Fórum - Téma


P11 - kontrolka motoru - Check


Fórum Primera P11 P11 - kontrolka motoru - Check

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2008-08-05 10:16:30

Cau,

mam problem s kontrolkou check. Po koupi auta asi po 200km se rozla kontrolka - chyba P420 - TW catalyst sys. Na diag. v servise nastavili nejake parametry katalyzatoru ze to bude ok ale po ujeti nejake stovky km se opet rozla. Dalsi diag. v servisu kde mi vyjmenovali cely motor cim to muze byt a pricinu neodhalili. PAk jsem do auta nechal namontovat LPG vymazala se ridici jednotka a kontrolka nesvitila cca 6000km myslel jsem si ze se to nejak tim plynem spravilo, ale vcera se za jizdy opet rozla a dneska rano uz zase nesvitila.

Nesetkal jste se uz nekdo s takovym problemem, nebo nevite cim to muze byt zpusobeno? Prece kdyz se kontrolka rozne tak nezhasne po ujeti 100km.

2008-08-05 18:35:18

tohle nám u většiny aut dělala lambda sonda, může být už načnutá a rozsvítí se po nějakých ujetých kilometrech po resetu. Když jsme jí vyměnili za funkční na vrakáči v Praze tak nám kontrolka zhasla na cestě někde mezi Prahou a Plzní :) Jednotka si zřejmě uvědomí, že už jí zase lambda funguje.Nevím jak u tvého modelu nissana, ale u mé P10 se dá vyblikat kontrolkou check spojením pinů na diag. konektoru funkce lambda sondy, musí nějak pravidelně zhasínat a rozsvicovat se asi po sekundě v závislosti na signálu z l.sondy.Tím by se dalo zjistit jak se chová..

2008-08-05 19:19:56

bud první sonda nebo první katalizátor co je hned na parohách už sme to mněnil taky

2008-08-05 20:23:45

No , mam presne ten isty problem. Kod P0420. Ono vlastne pre mna prestava byt problem, pretoze okrem zcasu nacas rozsvietenej kontrolky sa neprejavuje ziadna ina zavada. Spotreba ok, vykon tiez, zvuk v pohode. Zaoberal som s tym dost dlho. Mal som to aj na diagnostike, sonda davala hodnoty naoko normalne, ale presna pricina nebola odhalena. Tiez sme s technikom prekonzultovali mozne priciny. Katalyzator, sonda, vaha vzduchu, riadiaca jednotka atd. Aj dnes sa mi po 2500km opat rozsvietila. Predtym zhasla sama. A stava sa, ze zhasne ihned po domackej diagnostike, prepojenim kontaktov konektora na par sekund, vyblikani kodu a opatovnom nastartovani. Zvazujem sice vymenit prvu lambdu , no neviem , ci to nieje zbytocne. Co ak odchadza katalyzator...napriklad. Jeden starsi pan mi radi, vymen , az nieco prdne. Asi je v tom kusok pravdy pri dnesnych cenach nahr. dielov. Na druhej strane sa to moze vypomstit , ked to zanedbam.

2008-08-05 22:06:11

Dik za rady,

asi bude spatny ten katalyzator, jeden mechanik mi rikal ze u techto aut byl problem s nejakym pricpavanim katalyzatoru a ted jak jezdim na plyn tak se to asi tak nepricpava adlouho to nesvitilo.

Zajimave je ze ta kontrolka tak sama od sebe bez resetovani zhasne po takove kratke dobe, nekde v manualu jsem cetl ze kontrolka muze zhasnout podle kodu chyby az po cca 40 az 80 startech kdyz se zavada znovu neobjevi a mne zhasla tak po trech startech.

Jeste muzete mi popsat krok po kroku jak vyblikat kod chyby? mne to zkratka nefunguje, zapnu zapalovani do ON pak spojim v konektoru na spodni rozsirene rade dva krajni piny dele nez na dve sekundy pak rozpojim a kontrolka neblika a vubec nic se nedeje. Mam Nissana P11/144combi rv. 2000.

2008-08-06 02:39:20

Mam presne ten isty model aj rocnik. Este sa mi nestalo , aby sa po nasledujucom postupe kontrolka nerozblikala:

Prepojim kontakty konektora, tie , co su na sirsej casti na krajoch, pri nevlozenom kluci. Potom vlozim kluc do zapalovania a pretocim do polohy, ked sa rozsvietia kontrolky. Asi po 5 sekundach rozpojim kontakty konektora / pouzivam na to kancelarsku sponu / a uz to blika.

2008-08-06 22:11:43

Ja to asi nerozblikam, zkousel jsem presne tvuj postup vzal jsem si uz na to dokonce i kanc. sponku at mam jistotu ze neni dratek preruseny a kontrolka pri zapnuti klicku do on a po rozpojeni jen sviti. V servise mi rikali ze auto uz je model 2001 ikdyz ma v technicaku napsano 2000 pry ma jinou vahu vzduchu tak jestli se to u novejsich modelu nedela jinak.

2008-08-07 02:37:02

Tak to fakt neviem, na prvykrat som sa mi to tiez nepodarilo, lebo som si myslel , ze je ta sponka zasunuta v konektore spravne , ale ona len drzala za ten plastovy obal. Zasunul som ju trochu vacsou silou az do vnutra konektora , medzi tie kovove kontakty asi 5mm dovnutra, potom to uz islo.

Tak viac asi neporadim.

Vyhod tu oranzovu kontrolku do kosa a budes lepsie spavat

2010-05-16 18:07:14

Máme problém na P11 s dosť zvláštnym priebehom:

Auto sa po bezproblémovej jazde odstaví. Pri opätovnom naštartovaní sa raz za čas stane že motor na pár sekúnd naskočí a ihneď zdochne - v tej chvíli začne blikať kontrolka check a na otáčanie kľúča nereaguje - neštartuje (neštartuje po opakovanom vypnutí do polohy OFF - kontrolka bliká štartér ani necvakne).

Ak sa ale vypne spínačka do polohy OFF a kľúč sa vytiahne von tak ihneď na ďalší pokus to úplne normálne naštartuje...

V čom je problém???

Chybové kódy 55 - bez chyby...

Žeby spínačka???

H E L P

2010-05-16 18:14:33

spis bych to tipoval na nejaky umírající relátko...


Odpovědět