Fórum - Téma


P11 GT SR20VE


Fórum Primera P11 P11 GT SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 13

2011-02-15 19:12:32

svobi: já to myslel tak že nissan mi nemá co nabídnout proto nemůžu být nissanák:D ikdyž bych velice rád. jako proč prostě nevzít kastli z primerky, motor ze skylinu, podvozek ze skylinu, prostě 4 dvířko s 280 koňma a mohlo by se to jmenovat Nissan chmeldoslav třeba:D prostě v tomhle čtyřdvéřovém sportovním klání je subaru a mišák jen:(

lukyisek: samozřejmě to bmw stálo nové necelý milion a ty díly i dnes stojí tolik jako stály předtím, tudíž nekupuješ díly na auto za 150 tisíc ale za mega

2011-02-15 19:12:41

Nemyslim si, ze by z hlediska problematicnosti na STK byl DET horsi nez VE... Drtiva vetsina techniku to nepozna, snad jen, ze by nekdo narazil na nejakyho znalce Nissanu, jenze takovej clovek pravdepodobne pozna i VE.

Co se narocnosti instalace tyce, tak je podle mne uz docela jedno, jestli menis puvodni motor za DET nebo VE, drbacka to bude tak jako tak.

 Svobi
2011-02-15 19:14:14

Tak to nebylo taky na tebe mysleno mas uplne pravdu . V Japan byl skyline i 4 dverko . Ale nanas tady serou no .

Mitsu melo taky galanta VR4 ,ale zase jen anglie , japan,ale uz to tu zasirame

2011-02-15 19:14:25

tak s DET bude rozhodně víc práce si myslím. osobně bych do DET nešel už kvůli spolehlivosti, rád jezdím na dovču a s DET bych si do řecka netroufnul.

2011-02-15 19:15:48

taky jsem ten motor neznal, ale něco málo údajů si o něm a dalších nissan motorech můžeš přečíst vlevo v sekci motory

takže říkáte že e46 strčí P11ku do kapsy (což se dalo očekávat ), co e36 ?

než jsem pořídil primeru, tak jsem taky zvažoval bmw - cenově to vypadalo spíš na e36 (do 100tis.), ale pak jsem tak ňák vyhodnotil situaci a šel do nissana - spolehlivost, málo se kradou, spotřeba, provozní náklady ...

ale mít dost peněz, tak e46 v 323 a možná kombi, aby se do něj i něco vešlo, by nebyla zlá volba

 Svobi
2011-02-15 19:16:55

E36 ani nahodou stim to nekde trefis a slozi se to na tebe jako ja almera N15 . Ono ani E46 neni extra zazrak

2011-02-15 19:19:30

no tak jestli jsi viděl crashtesty tak P11 na tom taky není moc slavně ... jsou to všechno prostě starý auta

e46 už je na tom o poznání líp !

a vzhledově e46 fakt parádní, e36 jsou hezký zvenku, ale vnitřek mi přijde jak z 80.let :-X

2011-02-15 19:28:36

Na dnesni dobu mozna P11 nema crashtesty kdovi jaky,ale ve sve dobe je mela jedny z nejlepsich a celkove to vcelku je bezpecny auto.Dalo by se vyjmenovat hromady jinych aut ktery jsou na tom mnohem hure.Nezapomen ze nemas pred sebou motor jako krava, napr. z velkyho MBW, Mercedesu,apod.Ale zase tak spatne na tom Primera fakt neni.

 Svobi
2011-02-15 19:32:48

COze primera je na to na svou dobu vice nez luxusne bych rekl . A kdyz tenkrat rovnali cumak na STW tak rekli ze to ma pevnejsi cumak nez audi a BMW dohromady (asi samo mysleli te doby )

2011-02-15 19:46:28

primera ve své době dostala 3 hvězdičky což nebylo málo

http://www.youtube.com/watch?v=1j0uaVlQWto

 Svobi
2011-02-15 19:51:15

Jo a byla to bez rozper a 4 vaku i kdyz bocni crash asi nebyl . A byla myslim jen z ridicovo vakem

2011-02-15 21:20:05

Diskuze se krasne rozjela ale je tady hromada prispevku, ktere jsou uplne mimo.

Hned zkraje napr. to, ze BMW se neda v zime pouzivat. To je prece hloupost.. naopak je s tim nejvetsi sranda. Jediny problem je pri rozjedu, chce to proste kvalitni pneu. Jel jsem v E30, E36, E46, v nekolika motorizacich.. jsou to vyborne auta, ale oproti Primere drahsi porizovaci cena i udrzba. Obe auta jsou ale velice dobra a kdo nema zkusenost z obema znackama, tak by nemel moc hodnotit... jen blaznivy Nissan fanatik bude psat, ze Nissan je ve vsem nejlepsi a nema konkurenci.

K SR20VE - nechapu, jak nekdo muze napsat, ze pak nebudou stihat brzdy nebo podvozek. V Japonsku to melo stejny podvozek a brzdy a prodavalo se to tak. Proc by to tedy nemelo stihat v CR? Samozrejme lepsi podvozek nebo brzdy neuskodi.

Dalsi vec je, jak nekdo zminil, ze VE ma vykon jen nahore.. to je prece dalsi naprosta hloupost. Diky variabilnimu casovani a zdvihu to ma naopak hodne sily uz od nizkych otacek. O tom preci tehle system je...

