Fórum - Téma


P11 CD20T +Intercooler


Fórum Primera P11 P11 CD20T +Intercooler

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1  2

2015-03-19 16:56:27

Ahojte, chcel som sa poradiť ohľadom motora CD20T a pridaním intercoolera, jeden mechanik mi povedal že to celkom zvýši výkon, pýtal som sa čo je to "celkom" vravel že približne o polovicu čomu veľmi neverím, najskôr myslel zvýšenie výkonu turba o polovicu. To by sa hodilo a vraj to nestojí veľa radu som dostal aj na intercooler z Avie ale našiel som aj lacnejšie myslím že postačujúci za 30€ z Opelu Frontera 2.3TD. Tak som sa chcel opýtať kto vie poradiť komu alebo kde to dať spraviť(som z Bardejova) + približnú cenu ak to už niekto robil a čo tam všetko treba iba intercooler a hadicu? nastavuje sa tam niečo? taktiež či to nenaruší životnosť motora a turba.

2015-03-19 18:05:15

onne: Ak maš malo vykonu treba vymenit vahu vzduchu,ak maš bosch.Ak maš vahu dobru a aj tak maš malo vykonu tak jednoduhšie bude kupit ine auto.Medzi turbom a sacim je tak malo placu že tam asi dve kolena na cooler bude problem dostat.Vykon ti zvyši tak o 7 koni.

2015-03-19 18:32:15

sjaro: Aha no výkon nieje zlý od kamaráta čo som to kúpil tak vravel že pred par rokmi jazdilo živšie ale tiež ma svoje kilometre, tiež nepotrebujem raketu na ktorej každého predbehnem ale par koni za nejakých 200€ čo mi povedal by nebolo zle, taktiež sa mi páči to auto nechcem ho vymeniť za iné preto som sa chcel informovať ako zvýšiť výkon určite by to bolo len o toľko(koni)?

2mato  
Mato
2015-03-19 20:39:17

onne: keby si hladal v diskusiach tak by si sa docital ze cd20 sa tu riesilo vela krat a nikto nikdy to nikam nedotiahol lebo to je motor bez tuning potencialu... daj si tam cooler ale ak to bude 5koni tak budes rad, za 200e no neviem... bohuzel to nie je TDI nedaju sa s tym robit zazraky, odporucam dojazdit ako je a dat ho dalej... pripadne mu sprav cooler, priame sanie sisku a nieco sprav z vyfukom, mozno mu nazenes 10k a vylepsis priebeh ale nic viac... ci ti to bude stat za 300e posud sam, potom ti vyskoci hrdza a zacne klepat predna naprava a budes to lutovat

2015-03-19 21:07:35

čítal som no nie všetko tak za tých 10 koni mi to nestojí :D keby že 11 tak to už je o inom :D a chip? ale stále na neho počúvam zle názory že je to blbosť ale zasa veľa ľudí dáva chipnuť a vraj na turbodiesloch je to cítiť viac ako na benzinových motoroch.

Vaš názor?

2mato  
Mato
2015-03-19 21:10:15

onne: CD20 sa neda nacipovat, nedaj si to natlacit od nejakej ´´tuning´´ firmicky, uz som ti pisal, ze to nie je tdi, s cipom do toho nic nenafukas ... rozhodni sa ako chces, tvoje lóve

2015-03-19 21:17:38

tak to je škoda no, ešte otázka turbo asi nebolo nijako čistene od kedy to auto beží a už beží dlho, myslíš si keby ho niekto vyčistil šlo by to cititelne lepšie?

2015-03-19 21:41:04

onne: Ak tam maš vahu Bosch tak si ju vymen za novu.http://www.autobiznis.sk/...84012-vymenny-diel-18485/

2015-03-26 17:18:53

2mato: Kto povedal ze sa td neda nacipovat? Jednoduchsie upravitelnu RJ tazko najdes v inom aute. Je tam. EDC 15C2 staci galleto 1260 za 50€ a winols a mozes sa hrat do sytosti. Bez zdvyhnutia tlaku turba sa dokazes s miernou dymyvostou dostat na 80kw s boost controlerom nastavenym na 1.1baru na 100kw ale to uz huli ako tatra. Intecooler som mal nahodeny je tu o tom aj clanok s fotkami ale prinos bol 5kw a mensia dymyvost naopak v nizkych otackach bol na obtiaz a bol tam prepad krutaku teda turbodiera. Moj rekord bol 118kw na brzde ale to uz schytalo ojnicne lozisko kvoli zlemu predvstreku bol som v tom ze predkomorkac neni taky nachylny na predvstrek. Momentalne jazdim s 95kw 3roky a az na spojku ktora to nezvladla a musela tam ist organika vsetko slape. Ale aby som bol objektivny ja osobne menej technicky zdatnemu cloveku neodporucam sa do toho motora sparat je to predsalen uz 14 a viac rocne auto.

