Fórum - Téma


P11 - Diagnostika+seřízení motoru SR20DE


Fórum Primera P11 P11 - Diagnostika+seřízení motoru SR20DE

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2016-02-25 08:55:51

machy: koukam, ze mas v nose autodiagnostiku a emisni pristroj zaroven

2016-02-25 10:15:02

aleš: To víš, čuch tě přece nikdy nezklame .

2016-02-25 10:42:05

Děkuji za odpovědi všem. Klapku jsem čistil vloni zjara a nebyla nějako zanesená, ale kouknu. S tím počítečem a převodem a tím že neumí poznat , že vůz stojí jste mě dostali, tohle mě nenapadlo, člověk si myslí, že ty pc jsou docela inteligentví. No asi je lepší mít ve voze jen volant, řadící páku a tři budíky, jinak se moc stresuje údaji, kterým ani nerozumí / já / Je to první auto, co má počítač v mé domácnosti a to jsem měl předtím už tři... Olej mi motor taky spotřebovává, cca litr na těch 5000km odhadem. Vzduchový filtr mám myslím dosti propustný, Jagy mě tam namontoval konusový otevřený filtr....to by na bohatost směsi nemělo mít vliv. Klapku jsem čistil vloni zjara a nebyla nějako zanesená, ale kouknu. TPS nevím teď co přesně je, kouknu do fora.Najeto je zhruba 250000km, tedy lambda bude asi k.o., i když check control to neukazuje, ale rozvěcuje se a zhasíná po různu, ovlivněno zřejmě LPG. EGR ventil na motoru nemám vůbec, asi nějaké provedení bez něj, takže o starost méně. Mám i trochu jinou klapku, je tam potenciometr jen s jedním konektorem,na některých jsem viděl dva a na klapce samotné jak je lanko plynu uchycené nemám takový ten šroub z něčím co nevím co je...Je pravda, že ten potenciometr mám na šlicech nastavený jinak než je od výroby, jinak otáčky byly někde na 1500otáčkách ve volnoběhu, což asi taky může signalizovat problém. Motor na emisích byl zahřátý dost myslím, Ostrava je docela dlouhá, ujel jsem cca 25km. Ten benzín i já cítím dosti jak nastartuji motor studený, někdy je cítit i LPG v kabině při puštěném ventilátoru, únik jsem byl 2x kontrolovat, ale nikde to neuniká, nic nenašli i já to zkoušel mýdlovou pěnou a nic nebublalo, tak nevím, ale dělá to při teplém motoru, když po jízdě zastavím třeba na křižovatce atd. Diagnostiku Consult mají v Ostravě 2 firmy Nissan Doležal a Autobond Group, v Novém Jičíně i Nissan Tommu. Ale je pravda, že člověk tam nechá cca 600kč a třeba nic nezjistí...Tak uvidíme, zda se na to nevybodnout....

.....jo a mám upravený předstih na 17st. ....to nevím zda může mít na něco vliv.

NO_HITS  
Laďa
2016-02-25 11:41:31

Jak se Ti rozne kontrolka motoru tak si vyblikej chybu, jak na to i s kodama chyb najdeš v tematu autodiagnostika řídící jednotky motoru. Podle mě to dělá váha a nebo muzou být špatný netesnici ventily od plynu nedavno ty ventily zpusobovaly kolísání otáček znamymu na almere.

2016-02-25 13:18:17

P11C ma vzdy EGR.. Mas tam vubec katalyzatory?? Bud vymlaceny nebo kvuli LPG mrtvy, pokud chyba bude na lambde 2.. Klapku radsi vyfot, kdo vi co tam je narvanyho za verzi motoru..

2016-02-25 13:25:06

djmicho: Tak třeba já docela bezpečně vim, že tam EGR taky nemám. A mám P11 144, rok v TP 2002. Moje bejvalá primka CD20T 96, ta ho měla, ale tady u SR20DE nevidím žádné kolínko, které by spojovalo výfuk (nejspíš hned někde u svodůí) se sáním.

2016-02-25 13:32:09

EGR tam byt nemusi... ja bych to realne videl na lambdu, mozna vahu.

2016-02-25 14:10:58

djmicho: Druhá lambda u céčka kontroluje funkci katalizátoru, ale žádným způsobem nezasahuje do motor managmentu.