DET vs. VE. Tam je jasna vyhoda pro VE. Swap jednodussi, levnejsi a stejne tak udrzba. Co se STK tyce, s VE nemuze technik rict ani popel. U DET samozrejme muze nastat problem, ze pozna turbo, ktere tam byt nema.

Nekdo tu take psal, ze VEcko moc nejede a volil by DET.. kdo z vas v tom jel? VE bohate staci a ve vetsine pripadu bude i rychlejsi nez DET. Krome rovinek samozrejme... ale kdo ma Primeru na rovinky?

2011-02-15 21:34:42

jagy: je s tím sranda to ano, ale bylo to vesměs auto v zimě na h....jestli tobě to vyhovuje tak to je jiná, ale ne každý má chuť se s tím párat. já se s E36 prostě nechytal a to jsem na zimu do kufru upevnil pytel se štěrkem aby nelítal což by bylo ještě horší a s řetězama jsem se pak v peci už chytal jakžtakž. ne vždycky jsem měl chuť se bavit a jezdit pořád powerslidem. celkově ta koncepce motoru vpředu a pohonu byla zábavná ale v zimě bych se radši přepravoval felicií:D E46 možná bude jiné kafe ale s e36 jsem se trápil dvě zimy. tuhle zimu jsem byl rád že jsem ji strávil v primeře.

2011-02-15 21:42:31

Zalezi no... my si zimu tady s klukama s BMW vylozene uzivali. Samozrejme nekdy jsme museli pomoct se 4kolkama a vytahnout je. A na Valassku taky nejsou nejake slabe zimy. Ale je pravda, ze hodne lidem to vyhovovat nemusi. Kazdopadne me to dost nalomilo si koupit E46 320d na denni jezdeni...

2011-02-15 22:00:08

Jagy opovaž se... Nissan bude

2011-02-15 22:19:19

Dobrá diskuse,akorát pořád nechápu proč je VE rychlejší v zatáčkách než DET.

2011-02-15 22:43:29

Protoze velky vykon/kroutak je jen na skodu. Pokud vykon nepreneses na cestu, tak je k nicemu... ale samozrejme udelat rychlou predokolku turbo je mozne, ale stoji to dost penez - podvozek, brzdy, kola, semislick, poradny samosvor, atd. Kdezto u atmosfery staci o dost min a auto je hodne rychle. Ale nikomu to necpu... kazdy si muze delat, co chce.

2011-02-15 23:24:59

v kolika FWD turbech jsi jel? v jakych? podle me bude adheze stajna v obou pripadech teda i maximalni vyuzitelny vykon... samozrejme je potreba stim umet jezdit ale uz na vyjezdu bude u turba vyhoda az do dalsi zatačky... prubeh vykonu potazmo kroutaku je otazkou i naladeni a pouziteho turba a jeho náběhu navic si muzes pomoct treba EBC atd... a prave tady se dostavame k vyhode vysoko-kompresniho turbomotoru linearnejsi zatah tahne vic vocpodu atd... zeptej se jifa jak mu jede nafouknuta atmosfera...

ale to uz je zase OT, tema kolem VE me zajima su celkem zvedavy na prubeh kroutaku a cas na 1/4mile... stejne tak na vyzitelnost treba vrchy... bohuzel tam bude srovnání horší (jina auta jiny ridic pneu brzdy) a vysledky nebodou tolik relevantní... nicmene rad bych to videl nekde v akci.

2011-02-15 23:25:04

Ja bych to zase tak nehrotil, vem si treba Fabii RS to mas v zakladu 310 Nm, 96 kW, spousta lidi to nechava chipovat u Dieselpoweru na 390 Nm a 118 kW. Brzdy jsou tam nic moc, podvozek taky, semislicky jsem na tom nikdy nevidel, samosvor to myslim taky nema A neslysel jsem, ze by si nekdo stezoval na problemy s prenesenim vykonu na silnici. Ja mel Ibizu se stejnym motorem a snad jen s tema kolama bych souhlasil - na zimnich uzkych patnactkach to pri vypnute stabilizaci pri ostrym rozjezdu litalo po silnici jak divy cca 20 metru nez se to chytlo.

S tim ze swap za DET je drazsi samozrejme souhlasim, uz jenom v cenach motoru je docela rozdil, SR20VE vyjde na 700 USD (12000 CZK), DET mas vc. turba tak za 1300 USD (23000 CZK), dalsi penize stoji preventivni repase turba (kterou bych urcite nechal udelat), intercooler, spojku bych asi taky vymenil (dost GTcek ma najeto pres 200000 km a spojku puvodni) + dalsi blbiny kolem toho.

Ale neber to tak ze se chci nejak dohadovat, to ne, proste na to mame kazdej svuj nazor, ty mi ten muj nevymluvis a ja tobe tvuj taky ne.

2011-02-15 23:42:37

Fizz: neni to tak davno, co jsi psal, ze Civic apod. auta okolo 200Hp atmo se nebudou dat moct ridit a ted pises, ze turbo bude ok. Aby se dal vykon prenest v primce staci pneu, aby to fungovalo v zatacce chce uz vic veci.... proste nakonovat turbo predokolku nema na okresky, kopce, apod. moc smysl.

vitek: dieslovy motor ma uplne jinou charakteristiku, to bych tu vubec netahal... proste mit nakonovanou predokolku nema smysl. Je to k nicemu pro lidi, co se chteji poradne svezt.

Ja bych proste volil do predokolky jednozacne VEcko z mnoha duvodu pred DET. Ale rad uvidim nekoho s DET kdo bude konkurence schopny.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 13