Fórum - Téma


P11 - brzdy


Fórum Primera P11 P11 - brzdy

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 30

2011-05-08 15:05:31

Tak chrener psal že nie problém.Asi bude vědět.

2011-05-08 21:22:23

V servisní příručce i třeba na nissan4u.com je rozkreslený pouze ten starší typ a tento je jako celek s dodatkem nelze rozebírat nebo tak něco. Co jsem našel opravný sady tak jsou jen na ty starší

Chrener: ty jsi opravoval ten novější typ co mám já a jde to?

Díky za rady

2011-05-10 19:11:48

No tak ja neviem čo je na ton nerozoberateľné???

Odstrojiť hadicu a lanko a demotnovať strmeň... Potom pomocou tiahla ručnej brzdy vytlačiť valček, pomerať priemer a kúpiť sadu(predpokladám bude priemer 42)... Potom povoliť tiahlo ručnej brzdy a v prípade že drží na tisíchrane si poznačiť polohu... Odstrániť tiahlo odstrániť držiak lanka. demontovať segerku/y a os vybrať von... Poriadne vyčistiť a vyskrabať všetky drážky - hlavne na prednej manžete... Skontrolovať/vyleštiť piestik, pretesniť, poskladať, namontovať a odvzdušniť

DEC OL

2011-05-10 19:54:28

Jo tak asi to půjde rozebrat, jen jsou tam potřeba hodně dlouhý úzký kleště na segerovku, ale potřeboval jsem to co nejrychlej, tak jsem koupil jinej. Mě to neteklo kolem pístku, ale kolem osy od ruční brzdy a píst je 38mm. Jinak díky, ještě na ten starej kouknu, jak to funguje

2011-05-10 22:50:26

Jo,mě to taky teklo kolem ruční brzdy.

2011-05-13 15:36:29

Cauky kluci, potrebuju pomoct, velky problem a nevim co presne vzit, tak abych neudelal zbytecne nejaky omyl a neprodlouzil si to jeste...

Potrebuju na svoji P11 96kW z roku 98 sehnat opravne sady na zadni brzdy, tzn. na levou a pravou stranu vsechny nahradni gumicky (hlavni brzdovy valce, trmeny, atd.). Poradte mi co presne koupit, kolik toho koupit, protoze ja uz jsem z toho jeliman...

Napr. zde z tohoto vyberu: http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=41

Moooc diky

2011-05-13 16:46:18

Třmen jsem teď opravoval a je to tohle z mjauto-Třmen kotoučové brzdy - opravná sada NISSAN PRIMERA Hatchback (P11) (kód: SEINSAD4411).Musíš koupit 2ks.

 Svobi
2011-05-13 16:58:10

Ted jsem rozkuchal zadni trmen na Kie - taky system s ruckou a je dole O krouzek co tesni ,aby to neslo k pace rucni brzdy a ven . Alespon u tohodle auta. .

Jinak dva trmeny tu mam jeden trosicku horsi (ale natrenej) a druhej OK ,ale stejne kdyby nekdo chtel dalo by se to udelat vymenim zpusobem ze bych mu poslal repasovany

2011-10-16 20:23:43

Ahoj chtěl bych se zeptat , na co si mám dát pozor a podle čeho vybrat zadní brzdové čelisti (pakny) na P11 1.6 bez ABS ... našel jsem toho spoustu v různůch cenových relacích , ale téměř každá sada má alespon trochu se lišící průměr a i ostatní rozměry.. přitom vše má být na P11 1.6 ... a záleží jestli to má ABS nebo ne ?? .. dneska se mi úplně rozsypalo zadní obložení a netuším co objednat abych to pak nemusel vracet.. Díky

2011-10-16 20:46:28

PeTTe - vzkaz

2012-01-02 16:20:16

Ahoj at nezavádím zbytečně nové téma, mužete mi prosím napsat vaše osobní reference na zančky těchto brzd ? Rád bych koupil něco co se po 2000KM nerozpadne, Cenově jsou na tom +-podobně.

JPN...doporučil jagy

Nipparts.....Něl jsem jenom filtry

Brembo....nevim jak na nissany ale na volvu OK

Sakura....vubec neznám.... píšou "japonský výrobce"celkem by mě zajímalo jestli to vubec někdo na autě má

Dík

2012-01-02 16:26:10

a co ATE, to by nemohlo být

2012-01-02 16:59:59

ATE jsou dobre desky, ale ja mam JPN a nemam problem (bral jsem to nejlevnejsi z prace, vylozene na testovani). Pokud neblazni, tak ATE jsou podle me vyhozene penize. Kotouce mnohokrat zminene... levne a staci komukoliv. Brzdi deska, takze pokud chce nekdo brzdit, tak investovat vzdy do desek.

 Svobi
2012-01-02 17:14:10

ZA me Nipparts jako desky ne . Uz je nechci,

2012-01-02 18:27:10

kotúče klasika Brembo alebo ferodo (vyrábajú sa v jednej fabrike obchodné tajomstvo) príp ATE záleží na cene . planičky to isté jedná sa o renomované značky ktorým nič neskazíš ešte alternatíva TEXTAR

2012-01-04 13:11:52

Vyhozene penize za takove kotouce.... nektere stoji 1/2 nebo jen 1/3 a funguji naprosto stejne. Lidi si musi uvedomit, ze brzdi desticka, ne kotouc... v tech jsou naprosto minimalni rozdily. Ja mam vyzkouseno hodne a nejlevnejsi kotouce + zavodni desky a zvladlo to bez problemu 4x 25minut v Brne, kde se brzdi az z cca 190km/h. Kdyz investovat, tak jednoznacne do desticek dle vyuziti auta(ATE, Ferodo DS, Hawk Hp+, EBC Yellostuff,...).

2012-01-04 15:21:37

brzdi desticka, ale ubejva dle meho i kotouc (a navic v nemale mire pohlcuje teplo a je otazka, co snese nez se prehreje a bude se vlnit a kroutit) a to neni zadna lace... Ja jsem tedy osadil ATE kotouce, ATE desky a jsem s tim plne spokojen

2012-01-04 15:48:07

Samozrejme, ale jak rikam, ty rozdily jsou ve vetsine pripadu neznatelne, bezne kotouce vydrzi 40-80tis. km dle vyuziti/stylu jizdy... kdybych to nemel vyzkouseno i v extremnich podminkach, tak to nepisu. Takovych poznatku a zkusenosti je na internetu dostatek.

Me to muze byt jedno, co si kdo koupi... ja umim sehnat vse, ale chci usetrit lidem penize, o nic jine nejde...

2012-01-04 15:59:07

kotouč se nezkroutí ohřátím, ale tím že potom příliš rychle zchladne, zajímavá inspirace - pokud má někdo pocit že mu nestačí lepší desky jak píše jagy

2012-01-04 16:34:00

Kotouc se prave zkouti tim, ze po velkem zahrati neni poklidnejsi jizdou dochlazen. Na okruhu taky po konci jizd dojizdim volne, jinak by bylo po nich...

Cryo je dobra moznost, v kombinaci s dobrou deskou velice dobre reseni.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 30