Fórum - Téma


P11 GT a pevná zadní náprava


Fórum Primera P11 P11 GT a pevná zadní náprava

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2008-03-28 08:04:29

HonzaBK:ta Xantia ve verzi Activa byla osazená tuším V6 3litrem,takže za soupeře by bylo vhodné nějaké Z350.Docela by mne fakt zajímalo jak by to porovnání v těch zatáčkách dopadlo.

2008-03-28 09:23:50

myslim ze niet o com debatovat, naco ti je profi podvozok ked ho nevies vyuzit a stretol som sa uz aj s lepsim podvozkom ako ma GT, len ze majitel ho nevedel vyuzit (cisty imidzak) a potom skoro plakal ked som ho previezol ja. A teraz mi prosim vas odpovedzte nezaujate: Je nejake auto v triede ako Primera GT rok 98 s takym podvozkom, bez toho aby mal V6 3litre???Ja myslim ze nie, ale ak niekto nejake pozna sem s nim a trabi sa nerata

2008-03-28 09:39:48

No je to sice novější vůz než P11GT, ale srovnatelně dokonalé držení má Mazda 6 (evropská verze), jízdní vlastnosti jsou výborné, ale není to až tak na úkor pohodlí. Po Primeře mi to příjde jako jedno z nejsportovněji laděných rodinných vozů v dané třídě. V zatáčkách se s ní dá jezdit velmi ostře a držení má stále jisté. Mazda 626 ze stejného období jako P11 je o něčem jiném, tam by měla Primera podvozkově navrch, v pohodlí a prostornosti by sbírala bodíky zas Mazda. Ještě mne napadá Honda Accord, ta měla taky hodně dobré jízdní vlastnosti, ale jela jsem v ní jen párkrát. Starší Primera P10 GT měla na můj vkus ještě o poznání sportovnější a tužší podvozek a byla surovější než P11 GT, ale je to můj subjektivní názor. Hodně zajímavé je pak Mitsubishi EVO a Subaru Impreza, ale tady jsme už na jiné cenové úrovni.

2008-03-28 10:05:31

1.Honzo berem spat Activa je nieco ine myslel som klasicke hydropneu pruzenie.

2.Co sa tyka podvozkovych kvalit tak s P11 sa dali zrovnavat spominany Accord (modelova rada 98-2003), Alfa Romeo 156 a samozrejme 3kove BMW

Ale prave pomerne nizka cena P11 proti konkurentom a specialne vo verzii GT to vyzralo nasledovne

Alfa 156 porovnatelna jedine s motorom 2,0T.S. a 118kW je motoricky najnespolahlivejsou alfou (kazda tretia statisticky klakla pocas zivotnosti na kluke) auto malo este strmsie riadenie, podvozok reaguje tiez podobne precizne rychlo - ale vdaka motoru a celkovo zlej povesti ohladne spolahlivosti to je riskantna volba

Accord ma fajn podvozok, je kusok lespie vypracovany, ma o nieco menej precizne riadenie a menj strme, je o nieco komfortnejsi, ma ale vyssiu hmotnost minimalne o 100kg a 2,0l so 108kW mu nedava dost sportovu dynamiku

BMW: vyssia cena, rieaenie o nieco opat menej precizne resp je v nom o nieco menej citu ako v tom v P11. Tazssie cize treba aspon model 323, resp 325 (E36) aby mal zrovnatelnu dynamiku

2008-03-28 10:19:16

Zabúdate na Ford Mondeo dvojča Mazdy 6. Mondeo je všade vychvaľované ako auto s výborným podvozkom a zároveň aj dobrým komfortom. Inak proti Xantii tiež nič nemám, výborne auto mali sme doma, hlavne TD su veľmi podarené, benziňáky už menej tam jednoznačne japonec, Citroen sa nechytal. Obyčajná Xantia ale na preteky rozhodne není, je to na jazdu po dialnici. Primera a Xantia su celkovo dosť odlišné autá a nemá zmysel ich navzájom porovnávať.

2008-03-28 11:21:10

JJ, Mondeo má též solidní podvozek, ovšem oproti japonské konkurenci nedosahuje takové spolehlivosti.

2008-03-28 11:58:28

blesk666: jak je na tom alfa 156 s komfortem ? je taky tak tvrdá jako primka GT ? a co motor 2,5 V6 taky odchází ?

2008-03-28 15:13:40

Motor 2,5V6 pokud vím tak hlavně strašně moc chlastá. Ale prý má zase naprosto úžasný zvuk (což se o standardním dvoulitru v Primeře bohužel říct nedá )

2008-03-28 15:25:04

kamarat ma 156 rocn. 98' 1.8 TS, oproti gt je celkovo motor strasne slaby ( neverim ze by tam bolo tych 144 koni) a zarazilo ma pohlad na predne kotuce - neventilovane

2008-03-28 15:30:22

Takže když si s těma brzdama zakřičí Forza Italia tak skočí salto mortale do škarpy

