Fórum - Téma


P11 - Cukání motoru


Fórum Primera P11 P11 - Cukání motoru

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2015-12-15 14:53:34

machy: mnohokrát děkuji za radu už z toho sem zoufalá vyměnila sem filtr a svíčky tak zkusím zkouknout to co si psal a uvidím :)

2015-12-15 14:57:13

certice: Kdy to začalo cukat?Nedělalo se před tím něco na motoru?

NO_HITS  
Laďa
2015-12-15 18:19:32

regulátor tlaku paliva bude mít ruplou membránu a část paliva utíká do podtlaku - auto nemá dostatečnej tlak paliva, tak cuká, na to bych to viděl já, nicméně zkusím použít hledání co mě to najde

A nebo váha

2015-12-15 20:14:23

Tak, tak, ono toho může být hodně, sám to řešim . Kouknul bych na ten rozdělovač, jsou to jen dva šroubky, jestli palec nevypadá jako ten můj http://www.nissanclub.cz/..._5422_20150504-184803.jpg

Asi bych prošel i hadice sacího potrubí, jestli tam není někde netěsnost (zpuchřelá hadice atd). Stejně tak těsnění výfukových svodů, to jsou levnější položky. Ta váha vzduchu a rozdělovač, to už trochu do peněz vleze, taky se na to chystám. A k té váze vzduchu, když jsem měl modrou naftovou primeru, tak to pročištění váhy hodně pomohlo. U té černé benzínové jsem to zkoušel čistit sprejem na brzdy z dálky (s citem, protože už jsem jednu váhu na jiným autě zničil), ale výsledek nula od nuly pošel , takže mě výměna nemine .

2015-12-18 01:49:34

brouček: nedělalo právě až potom sem vyměnila palivák a svíčky

machy: když do váhy vzduchu si moc netroufám :( ale asi budu muset zkusit všechno už mě to štve jak to při nízkých otáčkách cuká jak jatý :( benzín už je cejtit jen občas když se to rozhodne jet jen na tři hrnky a pak to vůbec nejede a je to líný :(

NO_HITS  
Laďa
2015-12-18 07:12:12

certice: ještě mě napadly rozvody KO, točí to i vysoký otáčky nebo se tomu do vyšších moc nevhce?

2015-12-18 13:14:50

certice: Ono zase bych se toho nebál, postě vyndáš to čidlo za filtrem, a opatrně ten "drátek" v něčem vykoupeš (líh, benzín, sprej na brzdy atd). Já jsem to tenkrát zničil u Suzuki Swift GTi, protože jsem to já vůl vyfoukal kompresorem a auto bylo pak uplně mrtvý, jelo na tři, kuckalo a motor nechtěl ani trochu přidat otáčky z volnoběhu, tak už jsem opatrnější .

Jestli to začalo dělat až po výměně, pak bych se přesvědčil, jestli jsou svíčky dobře utažený, fajfky nasazený, nebo jestli neni nějak skřípnutá hadička s benínem k paliv. filtru, postě všechno s čim se předtím hýbalo. Případně, jesli tu manipulaci neodnesly Kabely ke svíčkám.

NO_HITS  
Laďa
2015-12-18 16:26:36

já bych volil metodu čistidla ve spreji , sice to čistím technickým lihem a malinkým štětečkem , když nemám čistič brzd, ale ty vývody jsou fakt tenký a za to utržení to fakt nestojí

2015-12-19 07:40:36

...skúste pozreť, či nemáte vodu v tých svíčkových trubkách

2016-01-03 09:37:16

Mám rovnaký problém. P11-120, SR20DE pri pomalom pridaní točí v pohode až takmer do červeného poľa. Pri prudkom pridaní sa motor dusí.

Vymenené: sviečky, káble ku sviečkam, rozdeľovač s novým palcom a viečkom, nová palivová pumpa, nový palivový a vzduchový filter, vymenený regulátor tlaku paliva. Vymenená ECU so všetkým, čo k tomu patrí. Problém zostal.

Diagnostika je 55, takže bez závad....

2016-03-12 18:04:32

Ahoj mám podobný problém u primery 1.6,v rozmezí 1600-2000 otáček motor cuka.Svíčky,kabely,palivový filtr měněny, řetěz nechrasti,váha vzduchu taky vycistena, ale pořád beze změny tak nevím čím to.Jestli by to mohl dělat rozdělovač nebo lamba netuším🤔.Vyblikal jsem chybové kody, ale nic.Poradit někdo?

2016-04-26 11:19:21

gti14: U mňa som to nakoniec vyriešil výmenou ECU, NATS, šipu kľúča a krúžka NATS. Po tom, ako som to vymenil a auto stálo bez baterky nejaký ten týždeň sa po naštartovaní správa auto úplne krásne, ťahá ako má.

2016-10-15 13:01:45

Řešil jsem stejný problém na H.sonáta teď u synova auta N. Primera 1,6 ,cukání motoru okolo 1500-2000 otáček u sonáty to byl snímač(potenciometr) škrtící klapky , stačilo s ním pootočit a bylo po škubání, dnes u Primery jsem pootočil s potenciometrem a došlo k výraznému zlepšení ale potenciometr je asi vydřený už, tak to chce výměnu


Odpovědět

1  2