Fórum - Téma


P11 GT SR20VE


Fórum Primera P11 P11 GT SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3  4  5 ......... 13

2010-06-15 19:55:29

Medzi VE a DE nieje extra nárast krútiaceho momentu takže nieje potreba meniť polosy.

Navyše ak máš dobré polosy (sériové) znesú 2x krútiaci moment.

Sám som si to dal otestovať do firmy. takže v tomto žiadne strachy

2010-06-15 21:01:44

Este toto sanie a bude to mat cez 200 ponikov, na to dam krk.

2010-06-15 21:05:49

to coto? ja keby som mal volit sane bud cai aem alebo bmc cda tieto su naj naj naj

2010-06-15 21:13:59

Ja myslim ze postacuje i dost slusny JWT Popcharger. Sice nevim jake uplne vyhody ma CAI AEM, jiste to bude lepsi, ale ten JWT taky vubec neni k zahozeni dle vsech referenci.

2010-06-15 21:19:57

Az na to ze co si dal Sumotore je ten motor postavenej na karburatorech .

2010-06-15 22:00:20

co som videl grafy tak bmc cda je este lepsie ako aem...sam mam jwt popcharger ale keby sa podarilo a budu zvysne lovky tak si kupim cda co nato skusenejsi?

2010-06-15 22:23:30

Tak zase tu mame plno dizinformaci.

Motor na fotce je SR16VE prevrtany na 1.8l, ma 4klapku z M3 CLS (zadne karburatory). A takove sani se opravdu nedava na seriovy motor. Seriovy blok udela 240-250ps, s upravou bloku i vic (250-280ps). Nejaka 4klapka je pro opravdove fajnsmekry, co maji predevsim hodne penez.

Ohledne sani.. neni to tak jednoznacne. Kazde ma nejake vyhody a nevyhody. A urcite bych nebyl tak nadseny BMC CDA, protoze za ty penize se to v zadnem pripade nevyplati.

Obecne kratke sani maji lepsi stredni pasmo otacek a dlouhe sasi zase vysoke pasmo otacek.

2010-06-15 22:26:08

Aha taky moznost 4 klapka me to prislo jak ty mikunace.

2010-06-15 23:46:01

Jagy-Ano 4 klapka je super vec co sa tyka vykonu,a pozriem Jenway ci nerobi na VVL motor,ale poznam jedneho motorara v CZ co by urcite vedel spravit aj 4 klapku,keby hu Jenway nemalo v ponuke.

Inac napr na Swifta GTi sa da 4 klapka spravit s moto Honda.

2010-06-15 23:53:40

Este jeden obrazok ako inspiracia

2010-06-15 23:54:04

Tohle neni tak jednoduche. (jako u Hondy treba - map senzor )

Nissan motory maji vahu vzduchu a tu se seriovou ECU potrebujes. Abys mohl tedy mit 4klapku, potrebujes ECU jako je napr. AEM EMS, Haltech apod. Cili cca 30tis. K tomu potrebujes minimalne wideband sondu (cca 5tis.). Dale pak nekoho, kdo auto naladi (klidne 10-20tis.) a jako tresnicku je prakticky nutne to ladit na motorove (ne valcove) brzde.

Vysledek? Pokud nemas HODNE penez a uz nevis co dal, jdi toho. Pokud ne, tak na to rovnou zapomen - ver mi.

Na aute mas mnohem vic veci na upravu, ktere je potreba resit - poradne brzdy, podvozek, kola, pneu,... a nezapominat na prevodovku, samosvor, setrvak... opravdu to neni jen tak. A pokud nemas 10+tis. euro na upravu komplet auta a lidi kteri ti tohle vsechno udelaji, tak to vazne nema smysl.

Jak jsem psal, seriovy blok udela az 250ps. Po uprave spodku a upravy hlavy (custom vacky, porting, jine saci svody) az cca 280ps. Ale v obou pripadech se bavime uz o sakra vysokych castkach za upravu.

