Fórum - Téma


P11 - brzdy


Fórum Primera P11 P11 - brzdy

Informace o modelu: Nissan Primera P11


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 30

2013-01-22 19:04:07

Na zadek hod Greenstuff ne ?

2013-01-22 19:12:21

Na zadku bude stacit klidne ATE. Navic se mi libi, jak Chmelda furt rika ze to je daily auto, ze ji proda, apod. a pak tam najednou dava DS Performance, JDM svetla a ja nevim co jeste. Pak rika jak ji ma zrezlou. Ale je nas vic no nevime co poradne chceme. Ne vazne, vzadu to nema takovy smysl davat tam drahy desky.

2013-01-22 19:15:18

KDyž dá do předu takové střeli tak to má smysl . Pač mam rád u primery u vyváženost brzdného účinku, že brzdí dost i zadek a ne jen předek jako u VW a tohle bych chtěl zachovat . Měl jsem zatuhlé plovoucí v zadu a hned jsem si řikal kurva to nebrzdí a přetěžuju čumák a sralo mě to .

2013-01-22 19:16:19

tak je to daily, ale využívám "příležitostí" k výměně. JDM světla tam jsou proto protože ty origo se zničilo při srnce. proč kupovat origo vzal jsem JDM. DS performance beru protože mám možnost předních destiček za 2 tisíce (akorád čekačka 9 týdnů), nekup to a ty co tam jsou už zasloužej výměnu a přitom to chce i zadek. Takový VEčko nebudu mít dřív než se DE vysype což nebude možná nikdy. teďka se mi pomalu rozpadá středová část výfuku včetně katu. proč kupovat origo, udělám nerezovej. Ale že bych to auto vzal a z rozmaru tam dával co není potřeba to ne. A primera na prodej je mezi kámoši, třeba se někdo přihlásí. ale slouží tak na to nespěchám. Rez místy je ale znáš to, nikdy to není tak hrozný jak to člověk vidí, ta mrcha bude jezdit ještě hodně dlouho. já jsem akorád hroznej detailista:D

2013-01-22 19:17:59

Na zadek je to uplne jedno... urcite bych nedaval nic lepsiho, nez bezne aftermarket desky (TRW, ATE,...).

Nez nekdo neco napise, tak ano, mam to vyzkouseno...

2013-01-22 19:19:15

si taky myslím že na zadek stačí cokoliv, primera je lehké auto

2013-01-22 19:23:11

nevim mě třeba baví ji utrhnout na brzdách do zatáčky minule se mi to povedlo asi ve 120 ,že jsem viděsil i mého otrlého spolujezdce Honzu ,ale nakonec jsem to srovnal radši a projel tu zatáčku normálně byl tam velkej sráz dolu .

Tím chci říct ,že já bych naopak chtěl posílit brzdnej účinek na obou nápravách pokud by se posílil ten přední . Při standartních deskách musim souhlasit ,že se vyplatí na zadek nějaký obyč měkčí a fungujou tam nejlíp (brzdnej účinek po celý ploše ... )

2013-01-22 19:24:20

Svobi: Vypoj ABS a je to vyřešené, v zimě jezdívám s primerou jak s bavorákem, hrozně mě to na ni baví jak umí být "přetáčivá" což je docela divný na předokolku:D neberte to doslova ale tak snad rozumíte je to takovej subjektivní pocit. jak mám trochu zvedlejší prdel tak to dycky rozhoupu a je to hned

2013-01-22 19:27:07

No to by v případě se silnějším předkem bylo ještě horší bez ABS , předek už by blokoval a zadek ještě zdaleka ne sice by byl odlehčenej a šel by utrhnout ,ale nebylo by to ono . Jinak ABS vypojoju pravidelně za sucha na letních odpojením čidla na domečku tlumiče

Jo primča je super jak se nehrne po čumáku

2013-01-22 19:29:50

A už je to tu zas...

hlavne že tie performance dosky čo boli v akcii ste nechceli vôbec...

2013-01-22 19:30:52

nejsem si jist, ale neni(ev. nebylo) ATE dokonce dodavatelem kotoucu pro nissan ? Alespon kdysi jsem byl v servisu a menil brzdy a prisel za mnou technik a povida mi, hlede, bud ti tam dam desky nissan za 2500 nebo si tam doma dej desky ATE. budou to ty same desky, jen bez loga nissan. Aspon si nmyslim, ze se jednalo o ate.

