Fórum - Téma


P11 - klepání ventilů?a uložení tlumiče


Fórum Primera P11 P11 - klepání ventilů?a uložení tlumiče

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 6

2008-10-08 21:23:04

Neuverite ale vzdy ked vytiahnem mobil ze idem nakamerovat to klepanie pri starte tak ta svina nezaklepe, odvtedy pri startovani stale kamerujem a uz to neklepe Uvidime za aku cenu sa mi podari zohnat tie hydrozvyhatka, jeden mechanik mi povedal ze ak by bolo v tahu cerpadlo alebo zly tlak tak by bol motor v neutrale nepokojny ale ten moj ide pekne len trochu hlucnejsie. No neviem uvidime co sa podari. vdaka za nazory aj za odporucania ale tiez si myslim ze tie pripravky nic nevyriesia len oddialia problem

2008-10-08 21:24:08

Mirko suhlas

Hozno: najvacsi vplyv malo podla mna to vyplachnutie a vycistenie olej vane. Podporuje to aj teoriu ze sajrajt v oleji znizuje tlak a tym to viac klepe. (zuzene kanaliky, pripachate sitko...)

2008-10-09 09:51:08

ja by som siel pekne odspodu...

pripravky Liqui moly maju VELMI VYSOKY kredit.kludne by som ich pouzi na preplach systemu,potom vypustil stary olej,zhodil vanu,skontroloval sitko a cerpadlo.uz ked sa babrem v motore,mrkol by som aj na rozvod.ak to nepomoze,zlamal by som ruky predoslemu majitelovi ruky za to, ze ako sa staral o auto a zhanal hydrostely,alebo cely motor

2008-10-09 10:51:13

Hele taky jsem ted objevil podobny problem na moji primere...strasne mi od motoru neco boucha a klepe....jednou jo jednou ne jak se tomu zachce...ale zjistil jsem ze to nejde primo od motoru ale od spojky...nevim jak je to mozny ze to dela jen tak jak se ji chce ale zkus pri tom klepani seslapnout pedal spojky....me to prestane vzdy kdyz ho seslapnu takze jsem aspon lokalizoval misto problemu...treba to mas to same a treba je to jen spojkou spatnou

2008-10-09 11:42:34

Stone: ja mam spojku pri starte stale zoslapnutu neviem uz som o tom pocul ze to robi na autach ale to je cisto zvuk ventilou ako ked mas malo oleja

2008-10-09 15:04:59

Bruni : ja netvrdím že výrobky liqui moly nie sú dobré. Viem čo sú to za výrobky-vo svete sú dosť vysoko hodnotené. Ale-ak mi niečo v aute šramotí , tak asi je v niečom problem. A o toto mi najviac ide. To maš ako s tými ramenami nešťastnými- premažeš ich a houby to pomôže-len to dočasne stíšiš , ale problém je tu stále len to nepočuť. Pomôže len výmena. A toto je to isté. Ale ako si povedal -skúsiť sa to dá , ale presne ako píšeš potom olej dole atď. Proste to čo si spomínal. Problém je len v tom že popri tom rozobereš pol motora a keď už to máš rozobraté skoro do polovice tak si povieš že : ešte kuknem toto a hento a skončiš pomaly pri generálke. No ale .... čo už. Každopádne si myslím toto : základ je dobrý olej-každý máme ten svoj,ja osobne som zástancom Walvoline. Netvrdím však že Castrol , alebo Shell nie sú dobré. Videl som už aj takú vec ako: vypustily sme olej z auta a daly sme iný ale s tými istými špocifikami. motor išiel ale akoby to nebol ten istý motor-zvuk iný atď. Po pár km sme daly nazad ten istý čo tam bol predtým , ale samozrejme nový a ajhle , motor je znova to isté čo predtým. to čo sa týka olejov. Za ďalšie sviečky: žiadne sračky len Denzo alebo NGK. Káble ku sviečkam , nech sú tie čo tam majú byť nie dajaké škodovácke medené. O tomto by sa dalo polemizovať ale .... kašlať nato. Zrobiť diagnostiku: je tu o tom na fórach dosť popísané. Či nieje zlí Knock senzor alebo ... A nakonec BENZÍN. Ja osobne tankujem 98 ku. Je len o pár Sk drahšia ale si myslím že je lepšia a na pumpe - Agip mám za ňu dvojnásobok bodov . Aj členovy Lukike sa ozval taký klepotavý zvuk na ventiloch a odkedy tankuje 98 ku tak v pohode.