2mato  
Mato
2015-03-26 19:49:35

mixall: tak ked nic ine aspon som nastartoval do diskusie niekoho kto si to odskusal... co som ja obcas cital na klube, tak to vacsinou kazdy zabalil s CD20... nakoniec na TDI mas tolko softu do RJ, ze to je lepsie ako skusat sam ako pises, nie kazdy vie o com to je a pokus omyl moze vyst draho...

inak tych 80kw znie rozumne, aky to malo krutiak pripadne zrychlenie ?

2015-03-26 20:10:14

2mato: Pri tych 80kw odhadujem okolo 200-210Nm pri takom vykone to nemam zmerane . Ale inak Ti dam za pravdu mna donutilo sa do toho pustit prave to,ze to takmer nikto nerobil a ti co to robili si pytali strasne prachy. A ako pises bolo to sposobom pokus omyl boli to 100vky hodin pri citani literatury a for a nasledne niekolko desiatok flashnuti kym sa mi podarilo soft odladit ale pre skuseneho upravcu by to bola robota na cca hodinu lebo staci upravit len 4 mapy. Nie su tam ziadne limitery ktore treba hladat okrem svbl co je limit tlaku turba ktory sa mi nepodarilo najst ale mam odskusane ze do nudzaku to hodi az pri 1.25 Baru. A co s tyka toho tdi tam nielen ze je kvantum softu na nete je k tomu aj kopa navodov a hlavne je kopa moznosti ako vykon posuvat inym turbom vstrekmi vackami...

2mato  
Mato
2015-03-26 20:20:18

mixall: tak ponukni svoju mapu pripadne korekcie na konkretny kus niekomu kto ma zaujem za friendly cenu mas skusenosti, vies ako na to, na 2hy krat uz budes efektivnejsi a mas aj mapy... co dodat

hej tdi je kult tak tam je toho na mraky

2015-03-26 20:30:12

Pozrem v compe a dam adresy map tu na forum. Nepotrebujem za to prachy tie by som si pytal tak na nejakom tdi fore. Mal som uz zopar sprav od ludi ktory chceli aby som im s tym pomohol zial nikto nebol z okolia Ziliny aby sme to niekam dotiahli. Ale ak bude mat niekto fakt velky zaujem a ja cas ktoreho mam fakt malo rad mu s tym pomozem bez naroku na odmenu.

2015-03-26 20:47:44

71E9E- Driver wish (množstvo na základe plyn. pedálu)

752BE-Torque limitter (obmedzovač krútiaceho momentu)

75626-Smoke limitter (obmedzovač na základe množstva nasatého vzduchu z MAF)

767FA-Duration map (dĺžka vstreku)

Potom je tam ešte mapa EGR pomocou ktorej sa dá odstaviť EGR ale tú by som musel hľadať v original softe ktorý mám doma na externom disku.

S týmito 4ma mapami sa dá začať zložitosť úprav sa odvíja od požadovaného výkonu v prípade že chce isť človek viac hore s výkonom je dobré sa pozrieť aj na mapy predvstreku ale do tých 80-90kw netreba s nimi robiť nič pokým sa nerobí nič s dĺžkou vstreku.

2mato  
Mato
2015-03-27 08:26:41

mixall: tak uz len nahod niekde mapy a je to slusny zaklad pre niekoho kto to chce... z 66kw na 80 - 85kw je pekny narast to urcite citit ...

2015-03-27 09:42:15

Problem je ze ja upraveny soft na tych cca 80kw nemam mam iba moju poslednu verziu ale ta je odladena individualne pre moje auto kedze ja mam vykuchany katalizator a tlak turba 1.1baru a spojku do 350Nm. Potreboval by som seriove auto aby som to odladil preto som napisal,ze ak ma niekto zaujem pomozem mu s tym ale myslel som pri osobnom stretnuti. A davat tu soft ktory nemam otestovany na realnom aute je kravina.

2mato  
Mato
2015-03-27 10:13:40

mixall: OK tak snad si to tu najde ten co to potrebuje...

2015-03-29 16:56:07

sjaro: váhu vzduchu mám hitachi, včera som ju mal vytiahnutú vyčistil som ju benzínom vybral som aj cele koleno a aj kryt na vzduchový filter, filter je nový(3 mesiace ma) tak tá váha pomohla nemusel som ani kupovať novú je to veľmi cítiteľná zmena výkonu po vyčistení keďže auto už má nabehaných cez 257tis. a pýtal som sa kamaráta čo ho mál od 120tis. vraj s tým nikdy nič nerobil iba vyčistil to sitko pred medzi klapkou a váhou, zaberá už dosť nízko a nestráca výkon na otáčkach neviem koľko mi to pridalo ale je to dosť, takže dik za radu. a z Mixallom už sme dohodnutý že k nemu prídem niekedy v máji tak to tu napíšem ako to ide :)

Diky za všetky odpovede.

2mato  
Mato
2015-03-29 19:05:48

onne: no vyborne som, rad ze bude performance

2015-03-29 19:12:16

ja tiež už sa neviem dočkať, ešte mi treba spraviť po veľkej noci hrdzu a bude z nej formula


Odpovědět

1  2