Fórum - Téma


P11 GT STW edition


Fórum Primera P11 P11 GT STW edition

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2007-09-29 09:50:44

Slyšeli jste někdy o verzi STW? Opravdu nádherný autíčko ...

 jagy
2007-09-29 11:32:47

jasne.. v nemecku jako STW, mimo byly i jako GT SE.

2007-09-29 11:42:23

Príma barva, taková perleť se k tomu hodí. Škoda že to nedělali i u P11C, bylo by to ještě zajímavější hlavně kvůli hezčímu designu po faceliftu (tedy mně se líbí o poznání víc ).

2007-09-29 12:48:16

Barva je opravdu luxusní, má to i hezkej vnitřek, ale jsou dost drahý

2007-09-29 15:54:24

No já se příznám, že se mi na tom naopak vůbec nelíbí sedadla, kůže je jedna věc, ale vzhledově mi to připomíná nějaký starý auťák - to páskování. Origo prošívání sedadel z klasické Primery , zejména P10 /P11c se mi líbí mnohem víc. Apropos, víte někdo tu cenu a technické parametry?

2007-09-29 16:01:12

O STW sme tu uz hovorili.. len pastnem fotky z predosleho topicu, pre lepsiu ilustraciu tej fantastickej farby.

http://www.nissanboard.de...erie/bilder/pic-28279.jpg

http://www.nissanboard.de...erie/bilder/pic-28283.jpg

Bolo ich 200 kusov, disky BBS, pneu 215/40 R17, sportovy zadny tlmic, znizeny podvozk a tusim aj tvrdsie pruziny, nie som isty. Tie paskovane celokozene sedadla sa ani mne velmi nepacia, pripomina mi to stare Fiaty a Lancie...

Uz by to mohol niekto konecne do CZ/SR doviezt

2007-09-29 16:06:48

Lubosh: Děkuji za informace. Kdysi jsem tento vůz zahlédla v Chorvatsku a zaujala mne právě jeho barva, původně jsem měla za to, že si to někdo nechal udělat na zakázku, ale že je to origo výroba, vím až nyní.

2007-09-29 19:16:10

ta barva je uzasna

se divim ze dneska se takhle nelakuji auta, urcite kdyby to bylo v nabidce tak takovy MB,BMW,AUDI by to taky sluselo ... i kdyz nechci videt ten priplatek

2007-09-29 19:26:37

Myslím, že je to hodně nepraktická barva, protože aby se měnila jak má, musí být nanesena určitým způsobem. Při opravě třeba jediného dílu by tento házel úplně jiný efekt, takže by muselo jít do laku skoro celé auto nebo alespoň celý bok. Zástřiky by byly nejspíš silně vidět. Když jsme potřebovali stříknout dva díly na P10, kde je stříbrná perleť s namodralým efektem (pro informaci - není to origo KG1 z výroby), musel se lakovat celý bok, protože to nešlo ani zaboha trefit.Tak možná proto se od takových měňavek upouští.

2007-09-29 19:30:36

ale kdyz nekdo vyrabi extra drahy ,rychly sportak , tak to uz neni pro obyc. vrstvu ktera to ma jen do prace a na nakupy.... urcite ze by si dost lidi za takuvouto barvu priplatilo i dnes .... ja treba ano , mit miliony doma , tak mam par aut v garazi .... a takovouto ojedinelou barvu, toto by bylo neco

2007-09-29 19:39:19

To ano, jen ji nesmíš škrábnout, je to opravdu hodně nepraktická barva. Mimochodem, výjde to na cca 50.000,- celolak. Zjišťovala jsem si to u známého lakýrníka, který umí i tohle. Je špičkový, takže ta cena odpovídá. Auto se komplet odstrojuje a trvá to cca 5-6týdnů. Za srovnatelnou cenu umí i "chameleona", což je brutální měňavá barva třeba z modré do fialovo-červené. Jen je fakt problém to pak opravovat, když by se cokoliv poškodilo. Na některých autech to vypadá skvěle, ale většinou mi to příjde jako kýč.

Dux
Radek
2007-09-29 19:40:55

No, mne se teda ta barva moc nelibi.

2007-09-29 19:43:29

Kto rozumiete po nemecky...

