Fórum - Téma


P11 - Drhnutí stěračů o kapotu


Fórum Primera P11 P11 - Drhnutí stěračů o kapotu

Informace o modelu: Nissan Primera P11



2009-01-03 17:36:25

Zdravím,

nedávno jsem se stal štastným vlastníkem primery 1.6 z 97. Pri koupi jsem byl upozornen ze je trosku tukla (jakoby od koule) v predu pod znakem (i kdyz trosku vysoko, vysvtetluji si to nejakym vetsim vozem). Tedka jsem ale zjistil ze mne dře sterac u ridice o kapotu. Kapota krom toho maleho tukance ve predu vypada ze sedi nikde nejde videt nejaka nesrovnalost. Kdyz sterac zvedu tak uz je to ok, ale po pusteni to zase dre.

Nemel nekdo podobny problem ? Prilozim i nejake foto...

tak ne, odesla mne mechanika..

2009-01-03 17:59:03

Zdravim, mal som presne rovnaky problem na mojej Primere. Bolo to uz pomerne davno ale problem bol myslim v tom ze boli vybite loziska v tom mechanizme. Ked som si ho zdvihol tak bol vyslovene rozhegany v tom pante narozdiel od spolujazdcovho stieracu. Proste bola tam dost velka vola a ked si ho polozil spat na celne sklo tak sa vdaka tomu trosku vzpriecil a drel o prednu kapotu.

V nissane mi to vtedy vymenili za par korun. Ale ked vravis ze ak ho zdvihnes tak je vsetko ok, tak to potom asi nebudu loziska.

2009-01-03 18:01:09

foto by opravdu bodlo ...

jednoduse odsroubovat , a na tisicihranu sterac trosku pootocit, otazkou je jestli pak nebude moc precnivat na kraji ? tezko posoudit...

neco podobneho se me stalo na fiatu jakoby z toho tisihranu sjel a padal porad dolu ,tak sem ho nstavil a poradne dotahl a je klid...

2009-01-03 18:15:45

Jestli to drhne ramenem sterače tak to podle mě bude jak píše tommyno23, vychozený čep.. Na P11 je to odfušované, né jak na P10 tam je to poctivě ve slitině a s kluznými bronzovímy ložisky.. Zistíš to jednoduše že na to rameno zatlačíš směrem k čelnímu sklu nebo s ním zalomcuješ

2009-01-03 18:51:48

jj je tam vule bude to ten cep.. Diky

2009-01-04 22:33:24

jasne, je to v mechanizme stieracov, najlepsie urobis ked si zozenies uz zo spominanej P10 a vymenis

2009-03-23 19:46:23

Presne ten isty problem som mal aj ja, drhol mi lavy stierac o kapotu. Vyriesil som to docasne tak, ze som lavy cap aj s puzdrami vymenil s pravym, ktory bol v ovela lepsom stave. Podla mna je plastove puzdro, v ktorom sa otaca kovovy cap dost makky a po rokoch sa vydrie.... Bronzove puzdra maju urcite dlhsiu zivotnost.

Na vrchu je este gumovy tesniaci kruzok kruhoveho prierezu. Problem moze byt aj v nom, ked tesniaca gumicka zostarne, tak stvrdne a netesni, voda a prach uz s klznym ulozenim urobia svoje a problem sa ukaze ....


Odpovědět