Fórum - Téma


P11 GT SR20VE


Fórum Primera P11 P11 GT SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 13

2010-06-16 17:09:16

V serii nic takoveho nebylo. DET pisty tam klidne byt muzou (samozrejme ne seriove, ty jsou uplne stejne jako ty v DE, jen maji nizsi kompresni pomer), ale porad nevidim duvod proc by to tak nekdo daval. A pokud motor nebyl otvirany, tak je to uplne jasne, ze ti nekdo lze.

Jinak by bylo fajn, kdybyste se drzeli daneho tematu - SR20VE.

2010-06-16 20:05:22

dnes som chvilku soferoval Matiaskovu GT a je to fakt velmi prima - tak ako je to teraz teda seria vyfuk aj zvody, je to tiche v nizssich otackach asi ako seriove GT s DE motorom, co je ale hodne ine ze to neni uz vobec tak lenive odspodu ako DE - tu citit najvacsi rozdiel. ked sa dorobi vyfuk sa to urcite zmeni a bude narast uz len hore. Vo vyssich otackach to je asi ako seriove Type R Hondy - teda velmi jadrny zvuk priamo od motora.

Co sa tyka sania - ako pisal jagy dlhe sanie zvysi vykon hore, kratke dole a v strede. Ostatne jagy tiez uplne spravne a dostatocne objasnil (4-klapka).

2010-06-16 21:43:57

Vykon je podle me super. Samotneho me to prekvapilo, jak se to pere s tezkou P11. Az to bude vse, tak bych osobne resil i kratsi staly prevod. To by pomohlo strasne moc (viz. TypeR Hondy).

2010-06-16 22:11:08

Inac niektora Honda VETEC ma uz v serii 4 klapku, to len tak mimo diskusiu.

2010-06-16 22:15:13

Zadny poradny Honda motor ji nema (B-series, K-series, H-series,..). A i tak nemaji pokud vim 4 klapku, ale promennou delku dalku sani, to ma treba Toyotacke T-VIS.

4 klapky v serii maji treba Mkove motory od BMW, toyotacke 20ti ventilove 4A-GE a treba i Sunny/Pulsar GTiR. Hlavni problem je naladeni te 4 klapky, aby vubec fungovala lepe, nez seriove sani. Kazdopadne zvuk to ma moc pekny, ale nechtel bych to...

PS: Obecne 4 klapka zadny vykon neprida. Dava se predevsim kvuli lepsi reakci na plyn.

2010-06-16 22:20:02

Kua chlapci,nehadejte se s tim jagym,je to nase chytra hlavicka co vse vi a co vse zna. A za to klobouk dolu a diky za nej

Jinak uz jsem nedockavy, jiste jako kazdy, na nejaka dalsi videjka P11 GT s VEckem

2010-06-16 22:39:01

Brouk pytlik

Nehadame se, ale diskutujeme o necem, co nas vsechny zajima a bavi.

2010-06-17 07:10:58

Tak tak,debatujeme,hadky k nicomu nevedu a vzdy som za kludny dialog a vysvetlenie si veci,ani ja vsetko neviem,ale ked bude jeden projekt tak tu 4 klapku vyskusam urcite a dam vediet.

2010-06-17 10:01:45

jedna z ciest ako zvysit vykon je zvysit plniacu ucinnost valcov - seriove riesenie neni ladene na max vykon ale podlieha mnohym kompromisom, preto by som to povedal trochu inak - riesenie so 4-klapkou moze zvisit aj vykon - ak zvisi plniacu ucinnost valcov proti serii - teda dopravi do spalovacieho priestoru viac zmesy paliva a vzduchu. Samo o sebe je to ale vytrhnute z kontextu kedze ten vzduch treba naporovym sanim dostat aj k tej 4-klapke aby tam slo viac vzduchu a viac paliva tam musi dodat programovatelna ECU a iny alebo upraveny palivovy system (vstrekovace, palivova pumpa)

