Fórum - Téma


P11 GT SR20VE


Fórum Primera P11 P11 GT SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 13

2011-02-15 15:51:44

Jde mi jen o to jestli ma smysl cpat penize do P11 aby mela 200PS nebo koupit auto s 200PS?Jedno stech veci chci jen nevim do ceho jit.Myslim E46 zase pomer rok vyroby a cena je taky narez,E36 uz je starik.

2011-02-15 15:54:51

je lepší a jednodušší koupit auto s 200 ps samozřejmě. protože na těch 200 ps je stavěné a nastavené nicméně výkon není všechno jestli ti jde jen o tohle. primera s 200 PS bude jinde než BMW s 200 ps. nezapomínej že E46 má o takových 200 kg víc než GTčko. E46 už je docela macík oproti E36. A E36 stařík je, ale pořád by E46 dal naprdel:D jako M3 E36 je legendární pak už to šlo s BMW níže. A poměr cena výkon kvalita u BMW to je nářez a lákadlo

 Romik
Roman
2011-02-15 16:02:26

No nechci se do vas michat ale tak kdyz uz to tu je tak proc ne taky jsem mel a mam moznost viskouset vozi BMW akorat se mi libi E36 coupe ale interier zase nic moc a to je u kazdeho BMW z venku kara jako prase a interier i nicem ale zamiloval jsem se i do 5 radi to jsou kary ale obsah okolo 2.5 a vis zivit fakt nebudu abych jezdil jako schumacher a jeste je to tezka krava to si raci necham sve vychitane GT trosku ho poladim a jsem vysmatej a mam aspon pozitek z jizdy natoz u bmw bych se nedoplatil na gumach takze raci volim predokolky

2011-02-15 16:12:44

Jde mi o vykon tech 110kw uz mam dost dlouho uz to neni to pravy orechovy a rad bych presel na dalsi level .U GT jsem zase vsechno pospravoval a dal do kupy.Coz nechci projit znova,taky jsem mel vzdy slabost pro japonska auta

2011-02-15 16:16:25

Investice do dalsiho novejsiho auta jsou vetsinou nevyhnutelne. Jak je to starsi a kdyz navic nevis kdo a jak se o to pred Tebou staral, tak proste do toho ty prachy cpes, nehlede na to, ze uz do toho ten pred Tebou prachy ani necpal a ceka to Tebe, to je vzdy ta nevyhoda.

Zase u Primery je dobry,ze je to takovy auto na vse. Trochu sportu a zavodeni, zaroven vcelku nizka spotreba, na normal jezdenicko za jakehokoliv pocasi vcetne snehu a hlavne je dost prostorny - pravda,mluvim ted spise o hatchbacku, ale vazne,auto vsestranne a i slusne rychle... Ale kazde ma sve plus a minus, jak jiz bylo receno.

2011-02-15 16:25:01

když to tu řešíte - vždycky mě zajímalo porovnání bmw (e36 či e46) a P11co se jízdních vlastností týče.

Tak co si myslíte? BMW se furt vychvaluje a v podstatě je považovaný za etalon. Spíš by mě teda zajímaly názory těch, co vyzkoušeli obojí než jen obecný řeči

a z druhýho soudku co třeba Almera vs. Focus (Golf) ?

2011-02-15 16:35:31

Srovnavat GT x E46 moc nedava smysl. Nicmene, ja mam E46 kupe, 2.5 R6, 125 kW kamos ma GTcko, byli jsme se projet, auta jsme si i vymenili. Shodli jsme se na tom, ze BMW je proste ve vsech ohledech lepsi (coz je docela samozrejmy). Pokud bych srovnaval z hlediska porizovaci ceny, tak tam moc neni o cem, pekna E46 v kupecku 323/328 je o sto tisic drazsi nez pekny GT(coz je taky docela samozrejmy). Taky je treba mit na pameti to, ze E46ky se vyrabely v letech 1998-2005, P11 v letech 1995-1998.

2011-02-15 16:55:15

Kdyz bych sel do SR20VE,pak zase nebude stihat podvozek tak dalsi penize pujdou tam.Financne to pak vyjde skoro na stejno .Tak si to necham ulezet v hlave a nejak to dopadne.

2011-02-15 17:14:04

Nevidim duvod neco delat s podvozkem krome bezne udrzby, teda pokud nemas v umyslu si po vymene motoru zacit hrat na Schumachera

Mimochodem, driv jsem se o moznosti zvyseni vykonu u GT zajimal a spis nez SR20VE bych sel cestou SR20DET. Je sice pekny, ze to ma 190 koni, ale co z toho, kdyz je vetsina vykonu az ve vysokych otackach, do kterych to stejne vetsinou honit nebudes... Kroutak to o moc vetsi taky nema... (197 Nm x 181 Nm). Chapu, ze papirovy udaje a realita jsou obcas 2 rozdilny veci, ale i presto bych volil DET.

