Fórum - Téma


P11 GT SR20VE


Fórum Primera P11 P11 GT SR20VE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13

2011-02-16 22:01:09

akoze stale sa tu pise ake maju BMW 6 valce. NISSAN 6 valce na tom niesu o nic horsie, ale ked sa bavime o tej P11, skoda, ze tam nejaky nesupli.

2011-02-17 09:26:21

Jifo, no jeste poradne nevim Asi takle, ted se snazim usilovne sehnat tu kabelaz na nase auto, abych vubec zjistil, zda u nasich aut je ten swap realny. Preci jen po tom pretoceni a potom failu olejoveho filtru loni nevim, zda memu soucasnemu motoru uplne verit. Sice jede podle me dobre, jen se z neho line zvuk kamenu (pravdepodobne neco s rozvodakem, ci jeho napinakem po tom pretoceni), ale jinak je OK, ale pri poruse mazani se zavada projevi az za cas, takze tezko rict, zda by vubec to turbo snesl... Meril sem tlaky, ty jsou OK, na trech valcich tesne pod jedenact, jeden asi 11,5. Co uz skoro rok pouzivam olej Motul, tak motor utihl, a kdyz je zahraty, je neskutecne klidny, defacto jsou slyset jen parazity jako kompresor, altik a pod, ale co pouzivam ten motul tak motor ho zacal trochu uzirat, do te doby nebral ani kapku, takze tezko rict, zda to je olejem, nebo se uz neco na motoru meni.

Mam to dilama, zda dat 10tis do rozvodu, nebo tuto ctvrtinouvou castku investovat do VE, no... To VE oturbit pujde taky, i kdyz asi s vetsim usilim, konkretne ladit mapy na to VVL... A pak, ja nemam vubec zadne know-how s ladenim motoru, a jeste tady v praze na turbo nikoho nemam :( Takze VE je pro me jednoznacne jednodusi cesta (kdyz pujde), DE+T je jednoznacne lakavejsi

tomaid: Ano, nissan ma vyborne sestihrnky, opet bytelne a robustni, ale dal je nekdy do auta nizsi stredni tridy? (pro EDM)? Ne, to udelal v tomto porovnani pouze BMW, takze dalsi bod pro nemce. Z dostupnych aut u nas sis mohl zkusit sestivalec jen v maxime (Ztka nepocitam, to nejsou daily auta), a to je jeste ten nejcajickovejsi sestivalec, skoda.

2011-02-17 09:53:11

Doporučuji dát spíš VE než DET na našich silnicich budeš tězko hledat konkurenci i s tím VE. neříkám, že není ale z 95% na našich silnicích potkávám stejně samé šáde TDI a ty budou daleko za tebou :D

Pokud ještě nějaký dobrý kousek na světě zbyde a seženu někoho kdo mi tam to VE dá tak unor březen příští rok do toho taky jdu pokud se nevysere na autě něco jiného finančně náročného.

Jinak jak si psal VET by taky šlo,,, :DDDD ale na tom předku to auto pojede jenom rovně voe :D a navíc byl bys první v ČR :D to už by chtělo 4x4 to by pak bylo tóčo

2011-02-17 10:03:34

ono kdyby to bylo jen o tom koupit si na JDM.com turbo kit za cca 17.tis a dat ho tam viď?, tak není co řešit ale mít DET už obnáší trochu víc starostí než vyměnit za VE. mno budu snít dál....

2011-02-17 10:18:14

Arteee: Jestli jsi sikovnej, tak si ten motor muzes objednat z USA (vyjde na cca 20000 CZK vc. dopravy, + ECU za cca 80 USD) a prehodit si jej sam, to jsi pak jen na dvojnasobne cene rozvodu, plus minus

2011-02-17 10:20:43

Ten swap nevyjde zdaleka na takovou castku, ale je pekne koukat na ceny eBay v domneni, ze je to vse.

2011-02-17 10:30:15

Tak se rozepis, zajima mne to, momentalne se snazim ziskat co nejvic informaci. Priznavam, ze o swap VE jsem se nikdy moc nezajimal, takze jsem vychazel spis z toho, co jsem tu zahlidl, myslim, ze jsi to tu napsal ty, ze je to jednoduchy a zustava skoro vsechno puvodni - meni se navic jen ECU a jeste nejaka drobnost, ted si nevzpominam...

