Fórum - Téma


P11 - Konverzia. Brzdy P11 GT na P11 2.0


Fórum Primera P11 P11 - Konverzia. Brzdy P11 GT na P11 2.0

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4

2009-04-17 09:11:08

Zdravim,

Seriova P11 na moj vkus zufalo slabo brzdi ( okresky zvycajne jazdim 130-160 ).

Nepokusal sa uz niekto montovat brzdy z P11 GT na obycajnu P11?

Teda moja idea je:

z nejakej buranej GT zobrat brzdovy strmen + kotuce + dosky a namontovat na moju P11.

Nevie niekto, ci bude strmen pasovat, alebo ci treba menit aj ten "ony" kus napravy.

Popripade, ci nie su ine hadicky, posilovac a brzdovy valec.

2009-04-17 11:28:48

nebylo by levnejsi koupit poradne desky a kotouce ? urcite i v tom rozmeru 257 mm nebo kolik to je se daji sehnat poradne kousky .

2009-04-17 11:35:17

Nie, najlepsie budu priadne 280 mm.

Poriadne 257 mam a brzdia nafigu.

2009-04-17 13:53:31

Kup si Zimmermanny, na to platne EBC brakes a brzdit to bude lepsie.

2009-04-17 16:41:43

Vsetkym ktori radia poriadne 257mm:

Na predchadzajucom priblizovadle (E36 328i, cca 1250Kg)

som mal vpredu tusim 315mm AP.

Takze zhruba viem ako ma auto brzdit.

Skor by som ocenil nieco k veci.

Dakujem.

2009-04-17 16:49:19

tak potom aj tie seriove 280-ky z GT bude slabe pre teba.

2009-04-17 16:55:47

Tobe pomuzou asi jenom brzdy z Nissanu 300ZX

2009-04-17 17:10:55

tak tam muzes dat 4pistky.. bud ze Z32 300ZX NA.. ty maji na 26mm kotouc. K tomu se da sehnat non-turbo R32 Skye 280x26 mm kotouc. Ten musi nechat vysoustruzit na 276mm. Pak to vse pasuje bez uprav.

Druha moznost je Z32 300ZX TwinTurbo nebo S14 200sx.. na obou taky 4pistky, ale pro 30mm kotouc. Pak staci koupit treba S14 kotouce (280x30mm 5x114x3) a nechat vyvrtat diry na 4x114,3 co je bezne pro Primeru. Take to pak pasuje bez uprav.

http://daj.cz/p11

tady Mikyc to ma na P11 2.0 Turbo.

2009-04-17 17:33:07

jagy: diky za tip

ale Primerka je viac manzelkina, tie 280mm by stacili.

Tan 96kW dvojliter predsa nema tolko sily, takze z GT by boli tak akurat.

Isty cas som skumal aj 6 piestikove D2,

ale je to kravina tazka a hlavne zbytocne komplikovana a asi aj nespolahliva.

Nieco stylu "vic prouzku - vic adidas".

Pre seba mam zasa vo vyhlade nejaku silnejsiu zadokolku (L 300IS, BMW 330i),

takze stvorpiestiky budu asi tam, a zrejme zasa AP.

2009-04-19 10:13:58

kolecko: v pohode budu stacit 280mm kotuce.treba ich len dobre zladit s doskami a nezabudnut na poriadnu brzdovku.ja som daval brzdy ATE ,dosky OMP a brzdovku Ferrodo DOT 5.pomohli by aj pancierove hadice.daju sa v Košiciach vyrobit za normalny peniaz

2009-04-19 12:51:54

Podlě mě pokud máš dobré 257 tak si s 280 s GT moc nepolepšíš a myslím si že poměr cena výkon nebude nic moc.. řeším podobný problém a stále nejsem rozhodnut co s tím.. Chtěl bych ty 4 pístky Jinak ty třmeny s GT pasují bez problému, vymění se kus za kus..

2009-04-19 13:06:16

Kdyz uz kupovat nove brzdy, tak na 96kW P11 dat rovnou ty GT brzdy. Desky a kotouce musite koupit tak i tak a trmen uz velky rozdil ve vysledne cene nebude. Ale v brzdeni ano..

2009-04-19 13:25:37

Jagy.. Ty tři centymetry udělají takový rozdíl..?

2009-04-20 09:03:52

Ano, presne tak som to myslel:

1. z buranej GT vziat brzdove strmene.

2. pri naslednej vymene uz nekupovat origo 257mm, ale:

3. kupit poriadne GT kotuce + dosky a spolu s GT strmenmi namontovat na auto

4. enjoy

2009-04-21 14:57:07

ak by mal niekto navyse strmene z GT ozvite sa mi....dik

2009-04-21 15:17:10

zavolaj si na vrakac Auto Danubius http://www.autotuzex.sk/autovrakovisko.htm je tam jedna GT a jedna P11 144 - strmene pasuju

2009-04-21 16:06:11

http://ostatni-dily-prisl...da-boleslav-o2535518.html

Tady prodává kotouče

2009-04-21 16:16:08

kotuce mam aj ja, keby daco... zadne su este v pohode, predne musim zmerat, ale asi uz neostava na nich vela...

inac Danubius je drahy ako svina len tak pomimo

2009-05-09 12:37:01

Zdravim,

Takže treba len strmene na brzdiče tie sú na GT väčšie. Brzdiče a dosky pasujú aj z klasickej P11, akurát doska má mierne iný tvar smerom pri náboji (klasika má polkruh kvôli menším kotúčom, GT dosky sú na tomto mieste rovné) inak sú rozmerovo aj brzdnou plochou totožné . No a samozrejme kotúče 280mm ktoré sú z GT alebo z kombíka tam som počul že sú 280mm kotúče v sérii.

2009-05-09 19:42:32

doporucuju vymenit i omezovac brzdnyho ucinku pro zachovani dobreho pomeru predek / zadek. podle fastu je ten omezovac vsude jiny. u obyc p11, u p11gt ktera ma 280 ve rpedu a 258vzadu a i u p11gt >r98, ktera ma 280mm ve predu i vzadu.

jak psal jagy, ja mam na predku ty 276x30 4pisty (z s14) a s origo omezovacem to vubec nebrzdilo vzadu. Proto jsem musel udelat par uprav a udelat to stejne jako to ma 200sx s14.. s14 ma totiz vzadu taky 258mm, takze jsem tam dal s14 hlavni brzd. valec a vyhodil origo p11 omezovac, pac s14 ma ten omezovac soucasti valce. tady je videt to zapojeni: http://daj.cz/r/brakes.gif


Odpovědět

1  2  3  4