A v MJ auto mi zas rikali, ze ATE jsou v pohode, ze delaji napr. pro mercedes, ja sam je mam na aute vpredu i vzdadu a nepozoruji s nimi problemy

2013-01-22 19:37:27

Jo to víš ,že ate jsou dobrý a odzkoušený akorád naposled jsem snima nebyl spoky hned na mě vypadla ta pružinka znich špatně zalisovaná ,ale brzdí ok . Hele já si mysli,že to klidně 1 rok mohlo bejt ATE,druhej PAGID... Nevíš daj tam to na co maj lepší nabídku . Mercedes měl taky od několika výrobcu ATE,TRW,PAGID,BREMBO,JURID :...

2013-01-22 19:42:51

osobne bych rekl, ze kdyz clovek vylouci dolni desaty percentil, tak uz v zasade neslapne vedle s nicim, pokud tedy zrovna nema potrebu jezdit timhle stylem

http://youtu.be/9jUknU10PPs

2013-01-22 19:52:41

Svobi: Prave pokud mas ABS, tak nejake vyrovnani P a Z napravy neni vubec nutne.... na CTR se jezdi s ABS velky big kit XYZ (6pist, 300+mm kotouc, atd.), zadek serie + lepsi desky a neni problem. Horsi by to bylo, kdyz bys dal ABS ven a presto to zdaleka neni tak horke, tak to popisujes. Mezi tema deskama neni takovy rozdil, aby to melo nejake neprijemne chovani. Napr. na N14 GTi bez ABS jsem mel vepredu polo-zavodni Hawk HP+ desky, vzadu EBC zlute a porad se blokoval zadek, pak jsem dal ATE a porad to same... ted uz bych dal jeste slabsi desky.

2013-01-22 19:57:39

No JAgy ,ale to jsem přesně napsal o pár řádků vejš ,že s ABS je to lepší když už je přední přebržděný . Pro nás míň zkušené jezdce možná i celkové lepší s ABS když se někdo leká ...

Tak neni problem - to ovšem záleží taky na jezdci , VW stim taky nemá problém a lidi to berou ,že dopředu dá raketu a dozadu pidižvíka naopak stim já mam velkej problém když stim jedu ... Někdo rád ,,neklidný" auto na brzdách si ho tim i kontroluje ...

U sunika nevim stim jsem nějak nejezdil a je krátkej no ,tam asi pak cpát regulátor

Já třeba plánuju zase už výměnu zadků za nové ,pač cítim,že už to neni zas ono , celkově je trochu znát brzdný účinek a čumák se víc boří a to jsou ještě pěkné kotouče i desky .

2013-01-22 20:01:52

Tak vzhledem k tomu, ze ty auta fungujou moc dobre bych to urcite nepodcenoval. A ten konkretni kus vyhral cele mistrovstvi Liqui Moly Berg Cup... ted se auto prestavuje na Nko a pujde na R znacky.

Jen jsem tim chtel rict, ze u P11 nema smysl kupovat drahe "sportovni" desky, kdyz vepredu jsou porad stejne brzdy jen s lepsima deskama.

2013-01-22 20:05:03

Tak nevim přesně co udělaj ty DS na předku za větší koeficient tření to je fakt , rozdíl budou hlavně asi ve stálosti při vyšších teplotách ... Že bych vyměnil dobré brzdy za tyhle a pozoroval rozdíl říct nemůžu vždy spíš rozdíl ,že člověk vyhodí už v háji brzdy za nové a ještě ktomu rakety tak je to pak jasná bombička už jenom porovnání staré vs nové

2013-01-22 20:06:55

To je to, co jsem psal... nejsou to zadne zavodni desky. Jsou to jen DS. Da se rict zakladni model. Je to lepsi, ale urcite ti nerozhodi brzd. ucenik P/Z napravy.

2013-01-22 20:09:42

Zeptejte se kluci Cendy co mu to delat vpredu z S13 brzdicema a deskama DS a vzadu s normal 257 brzdama. Myslim ze si to chvali. Tedy pokud uz zadek nevymenil na 278mm, ale myslim ze ne.

2013-01-22 20:33:50

Jinak ta generace ABS, která je u P11, mne svymi reakcemi nikdy moc nesedela.

Mám to odpojení a ty ted na sněhu je tomu pořádku, ABS mne vždycky dokázalo překvapit......

Třeba u BMW E90 je vse zcela jinak nastaveno (samozřejmě úplně jen brzdy) a tak funguje velmi pekne.

Na Primere vzadu komplet ATE, naprosto dostatečně, nechal jsem si poradit.

Dopředu pujdou na jaře opet ATE kotouče a chtěl bych nejaké malinko lepší desky....budu řešit tak za mesic.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 30