Fórum - Téma


P11 - čipování 2.0TD


Fórum Primera P11 P11 - čipování 2.0TD

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2  3

2009-04-07 15:28:22

Ja to tiež tvrdím.Každý sa tam búcha do hrude aké sú VW dobré auta ale povedzme si úprimne kolkokrát do roka idete do servisu s primerou? a keď už tam náhodou idete aké auta tam zrovna opravuju? no predsa VW ja mám primeru 2 roky a najazdil som na nej 30 000Km a to bez jedinej poruchy.Predvčerom robil kamarát diagnostiku na golfe,výsledok 3 závažne poruchy 1 občasná následne na to keď už to mal vytiahnuté som si dal napichnúť primeru a výsledok žiadna porucha.Tak nech sa len radujú zo svojích VW veď z niečoho musia predsa servisy žiť.

2009-04-07 15:30:51

At jdou nekam ty na tom foru s VW . Neskusili poradny auto . Delam na praxi u koncernu nechci tam bejt ,ale co nadelam hledam a hledam jinde a jsou to ty nejvetsi srace vsude debilita reseny no jeblo by me znich a vecne rozbity .

2009-04-07 19:10:23

no tak gratulujem som milo prekvapeny ,mam pocit ze by mi to tak stacilo zatial bohate ,vydim ze stym uz mas skusenosti a vies v tom chodit skus tak popocitat keby som to chcel tak ako to mas ty kolko mi ubudne v penazenke

2009-04-07 20:26:43

Ja som napr rád že sa všetci opičia o VW TDIIII všetko v červenom.Aspoň nám to dáva istú dávku exkluzivity.Sme proste iný .Inak som zvedavý na to video že ako to pofrčí

2009-04-07 21:25:48

S tým snímačom cca 4000Sk,ak ho budeš kupovať inak je to dosť problém zohnať.Vyrába to firma SMC.Čo sa týka ostatných úprav ako je nastavenie wategate s tým sa budeš musieť potrápiť sám a to Ti vravím,že 300krát preklaješ ryžožrútov za to kde do pi.. napchali to turbo a za prípadný čip si majstri pýtajú prosím pekne 13000Sk teda 431Eur čo by som im nedal ani keby ma bili po hlave pretože náročnosť na odladenie programu pre primeru je v porovnaní s TDI asi štvrtinová za to cena raz taká.

Ale aby som trochu schladil vaše nadšenie musím upozorniť,že bez dymu to jednoducho nechodí ale na druhej strane je to vypínatelne a keď už to zapnem aby som niekomu ukázal aký má primera pekný zadok tak mi je srdečne jedno že ten chudák za mnou nemôže dýchať. No Smoke No Fun.

2009-04-07 22:38:25

a mastny cely predok

2009-04-07 23:26:26

pisal si ze tie snimace si mal dva jeden neni na predaj?kua uz som zvedavy na to video,tak skus to poriesit

2009-04-08 09:10:05

Na videu sa pracuje.Jeden snímač mi ostal to je pravda ale s tým mám ešte plány do budúcna.

2009-04-08 22:02:25

ojojoooj ... su to super informacie, ale az taky odbornik nie som, aby som sa sam pustal do zvysovanie vykonu ... aj ked je to velmi lakave mat ten "kopanec" ako maju TDi od VW pri zoslapnuti akceleratoru, ako tomu vravi mixall. Obcas jazdim na sluzobnej Octavke, je to sice ina kava, ale Nissan je Nissan, ja som s nim velmi spokojny, aj ked si neuzijem ten mixallov "kopanec". To slovo kopanec sa mi velmi paci, je to velmi, ale velmi vystizne slovo, mixall ... a na to video sa tesim, poponahlaj sa s nim.

2009-04-08 22:04:19

No ,ale zase se octavky uz nehrabou na Nissanacky 2.2 treba v Almere a pritom to jsou ty samy roky jen by asi museli hodne upravovat tak ho nedali do tich vasich primer ,ale az do P12 ,ale je to velka skoda ze nebyli uz v P11C