Som sa rozpísal ako spisovateľ , ale základ v aute si myslím že by mal byť dodržaný. Aspoň vylúčime už na začiatku tieto veci.

2008-10-09 15:06:05

No ja nevim vemte si ze by se meli menit po 100tisicich a vezmu ze uz u me presluhujou mam najeto neco pres 260tisic a kdyz vezmu ze mi ted auto stichlo jen koukam. Daj se rozebrat a vycistit jsou stejny na S14A.

Draciku popros Jagyho jestli by ti je nesehnal z USA jsou o dost levnejsi.

2008-10-09 15:37:35

Takže sa nakonec zhodneme na tomto : ak sa dajú tie hydra vyčistiť tak ich treba vyčistiť , ale treba aj preplachnuť celý systém aby sa to nezasralo znova,alebo kúpiť nové ! Nakonec je to len o tom , že tam bol bordel , alebo sú vybehané ako som vravel . A zázračný prípravok by tomu aj tak nepomohol- stále tvrdím že je to len môj názor na tieto vodičky kadejaké. Ale ak to budeš mať rozobraté tak kukni aj na rozvod. Istota je guľomet. Prajem príjemnú zábavu a nestrácaj optimizmus- nakonec to dobre dopadne.

Nedá mi sa vrátiť k tým prípravkom. Ide mi o to , že olej ako taký má nejaké svoje vlastnosti. Vyskozitu atď. Má svoje špecifické vlastnosti a tým , že sa to zriedi s týmito prípravkami sa tieto vlastnosti zmenia ! To mi nepoprie asi nikto. Kým sa vytvorý istý druh oleja tak sa prodokt testuje do zblbnutia a až keď sa nájdu ideálne vlastnosti tak sa dá do predaju-skrátene povedané.

Jedine čo človek môže autu dopriať je starostlivosť o motor-teda aspoň pravidelná výmena oleja a filtrov. Ak mám auto ktoré už má čo to za sebou tak olej budem meniť hoci aj po každých 5000 km . Keď viem že mi trebárs prepúšťajú krúžky tak to vidím už aj na farbe oleja. A ak mám olej čierny tak ho vymením. Jasné - cena oleja.... Nie každý olej je práve lacný - ten môj ma vinde na cca 1000.- , ale ak vidím že je čierny jak sviňa tak ho vymením a basta. Neoplatí sa šetriť na nepravom mieste !

To nieje ako výfukové potrubie že ak je na ňom diera tak ju zavarím hoci aj sto krát a čakám kým sa mi to celé nerozpadne. Motor je motor a zbytočné látanie/plátanie tomu nepomôže.

Darmo , je to všetko aj o financiách to bez debaty a ak dačo na aute prdne tak sa človek chytá za hlavu bo nie všeko stojí bagateľ. Ale ak sme si nevybraly auto ako napríklad Favo alebo podobné kategórie tak smola-musíme niesť následky.

Ja furt tvrdím že ani ten Japonec asi nepočítal s tým že tie autá budú behať 15-20 rokov , keď inde si ludia menia auta po 5-7 rokoch.

2008-10-09 19:14:12

Bruni uplny suhlas .....preplachnut rozobrat vycistit poskladat a deme daaal vyhodit vela love za hydrostely a az tak no

2008-10-09 19:39:15

oki tak ze dnes som spustil trochu oleja lebo pri vymene mi ho tam mechanik nalial nad hornu rysku a vraj to nie je dobre a skoro ma eblo na new oleji mam nabehanych cca 500 km a vyzeral ako cokolada. tak ze som sa rozhodol postupavat nasledovne:

  • kupim a nalejem ten spominany pripravok pobeham cca 150-200 km a zhodim olejovu vanu ale sam v garazi vymenim tesnenie a precistim ju + tie veci dookola saci kos a tak, ked sa mi podari tak pozriem aj rozvod a dam tam opat novy olej
  • pobeham a uvidim co to spravi ak to nepomoze zacnem zhanat zdvyhatka
  • medzitim by som chcel ist na diagnostiku vopred vdaka NissankoviKE za pomoc
  • a ako vzdy konzultacie z Brunom (dufam ze si kvoli mne nezmanis cislo :))