2011-02-15 17:22:56

Z toho uz jsem vyrostl.Tak jsem to nejak pocital a konecna cena P11 podle mych predstav neni tak spatna.Podvozek by do budoucna potreboval mensi upgrade.Nepatrim k tem auto mam z bodu A do B.Jen mam rad kdyz do auta sednes a tesis se az mu trochu sem tam vytnes.Z GT 110kw uz me to krapet nebavi.

2011-02-15 17:29:32

SR20DET mi prijde jako moc viditelnej zasah.To kazdej pozna ze je tam neco co tam nema byt.

2011-02-15 17:33:26

Ono taky presedat napr. z GTcka do BMW,ktery je jen napr. o 2 roky mladsi je blbost.Kdyz uz novy auto,tak myslet rovnou na to,at je vyrazne mladsi nez GT a nebrat neco rychlejsiho,ale staryho jak metuzalem.A pokud na to nemam(tom nechci rict ze by na to tady treba nekdo nemel),tak fakt to nema smysl. BMW je pekny,super,ano,libi se mi,ale proste bych do nej nesel, predevsim kdyz nase Primery,pokud se o ne dobre starame,slapou paradne,malo zerou a mista je v nich take dost. Ono BMW je peknej prcek. No je to fakt dilema,resit bych to nechtel,ale pokud vylozene neni GTcko KO,nechal bych si ho byt Tebou a pockal jeste delsi dobu a pak uz koupil za jeste nizsi prachy neco novejsiho,ale o vic let.

Jinak k tomu DET,taky paradicka,ale asi bych tez spise volil VEcko,protoze jak je psano vyse,nikdo absolutne nic nepozna,kdezto DET uz muze prastit do oci.Je tam take vic ladeni, VEcko se tam nacpe a jezdi se.Vykon vyborny a na denni jezdeni a z bodu A do B bych rekl optimal. A na to obcasny zpraskani BMW dostacujici,hehe.

2011-02-15 17:41:07

Jo, počkáme až Eva budou pod 100 tisíc a pak se začnem hromadně zabíjet:D pro mě je primka kompromis ideální, který jsem nikde jinde nenašel. BMW jedině s třílitrem a to živit nechci. Kupéčko je na nic, sedan není tak prostorný jak bych si představoval. navíc BMW má dneska kdejakej pozér a je to nudné, s GTčkem jsem jedinej v okolí a vychutnávám si to, navíc nejedno BMW jsem v zatáčkách nechal za sebou a co potom po nějakém upgradu, samozřejmě na rovinkách se nemůžete rovnat těm šestiválcům.

Ani BMW E46 ani primera GT nejsou supersporty:D až budu hladovět po výkonu moje volba je jasná....RB26DETT

aporpo

http://blog.dorifto.cz/

jsem zvědav jak dopadnou s přestavbou skylinu R34 na levostran

2011-02-15 17:51:17

RB26DETT co to je?

2011-02-15 17:54:12

to si nissanak ? . rekneme ze je to narez ze skylinu

2011-02-15 17:55:14

RB= Závodní úprava, 26= 2.6 Litru, DE= dvojitá vačka, Elektonické vstřikování paliva, TT= dvojité turbo

prostě RB26DETT

Svobi: byl bych ale ukaž mi konkurenci čtyřdvérového sportovního sedanu od nissanu?:D Nissan nic takového nemá. Primera GT byla poslední.

2011-02-15 18:11:50

to uz jde krapet mimo me

2011-02-15 18:31:38

Nj,neznat RB26DETT,to je vazne ostuda.

Jinak Chmeldoslav to trefil s tou Primerou,je to vazne neco mezi a auto je to vyborny,navic drzak.Ono takovy BMW,kdyz se posere,tak se to pak uz pekne veze (i cenove). Kazdopadne jak si myslim ji,na to,jaky auto Primera (GT) je,tak stoji jeste dost malo.Vetsinu aut strci do kapsy,nejen motorem.

2011-02-15 18:38:12

Ted moc nechapu co po me chces . Ja bych bral teda tu 328 nez primu i kdyz brambora no to vemu radsi S14A . Sedan Evo jasna volba ty ,ale cenou dolu jen tak nepujdou

2011-02-15 18:52:30

Mozna to ostuda je,ale me to nic nerika ,nejsem nissan fanatik jen vlastnim jeden model a ten chci trochu vylepsit.Jinak o dalsich Nissanech az na S13 nevim ani prd a vubec me to nevadi.


Odpovědět

1 ......... 5  6  7  8  9 ......... 13