V pripade DETu vim uz docela presne co vsechno je potreba a ze cena za motor jako takovej neni jedinej naklad

2011-02-17 10:39:57

No sikovnej, toto neni o sikovnosti, ale o zazemi, a hlavne o know-how, a to opravdu nemam (zadny motor sem nikdy neprehazoval, byt ani nelezl pod viko ventilu sam, vzdy s clovekem, ktery vi co a jak, bohuzel tady to neni jen uvolnit a utahnou sroubky, je toho vzdy vic)... Ten swap bych pachal s Jagym, pokud by byl svolny, coz snad je, ale furt nevime, zda to vubec pujde...

Ta cena se tu resila. A pak mozna je lepsi kupovat motor od proverenych lidi, nez na bayi, nevim, no.

2011-02-17 10:47:01

I na eBayi se da koupit dobre, ale urcite neni nejlepsi kupovat nejlevnejsi motor na aukci bez referenci. Uz jenom to, ze poslou neco do EU jim dava moznost poslat horsi kus, protoze jakakoliv reklamace je nemozna. S postou je taky problem, protoze nikdo to nedopravi az k vam, ale do nejblizsiho pristavu - Hamburg tusim. To je dalsi cesta navic + se plati clo/dph. Dalsi vec je, ze u swapu nejde pouzit seriova kabelaz, musi se upravit, prizpusobit. Pro kazde auto plati jiny postup, je potreba rozdilne dily. Dale nepouzivam seriove ECU, protoze jsou z nekolika duvodu k nicemu. Taky pouzivam neseriove spinani vacek. Proste ta cena neni jen tak, ale kazdy ma moznost to zkusit sam a udelat to lepe/levneji...

2011-02-17 10:55:02

Ještě, že tě tu máme Jagy

s tou dopravou to vážně nechápu v 21. stl. není firma, která by ti přivezla motor před dům do Evropy? to je dost smutné.

2011-02-17 10:59:15

Firmy takove jsou, ale to by musel nabizet dany prodejce motoru, coz nenabizi nikdo... jim je jedno, jestli prodaji motor mimo USA nebo ne, protoze maji trosku jine obraty a tudiz to neresi.

2011-02-17 11:02:08

Tak kabelaz je jasna... Motory jsem na ebay ani nehledal, pripadnyho dodavatele s kladnyma referencema uz asi mame, ale kdyz kupujes motor timto zpusobem, tak je tam podle mne riziko proste vzdycky...

K moznostem dopravy se zatim nechci vyjadrovat, protoze to jeste musim proverit, ale melo by to jit az k nam cca za 7 tisic... CLO a DPH je kapitola sama pro sebe, s tim se da neco delat, ale to bych tady samozrejme asi nijak nerozvadel

Ale ty ECU by mne zajimaly, proc nepouzivas seriovy pro danej motor ? Jaky pouzivas misto nich ? Stejnetak mne zajima to neseriovy spinani vacek...

diky

2011-02-17 11:04:33

takže to chce někoho kdo ti to v americe koupí a naloží do kontejneru za dobré peníze :) víš o někom?

2011-02-17 11:12:11

Tak treba ja tam nekoho takovyho mam, jenze to je tady ostatnim k nicemu. Melo by to jit i bez potreby toho, abys v zamori mel nejaky kamarady, ale jak rikam, dokud to neproverim, tak se k tomu nechci nijak vyjadrovat.

2011-02-17 11:15:04

no páni, ty se máš . ok prověř to

2011-02-17 11:17:38

káždopádně ty informace o ecu a neseriovém spínání vaček by mě taky zajímali

2011-02-17 11:29:03

osobne si myslim ze se to tu cele minimalne jednou (pravdepodobně několikrát) rozebíralo... takze "hledat" o VE toho tady neni zase tolik aby to neslo projit.

2011-02-17 11:31:49

četl jsem někde, že originální ECU byly vesměs nastavený na automatický převodovky a že u manuálů to nedá ten výkon, jakej se očekává

ale radši ať to popíše jagy :))

2011-02-17 13:29:03

Takle to skutecne nejak je, VE bylo pouze ve verzi s automatem, a jeste ke vsemu meli speed control nastaveny na nejakych ustrasenych 150km/hod nebo neco takoveho.

2011-02-17 13:40:02

Asi urcite to tak bude. Jina v USA nevim, ale v Japonsku maji speed control na 180 km/h u vsech aut, cili napr. i u GT-R


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 13