Priebezne budem davat info+foto sem, vsetko zalezi na peniazoch lebo momentalne som v krize, ale tesnenie + precistenie + olej to by nemalo byt az take zatazujuce pre penazenku

vsetkym vam vdaka za rady je nacase konat

2008-10-09 19:52:49

dracik co to je za olej? ak bol povodne zlatisty a nie je to napr Liqui Moly 10W40 MoS2, tak to len potvrdzuje ze to mas asi pekne zaserkane a pomohla by ocist anie tam est enieco pridavat. ted aco tu uz bolo preplach pred vymenou, dat dole olej vanu, vycistit. ak si trufas alebo mechanik vycistit samostatne aj tie hydrodvihatka

2008-10-09 19:54:35

To neni dobry prelit olej no . Oddelava to hlavne katalizator . Cernej je dost no , ale rekl bych normal .Horsi bylo kdyz jsem delal predprodej na fabii a ten olej byl cirej jak voda to jsem cumel jak puk

2008-10-09 19:55:27

Valvoline 10W40

2008-10-09 21:37:59

Dracik :pohoda ,treba si pomahat.

Ja som tiez raz kukal jak puk ked sa robil predpredajny servis na Note a vytiahnem rysku a myslel som ze olej nikde :D ale on tam bol len cisty ako sklo hehe kiez by to tak bolo vzdy :D

2008-10-09 22:15:44

Svobi preliatie nadrze poskodzuje kat nie oleja - ako by sa tam asi dostal? nie tlaci sa potom von cez gufera

2008-10-10 08:58:15

do GT som nalieval pri vymene cca 2,8l oleja.dracik mal v svojom motore skoro o 1 liter viacfakt by som zlamal ruky tomu mechanikovi co mu to robil.ked mi to dracik povedal,skoro som skolaboval.

2008-10-10 09:50:21

ja by som polamal ruky tomu co pretesnoval motor lebo som vymenil tesnenie pod vekom ventilo a teraz ked som spustal olej tak aasi je zle aj to tesnenie na olejovej vani, stale trochu kvapka. Co si clovek neurobi sam nema ako som pisal auto je trochu zanedbane pretoze majitel predtim sa snim asi moc nebabral dufam ze zopar financnych injekcii ho postavy na nohy.

Bruno je king vzdy da good radu ma len jedinu chybu ze predal GT ale ja mu to nezazlievam lebo verim ze raz kupi EVOX inak mam v krvi okrem 100oktanoveho benzinu aj zopar poldeci tak to berte z rezervou. Nebyt tohto fora tak uz to GT asi spalim alebo pokusem a zakopem aspon 3 metre pod zem.

2008-10-10 10:04:25

2.8l? ja som daval 3.5 ci tak nejak ,tolko sa predpisuje.a bolo to presne tak jak malo byt aj na riske

2008-10-10 10:05:53

Dracik vsak toho sikovneho Bruna donut nech ti zozenie nejakeho normalneho mechanika, k takemu ako si bol by som uz v zivote nesiel, 1liter viac to je brutal, to ti mohlo pretlacit olej aj cez to tesnenie vane, lebo musel byt ovel avyssi tlak oleja. Podla mna ti nevypustil poriadne ani povodny olej a dolial to od oka asi ako si myslel ze tam patri a ani to nezkontroloval. Teke nieco urobi len abolutny kokot. Skus motor od oleja poutierat teraz ked tam je oleja ako ma byt a pozorovat chvilu ci to bude pustat olej dalej cez tesnenia. Ked si si neni isty servisom rozhodne treba zohnat nejaky kde mas referencie. Olej ti vymenia aj v Oil partner slusne ked uz nic ine nezozenies. Tesneni epod vikom tiez neviem naco niekto meni je gumove a vydrzi pokial ho nejaky diletant neposkodi pri demontazi/montzi. Lubosh este na SE-cku ked mu tam davali neorigo tak mu to museli 3krat prerabat a stale to pustalo – neorigo je proste asi nahovno

2008-10-10 10:11:31

tak tak Bruno je velmi dobry clovek a stale poradi ked treba aspon mne dost vela pomohol uz . a dracik fakt trebalo by to dat do poriadku nech to je uz OK konecne .a na toho mechanika co ti to robil predtym zabudni.najlepsie je vraj vysat olej odsavackou len my take nieco nemame ale dobre by bolo dat tu vanu dole vystriekat to cisticom a dat hore ,hlavne to poriadne vycistit a naliat tam olej tak jak ma byt


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6