Fórum - Téma


P11 - kontrolka brzd


Fórum Primera P11 P11 - kontrolka brzd

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-09-04 09:59:24

Zdravim mam P11 TD combi. Pouzivam ho uz len ako 2. auto v rodine, tak raz za 1-2 tyzdne. Predvccerom som s nim dosiel do prace bez problemov, no pri ceste naspat (cca 25 km) mi zacala poblikavat kontrolka brzd. Zacal som to sledovat a najviac sa rozsvecovala dole kopcom a pri vychadzani na kopec prestala svietit. Myslel som, ze to bude kvapalinou. Vcera som ju dolial a uz svieti stale. Neviem, ci tato kontrolka signalizuje aj vymenu brzdovych platniciek alebo treba hladat nejaku zavadu. Zatial som nemal vela casu sa na to pozriet. Za odpovede dik....

2009-09-04 11:11:45

ne je to jen kontrolka kapaliny a ruční brzdy. detičky nemají kontrolu opotřebení

2009-09-04 13:02:12

Rucna mi zabera az dost vysoko, mohlo by to byt tym ?

2009-09-04 16:54:49

skor pozri tu kvapalinu

 vife
Vilo
2009-09-05 10:31:53

len ma napadlo, ci nemas staru brzdovu kvapalinu a signalizuje to makku brzdovu pedal, skus vymenit brzdovu kapalinu v celom hydraulickom systeme a brzdy odvzdusnit, ak neprestane kontrolka svietit, tak uz neviem v com je problem.

Paku rucnej brzdy si nastav tak, aby mala maly zdvih, a zacala zaberat uz na cca 3 zubok. Hned pod pakou je uzky gumeny kryt a pred nim je plastova miska na odkladanie drobnosti. Misku vyber a pod gumovym krytom je matica, pouzij dlhsi trubkovy kluc asi velkost 10 a maticu utahuj proti smeru hodinovych ruciciek. Ja to zvycajne robim na strmsom kopci, riadiacu paku dam do neutralu, a ked zabrzdim rucnou auto stoji, ked rucnu odbrzdim auto sa musi pohnut, vtedy viem, ze som rucnu brzdu nepritiahol moc silno, ak sa auto z kopca nepohne, tak maticu trochu povolujem.... musis sa s tym cca 5 min pohrat

2009-09-07 09:11:14

Primeru mam cca 3,5 roka a kvapalinu som este nemenil ....asi najvyssi cas . Este raz dik za odpovede.

2009-09-11 09:03:27

pak to ještě poznáš třeba, že při delším brždění se ti trošku propadá brzda a nebo ti auto hůř brzdí.. Tam pak jde o bod varu...

2009-10-30 19:23:35

Takze som prekontoloval rucnu a vymenil kvapalinu a kontrolka svieti nadalej . Moze to byt poskodeny spinac na rucnej alebo nejaky kontakt na plavaku brzdovej kvapaliny ? Skuste poradit, nemal niekto podobny problem ? Potrebujem to rychlo vyriesit najneskor na buduci tyzden konci mi STK a EK. Dik za rady.

2009-10-30 19:31:14

Jo muze to delat to cidlo na rucni uz jsem to videl na vicero primerach ze se rozsvicovalo treba v zatacce .

A spatnej plovak by to mohl taky byt zkus je postupne odpojovat a kdyztak to nechat odpojeny mi meli na primce takle odpojeny kvuli cidlu na podtlak nebo k cemu to bylo .

2009-11-01 09:02:03

Myslel som, ze to presne tak vyskusam. Dik za odpoved.

2009-11-05 14:23:40

Som to vyskusal, odpojeny konektor na plavak brzdovej, odpojeny konektor rucnej a .....kontrolka svieti a svieti. Kvapalinu som menil minuly tyzden je jej tam tesne nad maximum. Nerozumiem, co by to este mohlo byt ? Neskusite mi este poradit ?! Ako napisal Svobi, mohlo by to byt cidlo podtlaku ? A kde ho najdem?

2009-11-05 14:49:30

tak bude někde poškozenej drát a dotýká se kostry, to se bude špatně hledat.

2009-11-05 16:07:27

Je mozny jak rika honza .

Jinak foto s oznacenym mistem kde se nachazel konektor u nasi primci a ten jsme proste odpojili

2011-03-07 11:25:00

pre tých čo sa stretnú s týmto problémom: u mňa to bola prasknutá hadička do snímača tlaku do posilovača.

2012-09-05 15:56:52

taky mám problém s problikáváním kontrolky, buď když prudčeji dobržďuji, nebo i v prudčích zatáčkách, brzdová kapalina je v normálu, myslel jsem jestli to není brzdové obložení, zadní brzdy jsou totál zrezlý a chystám se na výměnu, ale čtu tady, že tam čidlo není, takže problém mi to asi nevyřeší...

2012-09-07 08:28:13

Pokud ej to v zátočinách tak si myslím že je to málo brzdovky, dolij do maxima. Kontrolka svítí dřív než je na nádobce minimum!

2012-09-07 08:48:38

Zkusím dolít do plna, jenom se zeptám, brzdovka je univerzální, nebo mám koupit nějaký konkrétní typ?

2012-09-07 14:59:17

Jestli je žlutá (v nádobce - v láhvi vypadá čirá, až lehce nažloutlá), bude tam asi Syntol 205 - to je klasika DOT3. Můžeš dát i lepší DOT4 (Syntol 265, žlutě jantarová), ale to bych dával po výměně celého obsahu, na dolití to, co tam je teď. To požadované DOT bývá na víčku nádobky - lepší (vyšší) dát můžeš, horší ne - je pro jiné teploty i typy pryže v komponentách brzd. Nejlíp řídit se podle toho požadavku, co je na víčku nádobky u hlavního brzdového válce (DOT).


Odpovědět