2016-02-25 15:28:55

sponge: tím jsem myslel, že když vyskočí chyba účinosti katu, chyba lambdy 2 atd (jsou 4 chybové kódy na to), tak je v číči KAT. Já osobně viděl EGR na všech C-čkách, i moje stará mrcha ho má (Euro 3 má POVINNOU recirkulaci výfukových plynů)

2016-02-25 20:08:54

EGR ventil tam opravdu neni, Jagy to taky videl,udajne to bylo podle trhu me povidali v Nissanu. Prvni katalyzator tam neni, Jagy me tam daval GT svody a down pipe a katalyzator jsme odstranili, zustal jen ten zadni. Dival jsem se na lambda sondy, je jich mraky a za znacne rozdilne ceny,nevim zda taky tak rozdilne funguji Ta prvni lambda je diagnosticka nebo regulacni? Otacky mi nekolisaji. Dnes jsem rozhybaval zadni pridreny trmen,vcera jsem zjistil, ze se od kola uplne kouri a jak jsem na nej plivnul tak se odparilo.... jedno to voditko - cep vubec nechodil. Brzda vypada ok, ale moje zada jsou k.,jsem jak valecn invalida chjo

2016-02-26 00:34:43

dindr: tak to muselo být určené hodně na východ první je regulační, je jedno jakou koupíš, ale musí být 3 žílová

2016-02-26 00:41:32

dindr: Pokud jsi bez katu a egru, tak na emise zapomeň. Takhle to mám taky a emisema jsem neprošel. Díky gt svodům to úplně jinak jede, to jo, ale Euro 3 nesplníš i kdybys měl nový motor a vše kolem v pořádku. Takhle mi to řekl technik a musel změřit fábku vedle na zvedáku, aby mi dal emise. Takže příště litr slivky do kapsy a půjdu to zkusit znova a asi naposled.

2016-02-26 08:22:56

stan34: A máte někdo po ruce fotku, jak je na P11/144 u SR20DE udělanej EGR ventil? Docela by mě to zajímalo. Možná ho u mě někdo přede mnou vykuchal, ale nevidim tam absolutně žádný pozůstatky příruby u sání, nebo tak něco.

A ještě trochu mimo téma, poslední technickou a emise s modrou Primkou P11/120 s CD20T jsem dělal 2012 a prošel jsem i se zaslepeným EGR, sice to technik musel asi 3x vytočit do hrozných otáček, ale prošla bez úplatku.

S černou primkou SR20DE jsem dělal emise v srpnu 2014, taky regulérně tak jak jí mám, a ta mi prošla v pohodě, i bez EGR (možná bych našel někde protokol). Ale chápu, že v roce 2016 na to asi můžu zapomenout vzhledem k přísnějším pravidlům na ME.

2016-02-26 11:30:08

stan34: To nedava moc smysl, kdyz nektere Primery nemely EGR z vyroby...

NO_HITS  
Laďa
2016-02-26 12:14:34

Pokud vim, sr20 ve střední Evropě neměly EGR, ten mají jen GA motory a asi jen ty bez VTC

2016-02-26 17:03:03

jagy: Vycházím z toho, že jsem nikdy žádné céčko bez egru neviděl, ale možná pro nějaký trh takové byly, kdo ví. Zásadní bude ten kat. Se zaslepeným egrem jsem prošel pouze s N15, kde bylo ještě Euro 2 a kat nebyl kuchlý. S céčkem už bez katu ne.....tam už patrně těch hodnot nedosáhne ani dobrý motor a bezproblémový chod.

No_Hits : Mám céčko s SR20 kupované nové v ČR a egr mám......

2016-02-26 17:04:52

Na SRku byl EGR na P10 92KW a mozna FL 110kW a pak az P11-144 103kW, ale ne na vsech. Nevim, pro jake trhy to bylo...

2016-02-26 19:47:04

....ta moje dle typového čísla byla pro Německo,jak jsem kdes našel na netu. Emise mě moc netrápí, spíše ta vstřikovací směs, že je tak bohatá. Uvidím, odpojím baterii, pojezdím na benzín na jaro a nechám načíst hodnoty nové.. Kouknu i na klapku a uvidíme.Možná to opravdu dělá jen to LPG u něj je spotřeba o.k. Na tu diagnostiku se mě nechce, přec jen to stojí nějaký grejcar a výsledek nejistý, možná, že pokud s tím Consultem umí někdo pracovat, tak něco zjistí...

2016-02-26 19:56:57

Pro Německo a ČR prostě EGR je, na emisích mě stejně vyhodili kvůli nepodpoře OBD2 - respektive nic moc se tam načíst nedalo.

Na p11C je egr viz fotky, tenká trubka ze svodů, ventil vedle rozdělovače a zezadu sání na motoru

NO_HITS  
Laďa
2016-02-27 08:16:26

Pokud vim, tak pokud auto nemá OBD II tak emise musí změřit po staru a buď se pokusit vyblikat chyby a nebo je neřešit. To , že Tvoje auto neumí napichnout není přece Tvuj problém


Odpovědět

1  2  3