2010-06-17 10:18:21

tak ako hovori Blesk - samozrejme spravne odladena 4 klapka zvysi vykon - vsetky okruhove SR20DE jazdili 4 klapku... Lenze je to neskutocne narocne na peniaze a nehovorim o tom, ze to tu asi nikto neodladi. Vacsi zmysel ma ist do turboaplikacie... Kazdopadne zbytocne rozoberat - nech nezasierame topic Matiaskovmu VE

2010-06-17 12:46:20

S timhle urcite nesouhlasim... prectete si na forech, jak dopadli lidi se 4klapkama.. vsichni to prodali, protoze seriove sani melo treba 30ps vic. (u atmosfery)

A srovnavat to s SR20DE od Nissan Motorsport neni na miste. Nikdo to tady i ve svete nebude umet naladit... nehlede na ty penize, ktere by to stalo (50-100tis. kc).

U turba je to stejne, jednoduche sani bude vykonejsi. Ted treba jeden zkousi na SR20VE-T davat 4 klapku, ikdyz mu kazdy rekl, ze to bude horsi, nez to co ma (fotka tady je, je to RWD SR20VE-T), tak rekl, ze mu to je jedno, ze ma penez dost a chce zkusit neco noveho. I u GTiR to lidi vyhazuji, protoze jednoklapkove sani je mene restriktivni.

Jinak jak jsem psal, 4klapka je predevsim o reakci na plyn. Aby to pridalo vykon, musi to byt opravdu profik a dany motor dokonale znat.

2010-06-17 16:45:25

tp jagy: SR20 DE-T aplikaciu som myslel bez stvorklapky. Hovoril som ze turbo aplikacia sa vyplati viac ako instalacia stvorklapky...

Suhlasim ze stvorklapka nema vyznam v nasich podmienkach. Preto som prave porovnaval Nissan Motorsport, ktory su profici a vedia co robia... na AOC bol chalan ktory mal stvorklapkove sanie na N/A a vykon tusim okolo 260-270 PS - no nie som si isty... Prestal chodit pred par rokmi na forum...

Robil v Nissan-e a motal sa prave okolo motorsportu...

2010-06-17 16:51:19

Aha, tak to souhlas. Za ty vynalozene penize to urcite nestoji.

Jinak ohledne toho vykonu... ten motor byl urcite komplet upraveny, mozna dokonce neco od NME (Sunny Kit Car, Almera Kit Car nebo neco z BTCC), takze to neznamena, ze ten motor by bez 4 klapky mel treba 230ps nebo tak. Jinak je skoda, ze na forum nechodi.. urcite by mel hodne informaci a fotek z kusu Nissan zavodni historie.

Napr. v JAR jezdily N14 sedany okruhy a mely taky tyto 250+ps motory a jeden clen jejich fora ho mel odkoupeny a mel v civilnim N14.

A jak to vypada s tebou? Budes uz jezdit? Zatim porad menis setupy a auta si neuzivas a to je skoda.

2010-06-17 18:09:17

mas SZ , nebudem to rozoberat takto... setupy nemenim, nakoniec vsetko zostane tak ako bolo

2010-06-17 19:04:38

jagy ale ved o tom to je dotaraz si pisal rozumne ja som pisal o profi aplikacii, Nie o tom ze to niekto postavi tu. kto tu vie ladit real time ECU ako Haltech, Motec... a pritom vedel hodnoty ako hodnoty pouzitych vaciek (to este ako tak), objemu spalovacieho pristoru (vie to niekto?), plochy nasavacich a vyfukovych ventilov (to sa da spocitat lahko), potom moze zacat pocitat teoreticke hodnoty ktore budu este hodne daleko od reality.

4klapka funguje ale to nikto nenaladi bez skusenosti a financnej podpory profi zavodneho timu - to je realita, nie ze je chyba v 4klapke

2010-06-17 19:25:23

Blesk-Tych zavodnych programovatelnych ECU je viac a lacnejsich ako je Motec,alebo Haltech a myslim si,ze na SK pomery stacia aj tie.