2009-04-08 23:05:30

.. koncern VW vrs. Nissan... je pravda a to mozem potvrdit, ze nissanky su spolahlive auta, mat tak 10 rocnu octaviu TDi, tak s nou beham do servisu ako na hodiny klavira... kolega ma 5 rocnu Octaviu a uz mal problemy s turbom museli ho repasovat ... a pocas vianoc mu odisli zhavice uz ich ma nove a pred mesiacom mal dva dni odstavene auto lebo mu neslo natocit, iba zaseknuta nejaka klapka... ale mechanici v servise na to nemohli prist... a to ma o 80 000 km menej, ako ma moja primerka, kde az na par drobnosti je vsetko povodne. S nou som zatial nemal vazne problemy, ak nepocitam vymenu praveho homokinetaku, ale bola to aj moja chyba, lebo bola prasknuta manzeta a ja som na tom este chodil takze mi to patri, inac som pred tyzdnom menil aj rozvody, ale to sa meni dnes pravidelne u vsetkych modernych aut, s ozubenymi remenmi a napinacimi kladkami, a este nove prave lanko na rucnu brzdu som menil za 700 Sk, horne ramena, a mal som problem aj so starterom a ozubenym vencom vid. tema "Primera2.0TD pri startu zachrasti a nic", ale ten som elegantne vyriesil a nic ma to nestalo iba moj cas ... vrzgal mi uz aj lavy homokinetak, ale pred tyzdnom som doplnil grafitovy tuk do manzety, v ktorej bola dierka a zalepil som ju vulkanizcnou paskou , a prestalo to, ale manzeta bude za chvilku nova...idem ju menit, inac mam iba bezne naklady na pravidelne vymeny kvapalin, filtrov a slape mi to v pohode, fakt som spokojny, dufam, ze to nezarieknem....

2009-04-08 23:11:33

U ty octavky to se zasere skrtici klapka a pak neotevre a auto zni jak kdyby nemelo kompresy to mame na praxi furt to znam delam u koncernu praxi jsou to hrozny srace. Ta klapka se zasere a tam ji otvira motorek nebo jak bych to nazval a ten na to pak nema silu kdyz tak ji otevrit nasilne. . Jinak taky doma samy Japonce - Bracha Almeru ,pak maly do mesta Daihatsu ,mama micru , a tata ted prodal starou primcu a ma Kiu Carens neni to spatny auto ,ale uz jsme do toho narvali nejvic blbosti se serou a nejstarsi bracha mel Silvii tu oddelal a pak nic a ted mel Subaru ,ale to buchnul pac jel do Svedska . Ale i ta Kia furt lepsi nez VW tam je porad neco kdyby si slysel u nas mechaniky jak nadavaj . Dneska zase : ,, Tohle muze vymyslet jenom skurvenej fricek nakopal bych ho do kouli idiota " Takle to tam je dene protoze to je fakt demence co u tich aut vymejslej

A s Nissankama jenom spokojenost teda i stim subaru a Daihatsu

2009-06-02 02:12:49

nieco nove?s TD?

mixal-kde skoncilo to video???

2009-06-07 01:10:29

Sorry-môže za to nová práca doma som len cez víkend.Video som nedopatrením zmazal takže musím spraviť nové cca koncom týždňa.

2009-06-17 00:27:04

mixal dari sa stym videom dnes som si napojil budik na turbo a fuka 0,7 ale, aj tak je to ako lenochod,budik na vykone nepridal

2009-06-17 09:40:41

si pisal,teraz neviem v ktorom fore, ze ked si odpojil wategate ,tak sa ti podarilo vysplhat na 0,9-1 bar ja som dnes odpojil wategate a fukalo mi to 1,2 skoro 1,3 a hvyzdalo to do sisky ako vrtulnik.Akym sposobom sa to da pomocou odporu predlzit dlzka vstreku?keby som na wategate pritiahol ten zakontrovany srovbyk a doladil turbo na 0,9 mozno 1 a spravil vypinatelny ten odpor na predlzenie vstreku,tak by som hadam spravil niakych 5koni,ci nie???neviem mozno pisem uplnu blbost prave obiasni mi to niekto asi Mixal,ten uz vie ako nato Vdaka

2009-06-27 20:54:32

Odpor je zapojený na okrúhly konektor čerpadla ale piny Ti z hlavy nepoviem,pozriem a dám vedieť.Ja tam mám zapojený jeden potenciometer ktorým nastavujem dĺžku vstreku pri nízkom tlaku turba a pri vyššom tlaku sa mi cez rele pomocou snímača tlaku zapája druhý potenciometer s inou hodnotou dĺžky vstreku a ten prvý sa zároveň odpojí.Je to kvoli tomu,že pri vyšších dížkach vstreku nastanú problémy s volnobehom. Inak vidím,že pomaly ale isto sa dostávaš do obrazu čo a ako spraviť aby si z toho slimáka spravil auto. Inak ja plánujem tento týždeň riešiť intercooler Som zvedavý čo to spraví.

2009-07-06 20:20:04

no ako to dopadlo podaril sa nahodit niaky IC?

2009-07-07 12:38:57

Zatial nie musel som dať vyrobiť na mieru rury.

2009-07-07 16:51:53

co keby sme spravili niake stretnutie TD-cok ked to uz budes mat hotove myslim ze by sa naslo par ludi co by si to tvoje faro radi obzreli a vypoculi o nom nieco aspon mna osobne zaujimaju vsetky tvoje upravy a rad by som si do podrobna vypocul tvoju teoriu ako dostat pod kapotu o par koni viac,lebo sam niako neviem ako nato


Odpovědět

1  2  3