Ja radim jednoznacne - sani, svody, vyfuk, ecu. To je zaklad, aby to jezdilo a melo okolo 200+ps. Kdyz nebude stacit, tak resit vacky (210 az 230ps dle pouzitych vacek). Pak uz je treba pocitat, ze to nebude levne (uprava hlavy, bloku,..). Kazdopadne cokoliv s 200ps a vice bude bestialni. Staci se podivat na aktualne nejrychlejsi auta, co jezdi v Berg Trophy - zadne nema pres 240koni ve skupine do 2litru. Dva Sunny GTi jsem upravoval na letosni kopcovou sezonu a oba jezdi na bedne. A to maji 180-190ps z SR20DE motoru.

Jeste k te 4klapce... znam hodne pripadu, kdy se 4 klapkou byl vykon rapidne nizsi, nez s klasickym sanim (1 klapka). O SR motorech mam neco nacteno a mam i nejake vlastni zkusenosti, takze si troufam rict, ze 4 klapku jednoznacne nema smysl resit. Vim, jak DE a VE motory reaguji na dane upravy a vim, co je nejlepsi a co ma/nema smysl. Podle me jsou to vyhozene penize, ktere jdou investovat mnohem lip. At uz do motoru nebo jinych casti auta.

2010-06-16 00:37:55

klobuk dole jagy pred tvojimi vedomostami taky ludia sa tu len a len zidu

2010-06-16 07:58:47

Jagy-Vzdy som sa drzal porekadla,ze podvozok vzdy musi byt rychlejsi ako motor,a vzdy to tak bolo.Aj dobry podvozok je umenie,nie je to len nahodit podvozok a ciao,ja som auta aj vyvazoval napr,ked isli na pretek a geometria bola samozrejmostou pred kazdym,odklony museli byt spravne vzdy,a potom to aj tak vyzeralo.

2010-06-16 10:47:02

100% souhlasim.

2010-06-16 15:57:08

jagy otazocka aky ma v serii VE krutak?a aky ho bude mat po zvodoch a sani?

2010-06-16 16:00:53

Tohle jsou otazky na ktere se odpovida velice spatne. Papirovy udaj SR20VE je 190 ps / 196 Nm. Je treba si uvedomit, ze kazdy motor je naprosto jiny a ze tyhle motory maji okolo 10ti let provozu. Tohle ti proste nikdo nerekne...

Jedine, co ti reknu je to, ze seriove VE s vyfukem, sanim a svodama jede hodne dobre.

2010-06-16 16:10:59

to mi je jasne ze to jazdi pekne, co dokazuje aj video.Neviem na ake uceli Matiasko robi primeru,ale dost by ma zaujimal aky cas to vie spravit na 1/4 mile nevyhadzany ,dufam ze sa to raz dozviem-e Jagy taka otazocka momentalne som kupil GT co som tu raz opisoval ako dost slusny vrak .je tam motor z druheho GT co bolo vykotulane pred havariou cca 2000km boli menene rozvody kruzky,udajne v tom motore su kovane piesty a kruzky sa niekde z nemecka obiednavali v nissanoch servisoch na slovensku ich nevedeli obiednat a taky motor s takymi piestami a rozmermi kruzkou ani nepoznaju je nieco taketo mozne ?

2010-06-16 16:13:21

Myslim si ze Primera s VE motorom a nevyhadzana cas na 1/4 milu cca 15 max 14.8

2010-06-16 16:20:44

veNomYZ: Nevim, zni to jako pekna blbost. Neverim, ze by nekdo delal GO s kovanyma pistama a buh vi cim jeste. Lidi rikaji generalce i vymene tesneni pod vikem ventilu. Lidi toho nakecaji strasne moc.

P11 GT neni urcite auto na sprinty a uprimne me ten cas absolutne nezajima. Kdo chce jezdit sprinty, kupuje si jine auto a ne rodinnou P11 s vyssi vahou. P11 funguje predevsim v zatackach a je mnohem vetsi zabava nez sprint.

2010-06-16 17:04:59

tie piesty tam boli a mechanik udajne tvrdil ze motor este podla neho nebol otvarany ,tak len tak sa pytam ci take nieco bolo v serii alebo to je cisty blaf ,alebo je to hybrid.mozno to malo ist do 200sx aj s deT len to T tam zabudli dat a poplietli si auta


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 13