Fórum - Téma


P11 GT - Brzdy rada


Fórum Primera P11 P11 GT - Brzdy rada

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-05-08 15:24:49

vond009: a držák na třmeny. To je základ.

2013-05-08 15:31:28

inak len pre zaujimavost-kotuce na primeru WP11-120,2,0 benzin 96kW combi su 280mm vpredu a 278mm vzadu,uvadzam pre info,ak to niekomu pomoze,tiez som to musel az v servise zistit

2013-05-08 15:37:51

Rado, tak tos mel prave ten druhy typ. Ja mam ty podobny nebo stejny jako jsou na GT.

Jinak vymenit to neni problem, proste kotouce, drzaky a trmeny a je to.

Jo a docela cumim ze na 96kW kombi jsou kotouce velky

2013-05-08 15:39:17

lukyisek: jj,jsou a stejne to nebrzdí

2013-05-08 15:46:22

To je divny, melo by. Nebo to chce lepsi desky, dela to hodne. A mit to taky spravne odvzdusneny a novou brzdovku. Taky jsem s tim mel a asi i trochu mam problem. Na brzdu musim dost slapat.

2013-05-08 15:50:25

lukyisek: ale ano,zartujem,brzdi to,len mam nove kotuce,a desticky ATE tak chvilu potrva,kym to poriadne sadne

2013-05-08 16:01:46

Aha, no tak to jo. To musis cca 300km rozumne brzdit, zadny na krev, jinak by mohl byt problem. Ale to asi vis

2013-05-08 16:52:52

hadris:

i Primera WP 11 1,6 má velké kotouče,vpředu 280,vzadu 278.Kombi to prostě mají více dimenzovaný(brzdy z GT).

A brzdí to fest ,rozhodně líp než u obyč 1,6 (vpředu 256,vzadu bubny) i než 2,0 96 kw hatsback(vředu 256,vzadu taky kotouče).

Jinak na tu přestavbu brzd na 280,nestačí náhodou jen ty držáky(na větší průměr)a kotouče(280) ?? někde sem tu četl že třmeny jsou stejné,destičky taky.(jdou sehnat i z větší plochou,na průměr 280)

2013-05-08 16:59:03

Takhle to jde na zadku, tam jsou brzdice stejny. Ale u predku kdyz davas vetsi tak musis vzit komplet.

2013-05-12 08:33:38

vasekskyline: pokiaľ máš v predu aj vzadu lucas brzdiče tak ti stačia iba držiaky a väčšie kotúče brzdiče sú rovnaké...

Ak ale zoženieš na predok ATE tak musíš zobrať komplet aj brzdič aj držiak aj dosky...

2013-05-12 12:09:47

chrener:

díky za vysvětlení,jak to s těmi třmeny je.Alespon to tu je jasně napsaný i pro ostatní.Já na WP 11 1,6 už ty velké kotouče vpředu i vzadu mám(z výroby), uvažoval jsem zda měnit ty přední kotouče na P11 1,6 Si,tam jsou ty menší.

Na kombi když jsem kupoval nové přední kotouče(280)tak mi to ukazovalo že se to shoduje z GT,ale jdou tam použít i destičky z menšího průměru(257).

2013-05-12 18:43:38

vasekskyline: dajú sa len sú trošičku dlhšie a majú vnútornú hranu do oblúku - treba opilníkovať po okrajoch tie "uši", originál dosky na 280mm kotúče majú vnútornú hranu rovnú... Podľa mňa rozdiel v brzdnej sile nieje citeľný...

Jediná škoda že dosky Ferodo performance sa robia iba tie vykrojené na 256 kotúč - ako dajú sa dopasovať ale... Na Ate system niesú vôbec...

2013-05-15 15:39:26

Kluci díky moc za rady gt brzdy sou na cestě .... jen co sem dořešil brzdy mam novej problem s autoradiem ... ale to sem nepatři nevíte kam s tím to problémem tady na foru ?

2013-05-15 15:46:18

vond009: šoupni to třeba tady. Je tu milion témat na autorádio http://www.nissanclub.cz/...lect=229222#message229222

Edit: ikdyž je to na Pathfider, nebo jak se to píše :D .. na Primeře je téma jen na pískání, atd.

2013-11-28 14:22:57

smazat prosim

2013-12-08 00:08:07

mate nekdo zkusenost s EBC black stuff????

2013-12-08 01:29:55

Black je úplně obyc. Dej ate,textar,jurid,pagid ... a vyjde to lip a to same .

2013-12-08 16:16:43

svobi: ted mam nippart, tak jsem premejslel dopredu a chtel bych od toho aby brzdy byly ostrejsi....

2013-12-08 16:36:21

Ty ATE brzdí dobře. Kdybys chtěl ostřejší brždění za tepla,tak zase budou mít vlažnější nástup za studena.Záleží jak provozuješ auto.

2013-12-08 17:08:43

tak to nemusí bejt, a u desek který nejsou vyloženě závodní to tak není. Třeba Hawky brzdí líp hned. Rád bych vyzkoušel Yellowstuff, ale desky mám tak 80%, takže musej počkat.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6