"Nicht zuletzt aufgrund dieser aufwendigen Lackierung beträgt der Preisvorteil gegenüber einem vergleichbar ausgestatteten Serienmodell etwa 7.100 Mark. Die unverbindliche Preisempfehlung liegt bei 48.995 Mark."

Ak spravne chapem, tak len ten lak ma hodnotu zhruba 7100 mariek. Teda 140 000 Sk na vtedajsi kurz Cena modelu bola tesne pod milion korun...

Dux
Radek
2007-09-29 19:50:29

Translator> V neposlední řadě na základě toto nákladné lakování činí cenová výhoda proti srovnatelnému vybavenému sériovému modelu asi 7.100 marek. Nezávazné cenové doporučení je přiložený 48.995 marek.

2007-09-29 20:10:04

I mě se to moc líbí, jen to prošívání si mohli odpustit. Ale co je vlastně praktická barva?? Zkoušeli jste někdy chytit stříbrnou metalítu? Mám ji už na druhém autě a pokaždé to byl problém

2007-09-30 11:17:06

Mě se teda ten interier líbí, možná to připomíná nějaky starý auta, ale tomuhle to sedí, je to fakt kočka ( primera ), vubec bych se nezlobil, kdybych ji měl, ale to bych asi nemohl parkovat už nikde mezi autama, už mi to za 3 měsíce stačili omlátit. idioti, tak to bych asi nepřežil mít oťukanou měňavku

2007-09-30 12:23:07

STW je pekna edice,ale jak se jiz psalo,neprakticka barva kvuli opravaam,dalsi vec ty sedacky nic moc a zeleny volant uz vubec.Jinak zlatě obycejna barva laku.I tata mel 3 auta s metalizou a trefit odstin je hodne tezky

2007-10-01 09:34:20

juchů, a jestli máte někdo zbytečný dvě stovky tak sou některý na prodej :)

http://cze.autoscout24.co...s=3432174&id=bapyyqnhgqwq

http://cze.autoscout24.co...s=3448468&id=bk34l4ucehim

2007-10-01 16:25:58

ja som hodne o STW uvazoval, ale ako tu uz bolo povedane ten lak je hodne neprakticky. Potvrdene aj od firmy X-Dream co robila aj mne opravy laku a hovorili ako pisala Doris-treba lakovat celu stranu aby to ako tak pasovalo. cena 50-70tis Sk za celolak. teda skoro dvojnasobok metalizy.

presivanie sedaciek sa robi podobne aj dnes, u aut co maju sedacky urobene naozaj dobre (napr Alfa Romeo). Robi sa to z dvoch dvovodov - jednak aby sa tak neparil zadok (takto je stycna plocha mensia ako pri rovnom nepresivanom sedaku) a druhy dovod je ze takto presite sedacky aj po case pouzivania nemaju sedaciu cast vytahanu. nepresiana ked si vsimnete sa vzdy vytaha - holt je to prirodzena vlastnost koze.

Len upresnim udaje od Lubosha:

koncovy tlmic Remus, podvozok je znizeny mysim az o 3cm oproti GT a ma to navyse radicku Momo

co sa mi vyslovene nepaci: je otrasny kolotocovy stitok na palubke oznacujuci vyrobny kus z edicie, v tak exkluzivnom aute to pavazujem za totalne barbarstvo. Silne mi to pripomina nalepky z kolotocovych kazetakov a miniveziciek z blsaku s udajom o vykonoch v stovkach Watov. solne by som uvazoval to dat prec aj ked by ma to dost mrzelo kedze to potvrdzuje originalaitu tohto vynimocneho auta.

V tomto smere je ovla ale ovela exkluzivnejsie posobiaca hlinikova lista na palubke pred spolujazdcom u nemeckej limitovanej verzie GT s oznacenim Sport Line:

2007-10-02 16:44:54

Blesk666: tak s tou nálepkou též souhlasím, je to nevkusné a ani mě se to tam vůbec nelíbí. Lišta ne té fotce od Tebe vypadá o dost líp. Něco podobného jsem si před léty nalepila do naší P10 a tehdy mne ani nenapadlo, že podobný prvek ač s nápiskem dával Nissan do série P11 origo.


Odpovědět

1  2