheiffe, A1, Sachsenring, som par gum zlikvidoval. Plechy zatial nedotknute. Vodicak mam 19 rokov, najazdenych cez 650t km a 0, slovom nula nehod. V predoslom zamestnani som mal niekolkonasobne vykonnejsie vozy a k nim pravidelny Fahrertraining a aj zdravotne a psychotesty. Hlavu mam v poriadku, standardne jazdim 50 /100 /140, nikoho autom likvidovat nemienim.

Po druhe : kvalitnejsie brzdy o priemere 257mm na 1350kg aute su utopia, neexistuju, na predoslom voze som mal 4 piestikove 314mm AP a tie uz brzdili slusne, 280mm z GT by mohli aspon uspokojivo.

Po tretie : uz som to vzdal, lepsi bude upgrade celeho auta, Nissan bude dalej sluzit ako manzelkino priblizovadlo, skor sa zameriam na pohodlnejsi podvozok. Ja sa poobhliadnem po niecom co je uz OOB lepsie, alebo sa da jednoducho upravit. Asi s modrou vrtulou, napriklad E46 330i. Pripadne ATR, M6 MPS.

 Svobi
2011-05-07 22:23:34

Klid kdyz je pekna prehledna okreska a jeste kdyz to tam znam tak si tam taky takle jedu kdyz je nalada a benzin .

GT brzdy jsou taky nic moc ,ale nemel bys je hned tak upalit 3x10min na okruhu zvladali bez nejakeho vyrazneho vadnuti.

Ale jestli na to mas prachy neni nic lepsiho nezli jit do silnejsiho auta.

2011-05-07 22:35:47

Po 4 x 22km odisli komplet brzdy 257mm, gumy, prava manzeta. Teda, brzdy to vzdali po prvych dvoch kolach, zvysne dve som si nasiel rovnocennych miestnych borcov a drzal ich stopu s minimom brzdenia. Po servise brzd som dosiel 1500 km domov po vlastnej osi, potom umrel nacaty homokinetak.

 jagy
2011-05-07 22:39:37

Primera je super auto. Jednoduse a levne upravitelna. Skoda, ze to malo lidi vi a dela...

 Svobi
2011-05-07 22:40:55

Tak to uz je randal 4x22 min vole neni to sportak a ani to GT . Ja jsem je tam na cilovce taky setril a ze smrdeli .

Kdyz ho tam takle rves tak jdou vsechny auta . I 350Zetku tam schori okruh .

Ty to trochu prehanis ze jsou spatny a to se nedivim kdyz tim malym brzdam celymu autu takle davas.

2011-05-07 22:46:39

88min ....to už patří do kategorie Endurance to nemůže skorosériový auto zvládnout

2011-05-07 22:47:06

svobi: bolo to 4 x 22 km, nie minut.

medzi kolami boli prestavky, slo sa stale znova na okruh cez rampu, takze si auto oddychlo.

2011-05-07 22:50:49

ahá. mohlo mi to taky docvaknout že se jedná o schleiffe

 Svobi
2011-05-07 22:52:06

Jo ted mi to taky doslo jsem na nej zapomel . Co by jinyho bylo tak dlouhe

2011-05-07 22:55:04

tak tak Green Hell

kolecko : a za kolik ho Primuška udelala ?

2011-05-09 13:34:15

Na hodinky som vobec nekukal, mal som plne ruky volantu a oci stale v spatnych zrkadlach.

Ale kedze som tam bol uz viackrat predtym, horizonty a zakruty som poznal a tak som si to celkom uzival, pravda az na tie brzdy. Podvozok bol este na pruzinach H&R, takze v zakrutach som si trufal aj na boxstery a elise, tych zopar motorkarov som v zakrutach daval celkom slusne. Ale nad 150km/h som velmi nepridaval, auto zacalo strasne skakat, boli tam seriove tlmice. Bola prva polovica aprila / dubna, takze asfalt studeny, ale pekne sucho. Kedze bol stred tyzdna, ani nebolo plno. V prvom kole sa mi este triasli ruky od vzrusenia, ale druhe som si uzil, pocitam tak okolo 11 minut. Ale ozaj som to nemeral, takze kludne aj viac.

2011-05-09 14:22:36

taky nejsem spokojen s brzdnými účinky svého GT a plánuju to změnit. sice jsem loni kupoval kotouče i desky Ferodo dopředu, ale vzadu se chci zbavit těch 257 a dát větší, zahodit přední ferodo a dát něco jiného, nebo alespoň destičky, kotouče jsou prý v poho. jinak nevím no teď stojím před životním rozhodnutím jestli se GT zbavím nebo nechám. do roka by to chtělo udělat generálku podvozku a tak do dvou tří let by to chtělo udělat generálku celé karoserie. Tři dveře začli po zimě a pár škrábancích z parkoviště pěkně kvést, na střeše jsou ďobance od kamínků které začínají kvíst, podvozek je sice nastříkanej ale co se děje pod tím gumoasfaltem snad nechci ani vidět:D uložení tlumičů je solidně načatý, ikdyž to ošetřím tka jendoho krásného dne to budu stejně vyřezávat a kdo ví na co vše narazím až jednoho dne GTčko odstrojím. když se mi daří to doladit provozně tak se začínaj objevovat zase tyhle věci. o té "dobré" antikorozní ochraně kterou tu semtam někdo řekne nejsem tak nějak přesvědčen. když to srovnám se jedničkovou octávií co jsem měl z roku 96 tak nevím nevím no. ale pravda, že to byl pozink.


Odpovědět

1  2  3  4