Pokial mam vedomosti tak programovatelna ECU bola mozna na dvoch,troch autach,neratam zavodne auta,ratam auta s SPZ.

4 klapky detto,ale tie su vacsinou na karbecoch a co viem,tak len jedna je na programovatelnej ECU.

A naladit auto s 4 klapkou vedia ludia,a nie su to s tovarne.

Yagy-Je jeden motor SR20DE na predaj na webe 230 PS nekupime)) a inac,tovaren s 2.0 benzin vytiahne cca 270 az 280 PS, Nm neviem presne,sukromnici co si robia motory sami idu na cca 240-245, obverene,nie na Nissan autach,ale na inych,ale je to detto.

A ako som uz pisal,ked motor,tak podvozok musi byt rychleksi,len u nas je to tak,ze nahodim podvozok a je to OK,nie pretoze ten sa musi detto odladit a ked uz to robit poriadne,tak auto aj vyvazit,auto sa inac da vyvazit v Tesarskych Mlynanoch,ak by bol zaujem.

2010-06-17 19:55:01

sutomore: ECU boli uvedene ako priklad viem tiez o ECU za cca 300Eur ktora je raal time a pouzivana aj na par zavodnych autach. Motech, Haltech je len rozsireny standard.

Ktore auta si mal na mysli s programovetelnou ECU na znackach? alebo inak co je podla teba programovatelna ECU? ja mam v aute ECU s prepisovatelnou pamatou (Flash) ale programovatelna ECU to neni.

4klapka je len nahrada origo sania s povodnou sktiacou klapkou a MAF-om. Ci zmes potom pripravuje karburator alebo vstrekovaci system je vec druha. Pokial hovorime o SR20DE/VE s 4-klapkou tak ide opat len o nahradu serioveho sania. Vstrekovaci system stale riadi elektronika (ECU) takze ak to ma fungovat nutne musi byt programovatelna kedze seriovu by si na to neusposobil

2010-06-17 20:17:04

blesk

1./Taku solidnu ECU programovatelnu plne,kupis ked mas dealersku zlavu od cca 650+dan,napr Challenger,Carabine alebo KMS, ja jasne ze hu potrebujes odladit a naj je to na motorovej brzde co viem,tak na SK nie je,ale v CZ su take brzdy.

Prepisovatelnu flasku maju aj bezne auta od rv cca 1999, a vymenne pamate su vlastne v kazdom aute od cca rv 1988,myslim si ze prve s tym vybehlo BMW.Ale nie vsetky auta seriove sa takto daju s flas pamatou prepisat,preto su nahrazky ako Apexi,Hondata alebo aj Nis tune,nie su to plne programovatelne ECU ale ani seriove ECU,je to nejaky stred,medzi seriou a programovatelnou ECU.

2./O stvorklapke tu len debatujeme a rozsirujeme si vedomosti a odovzdavame si skusenosti a nejake male know how.

Tu je jedno auto s programovatelnou ECU Challenger.......

saxo vts

saxo vts GX !

Saxo, vts ...

2010-06-17 20:27:34

Neni to nahodou Saxo Zimaka? Jezdi s tim paradne, ale pokud se nepletu, tak ve skupine S1 neni 4klapka povolena.. celkove nechapu nektere zavodniky, kteri s jasne Eckovyma autama jezdi Skovou tridu. Ale to si musi do svedomi sahnout kazdy sam.. znam i takove, co jezdi s 2.0l motory 1.6 skupiny a tak. Je to ostuda.

2010-06-17 21:00:51

Jagy a to se nijak nekontroluje? My vzdy musime na prejimku s autem a s naradim v ruce.

Jak je to ted po vlozeni motoru SR20VE s pocitacem ukazuje nesmysly a nebo funguj normalne?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13