Fórum - Téma


P11 GT SR20VE


Fórum Primera P11 P11 GT SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 9  10  11  12  13

2011-02-28 19:33:37

Nebo zkusit napsat do jagy shopu za kolik by se daly pripadne sehnat a zda vubec by se daly sehnat.

2011-03-18 13:30:12

Zdarec vyměnil bys mi SR20DE za SR20DET? Nebo turbokit na mým motoru?

2011-03-18 14:45:34

Speeker: Viz. SZ

Update: U SR20VE, ktere "odeslo" se potvrdila ma domnenka a bylo to potkane (pretocene). 4 vyfukove ventily ohnute, na ceste uz jsou nahradni.

2011-03-18 15:57:20

Nekdo tomu asi pekne nalozil....

2011-03-18 18:14:09

asi jo no:D jako nevím nikdy se mi nestalo tam z pětky hodit jedničku či tak ale asi to je běžná věc:D

2011-03-18 18:34:32

Staci pri podrazeni podradit brzo napr. z 3 na 2 a je to. Nebo misto 4ky zaradit dvojku. Stalo se i kamosovi, kdyz na vrchach autu pri razeni lehce uskocil zadek a netrefil rychlost.

2011-03-18 21:53:32

nebude mít tedka situace v japonsku nákej vliv??? já aby mi ten motor stihnul dorazit

2011-03-18 22:03:39

Třeba tady.http://ekonomika.idnes.cz...0314_192429_ekonomika_abr

2011-05-02 13:32:00

jak je to cenovo s takou srandou chalani???

2011-05-02 15:25:20

stačí nalistovat pár stránek dozadu

2011-08-03 23:53:18

Zajimalo by me jak je na tom SR20VE se spotrebou,oproti SR20DE?

2011-08-03 23:55:54

čekám až co nám řekne judy ale předpokládám, že spotřeba bude stejná, možná i nižší, je to efektivnější motor

2011-08-03 23:57:58

Ty motory jezdi od roku 97, na co potrebujes cekat na Judyho?

Ale psal jsi to spravne, pri spravnem zachazeni (tzn. netocit do omezovace, ale jezdit rozumne) bude spotreba minimalne stejna a muze byt i nizsi diky NeoVVL.

2011-08-04 00:06:36

Pekne,stejne me nejde do hlavy kdyz jedu a mam 3500ot. mam podle palub. pc mensi spotrebu jako pri 2500ot.

2011-08-04 00:16:20

možná proto že při těch 3500 se tomu motoru jede lehčejš a potřebuje míň paliva...

2011-08-04 08:32:48

to bude nejspíš tím že motor má ideální otáčky vyšší. spotřeba prostě není svázaná s otáčkama. pokud to budeš drbat na 1500-2000 otáček, motoru to nebude dělat dobře a řídící jednotka do něj bude hnát víc paliva aby měl sílu se z těch neoptimálních otáček dostat. přetáčení je zas druhá věc. prostě to poznáš když má motor ideální zátah a zvuk tak pohoda to jsou ty správné otáčky. já se tak nějak držím mezi těma 2,5-3 tisíc otáček a s průměrnou spotřebou jsem na dálku na 6,9 a po městě kolem 8,5 litru

2011-08-04 10:38:47

tak schválně - teď jezdím po městě na 4ku (samozřejmě ne do kopce apod.), příští nádrž budu jezdit na trojku a uvidíme

2011-08-04 13:53:36

ve městě nebo aspoň u nás jsem nikdy 4ku nedal, radši ho vytočím do 3 tisíc než tam dávat čtyřku, trojku mám u GTčka nejradši taková univerzál rychlost:D pravda že asi non GT je trochu jinak zpřevodované ne? je třeba si uvědomit že spotřeba není daná věc jako u starých aut bez řídící jednotky tam si spotřebu prostě udával sešlápnutím plynu a třeba to i uchlastal tady všechno za tebe dělá elektronika, která zajišťuje aby do motoru šlo vždy optimální množství směsi při dané zátěži. proto můžeš točit víc a mít menší spotřebu nebo točit míń a drbat to a mít větší spotřebu

2011-08-04 17:01:14

Nechci tady moc zas--at téma, ale k té spotřebě se vyjádřit musím. Nevidím problém s ježděním rychlostí okolo 50 - 60km na čtverku. Pokud to prostě jen táhnu po rovné cestě a nepotřebuji mít okamžitý výkon na plynu tak mi bohatě stačí něco kolem 2tis. otáček. Jasně, že se více namakám s případným podřazováním, ale měl jsem teď možnost vyzkoušet to na úseku z Rožnova p. R. přes hranice na Slovensko a dále na Čadcu a Oravu, kde je to plynulá jízda, ale pořád samá vesnice- cca 220km tam i zpět se spotřebou 6,2l mimochodem můj rekord s 2.0l

Pozdravujem

PS: Jagy, kde jsou ty VE-čka?

 Svobi
2011-08-04 17:14:40

Vsak to citite ztoho plynu zda akceleruje nebo ne. Kdyz se ji nechce tak podradit. A duvod proc nejedu 90 , protoze ve 100 a plus ma motor uz vykon i na kopce lepsi a min to ve finale zere


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13