2008-03-28 15:50:57

156 v na seriovom podvozku je o nieco menej tvrda, ale len o malo, 2,5 a 3,0 v Alfe su paradne motory, len nazoaj dost papaju, vraj umerne vykonu ale v meste tak min 12 skor tak okolo 15l, kombinacia sa da zmestit okolo 10l (pri 2,5l). Dobra volba je este ked tak 2,0 JTS s 123kW. problem s nespolahlivostou motora tam uz neni. Robila sa ale az od 2003 s tym motorom, takze pozor v inzeratoch vsetko co je starsie ako 2003 neni JTS ale ten nestastny TS. Dost casto som si vsimol ze pisu JTS aj pri starsich

Na Mondeo som nezabudol lebo sucastnik bola este generacia toho zagulateneho Mondea robena do r.v 2000 a to neni moc dobre auto. Novsie uz su super aj ked tam zas neni k tomu adekvatny benzin (slaby a zravy na tak takze auto) okrem 2,5l alebo 3,0l v ST220

2008-03-28 18:35:42

diesle patria do velkych aut hehe (pathfinder,navara ,patrol atd....)moj nazor ja diesle moc nemusim zvuk maju fakt brutalny to sa musi uznat hehe...ale do osobnych aut hm...to je fakt otras...ja by som si urcite nekupoval nieco francuzske alebo talianske proste tomu neverim...co sa tyka francuzov tam ten renault je proste otras Primera P12 diesel tam je motor od renaultu dnes sme menili zhavic a auto je v podstate nove proste francuzy nesu taky dobry ako japonci...na japoncov snad nema asi nikto...k tym velkym motorom sa da este zaradit Maxima V6 24ventil 3,0 ...velmi podarene auto zadna naprava tam je taka ako na Primerach..a mal som moznost ist v jednej mala najazdene 368 tisic km...ale bola dost pekna lakovacka este povodna a vsetko v pohode interier tak isto az som sa cudoval ze koza je este v pohode...a co sa tyka spotreby tak ze to je v pohode nezere to tolko vela ako si kazdy mysli(aj ja som si myslel ze to vela papa :D:D)...aj tak P11 forewer :D

2008-03-28 19:11:43

k tomu mondeu do 2000 oproti primere proste nema sanci v nicem ( krome 2,5 V6 )

z vlastni zkusenosti: 2.0 130k najeto poctivych 80 tkm - nema takovy pekny tah jako primera 1.8 115k ,neni takovy zivy. dale mondeo 1.8 115k (130 tkm) taky vykonove nestiha na P11.

o podvokzu tam skoda se bavit i kdyz mondik ma R16 na 205/55 tak v zatackach proste uskoci zadek vzdy.

naopak razeni je pekne, kratke drahy,mensi radicka , mensi volant nez u P11, a spojka ktera jde strasne lehce, nekdy by se mi i takova libila,nez na primere v kolone zacne i noha bolet

Celkove bych nerekl ze to auto neni moc dobre, proste pro nenarocne,spolehlive taky dost...urcite se najde rada jinych ktere jsou v tom roce lepsi ...

Novejsi rada 2001 - 2007 - pri 2.0 145 k uz je o dost lepsi ,sice jasne ze na P11GT nema ,je o dost tezsi , ale pro bezne uzivatele je to vykonna kara s dobrymi jizdnimy vlastnostmi...Misto P11C bych do nej nejspis sel

No a potom to nejnovejsi mondeo ,podle vseho co je na netu tak se hodne povedlo,jenze dost pekna konkurence tu je Honda,Mazda,...takze tam ukaze cas co to teprve bude znamy ho ma v 1.8 TDCI a zatim spokojeny,vubec ho nesetri

sry za OT ale nedalo mi to o mondeu neco nenapsat

2008-03-28 19:19:31

P12 uz nema mutilinka co ?

2008-03-28 20:27:17

Myslím že má multilink, ale jistě to nevím. Jiná je myslím akorát přední náprava a auto má měkčí pružiny.

2008-03-28 20:54:23

P12 visia má měkké pružiny,Tekna je tvrdá. Aspoň tak jsem to odpozoroval, ale možná je to tím, že teď mám 225/45 R17 a to cítím každý šutr na cestě. Ta předchozí měla 205/60R16 - asi proto mi připadala měkčí

2008-03-28 22:19:44

P12 ma taku istu napravu v zadu ako P11 cize je tam multilink a v predu ma napravu taku ako almery...

2008-03-31 10:09:34

Přední nápravy u P12 je úplně jiná jak na ostatních Nissanech. Je to něco horzného, co tam je různých táhel a pod.!!

2011-03-03 15:17:57

Chlapi, nechcem vytvarat temu, davam to tu, pretoze myslim, ze sa tu hodi.

Chcel by som vediet, ze ci maju obidva modely P10 aj P11 multilink. Vsetky modely to maju? Este by som chcel vediet, ze ci je rozdiel medzi podvodzkom P11 2,0 96kw a sportovou verziou GT 2,0 110kw? Mala by byt lepsia sportova verzia nie? Ale o co je "upravena"?

2011-03-03 15:41:00

P10 ma vzadu nezavislou napravu , P11 ma to o cem se tady keca

obyc vs GT . Tam jsou hlavne jine pruziny,(predni nebo zadni tlumice) jsou mam pocit jine a pak rozpery pokud ta obyc neni Sportline ta je ma taky

Jinak GT ma celkove dost zmen uz se to tu psalo hodnekrat


Odpovědět

1  2